17.

1.6K 76 5
                                    

*Lisa's POV*

Als ik uit school thuis kom loop ik gelijk naar Louis' 'werkkamer'. Eigenlijk is het de studio met de piano en gitaar. "Papa?" Vraag ik twijvelend en hij kijkt op. "Hee kleintje hoe was het op school?" Vraagt Louis en ik rol met mijn ogen. "Sorry opnieuw!" Zegt Louis lachend. "Hee grote hoe was het op school?" Vraagt Louis grinnikend en ik plof naast Louis neer. "Papa ik moet je wat vertellen..." Zeg ik zacht nog steeds twijvelend. "Weet je het zeker? Ik merk een twijveling!" Zegt Louis lief en ik zucht. "Ja maar je moet het weten!" Zeg ik. Ik kijk op als ik de bel hoor. "Deurbel..." Mompel ik droog. "Mama doet wel open!" Zegt Louis. Shit... Louis' mobiel gaat af en ik gooi mijn armen in de lucht. "Aww sorry schat!" Zegt Louis en hij drukt een kus op mijn slaap en neemt op. "Hee Li!... Oh... Weet ik-" "- LOUIS ZAYN IS HELEMAAL OVERSTUUR KOM ME EVEN HELPEN!" Gilt Rosa van beneden. "Oh ja die is wel hier... Ik moet gaan bye!" Zegt Louis en ik zucht. "Sorry meis maar ik moet echt Zayn even helpen..." Zegt Louis en hij denderd naar beneden. Ik loop ook naar beneden en ik zie Zayn helemaal overstuur op de bank zitten. "Verdomme!" Mompel ik en ik ga zitten op de stoel en haal mijn mobiel tevoorschijn.

Als Zayn eindelijk gestopt is met overtuur zijn en weer kan lachen sleur ik Louis mee naar de keuken. "Eindelijk!" Mompel ik. "Lou kan je wat drinken mee nemen?" Roept Rosa vanuit de woonkamer. "NEE LOU HEEFT GEEN TIJD!" Gil ik boos. "Nou nou... Rustig wat is er zo belangerijk?" Vraagt Louis en ik haal diep adem. "Oke papa luister goed!" Zeg ik zacht en ik begin met vertellen...

*flashback*

Muziek mijn lievelingsvak! Nu dus. Ik ben druk in gesprek met Kim als de deur open gaat. Een man en een vrouw. Ze lijken erg kakkerig en ordinair. "Hallo wat kunnen we voor jullie doen?" Vraagt meneer de Groen. Ja zo heet hij echt. "Ja ehh.. We komen Lisa Smith ophalen!" Zegt de vrouw. "Dan bent u bij de verkeerde klas mevrouw!" Zegt Meneer de Groen. De man kijkt de klas rond en blijft steken. "Nee hoor we zitten goed hoor meneer! Lisa ga je mee?" Zegt man en kijkt me aan. "Sorry meneer maar dit is een misverstand. Dat is Lisa Tomlinson." Zegt Meneer de Bruin. "Nee wij zijn de biologische ouders van Lisa! Kom je nog?" Vraagt de vrouw en mijn ogen worden groot. Ik en Kim staren elkaar verbaasd aan. "Nee ik ga niet mee. Ik zit op school en ken jullie niet!" Zeg ik bang. Na een tijdje discusseren geven ze het op en gaan weg...

De tranen rollen over mijn wangen en ik kijk Louis bang aan. "D-dus j-je g-gaat w-weg?" Krijgt Louis er met moeite na een tijdje uit.

---
Nieuw chapter. Yaaaay. Omg dramaaaa. Wat gaat er gebeuren met Lisa en haar biologische ouders? Gaat ze Louis verlaten of blijft ze?

Lots of love! X

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu