40.

1.6K 91 31
                                    

*Lisa's POV*

Dani en ik hebben nog veel gepraat het is half een en iedereen zit nog buiten. Behalve Dani en ik. Wij zitten binnen op de bank met een kop thee. ''Zijn jullie nog wakker?'' Vraagt Zayn verbaasd. ''En jullie praten weer!'' Zegt Zayn met een glimlach. ''Ja we zijn nog wakker.'' Zegt Dani droog en ik grinnik. ''Jullie praten weer!'' Herhaalt Zayn zichzelf. ''Ja, over de scheiding van papa en mama.'' Zeg ik zacht en Zayn knikt. ''Oh oke! Maar jullie lachen ook weer samen! Vanmiddag met de kinderen op de trampoline hebben jullie veel gelachen!'' Zegt Zayn met een knipoog en hij loopt weer naar buiten. ''Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Chayenne?'' Vraag ik zacht en Dani slikt. ''T is uit. Al een tijdje. 2 weken ofzo. Ze is gewoon een slet. Ik ben een sukkel dat ik dat niet in zag...'' Zegt Dani en ik kijk hem verbaasd aan. ''Wat!? Hoezo is ze een slet?'' Vraag ik en Dani zucht. ''Ze deed het alleen voor het hebben en ze wou wraak op jou. Je had niet eens iets fout gedaan ofzo. Ze heeft me gewoon verleid. Ik ben een sukkel. Sorry Lisa dat ik je zo veel pijn heb gedaan!'' Zegt Dani en hij kijkt me aan met verdriet in zijn ogen. Arme jongen. ''En ik heb haar gedumpt omdat ik gevoelens had voor een ander meisje. Een meisje die het wel waard is, geen slet is en veel beter is dan Chayenne...'' Zegt Dani en hij kikt naar zijn handen. ''3 op een rij...'' Zeg ik zacht. ''2.'' Zegt Dani en ik frons. ''Bedoel je dat...?'' Vraag ik en Dani zucht. ''Laat maar. Slaaplekker Lisa!'' Zegt Dani en hij verdwijnt naar boven. Bedoelde hij nou dat? Dat hij Chayenne helemaal niet leuk vond maar... Mij? Ik snap het niet meer. Het is al laat dat zal het wel zijn. ''Wat is er? Je ziet er verstrooid uit. Vertel schat!'' Zegt Louis lief die naast me komt zitten en een arm om me heen slaat. ''Nee niks. Laat maar het is laat. Ik ben moe morgen snap ik het wel. Denk ik...'' Zeg ik zacht. ''Ik snap het helemaal niet ik weet niet what the hell ik allemaal aan het doen ben. Sorry ik ga slapen pap!'' Zeg ik en Louis grinnikt. ''Sukkel.'' Zegt hij lachend. ''Slaaplekker liefje!'' Zegt hij en hij knipoogt en ik loop naar boven.

Ik word wakker en zucht. Vandaag gaan we naar Modest. Mijn veraardag en die van Louis is over een paar dagen. Dan kerst. Daarna oud en nieuw en dan weer touren. Nadat mijn album is gelanceerd natuurlijk. Omg ik kan zo niet wachten! Ik sta op en doe mijn dingen en loop dan naar beneden. Ik kom altijd als laatste. Ik hou van slapen, laat me! ''Goedemorgen!'' Hoor ik van alle kanten en ik loop door naar de keuken en zie Dani. Voor het eerst sinds tijden dat dat niet awkward voelt... ''Goedemorgen Lisa!'' Zegt Dani en ik glimlach. ''Goedemorgen Dani!'' Zeg ik blij terug en dan herinner ik het gesprek van gister avond. ''Dani?'' Vraag ik zacht en hij kijkt me afwachtend aan. ''Wat bedoelde je gister avond met dat ene meisje?'' Vraag ik en Dani slikt. ''Ehm... Dat dat ik met Chayenne een grote fout maakte. Dat het me speet voor wat ik je aan gedaan heb en eigenlijk helemaal nooit van Chayenne heb gehouden, maar van jou! Nog steeds...'' Zegt Dani en hij loopt snel weg en ik bloos. Kut! Oh my god waarom ben ik nou weer zo zwak? Ik pak mijn bordje met eten en loop naar de woonkamer en plof naar naast Dani. Alleen daar was nog plek dus Yolo. ''Snap je nou al wat the hell je allemaal aan het doen was gisteravond?'' Vraagt Louis ineens aan mij en ik frons. ''Wlat?'' Vraag ik. ''Niet met volle mond!'' Zegt Rosa en ik rol met mijn ogen. ''Nou gister was je ineens zo verstrooid! Je zei dat je niet wist waar the hell je mee bezig was!'' Zegt Louis lachend en ik snap het. ''Ohhh dat! Ja ik snap het al!'' Zeg ik lachend terug. ''Vertel! Want je ging snel naar bed maar nu wil ik het weten ook!'' Zegt Louis en ik schud mijn hoofd. ''Niks. Niks belangrijks!'' Zeg ik snel. ''Te snel!'' Roept Zayn blij en ik rol weer met mijn ogen. ''Ging het over dat gesprekje?'' Fluistert Danielle blij in mijn oor en ik zucht. ''Nee!'' Zeg ik snel. ''Te snel!'' Roept Danielle luid. ''Ik hou van dit spel!'' Roept Danielle lachend en ik kijk haar boos aan. Ik loop naar de keuken waar ik mijn bord drop ergens random op het keukenblad. ''Hou het heel!'' Roept Louis en ik slaak een luide zucht. Ik ga op het keukenblad zitten en pak mijn mobiel.

@Lisa_Tomlinson: 4 Days till mah birthday! Finally 16!

@Louis_Tomlinson: 5 days till mah birthday! Finally.... Uh... Old! :(

@Lisa_Tomlinson: HAHAHAHAHA!

@Louis_Tomlinson: You sure? i was thinking of a big sweet 16 but yeah...

@Lisa_Tomlinson: You're the youngest dad on the world!

@Louis_Tomlinson: ^_^

Ik schiet hard ik de lach. ''Wat is er Lisa?'' Vraagt Louis en ik hoor de grijns in zijn stem en ik lach hard. ''Niks hoor!'' Zeg ik lachend en ik scroll door mijn timeline.

@Same_Birthday_As_LISA!: OH MY GOD I HAVE THE SAME BIRTHDAY! WHOOHOO!

Ik grinnik en ik volg haar. Heb ik wel vaker dan druk ik random op volgen bij mensen.

@Same_Birthday_As_Lisa!: OMFG THANK YOU SO MUCH!

Ik retweet hem en leg mijn mobiel weg. Ik loop naar de trampoline en begin te springen. Even mijn hyperheid proberen onder controle te houden want ja... No control. Dani begint mee te springen en ik glimlach breed. Stiekem is hij nog steeds dezelfde Dani. Even leuk en lief. Stiekem ben ik net zoals hem niet gestopt met van hem houden... We stoppen met springen en ik kijk hem aan.

Ik hoor gefluit en trek snel terug. Ik weet dat het Zayn is en kijk blozend naar mijn voeten. ''Cute hoor!'' Zegt Zayn lachend. ''Ik ben al weg a maar weer verder!'' Zegt Zayn en hij loopt denk ik weg. ''Moment verpester...'' Mompelt Dani en ik giechel. Oh my god ik haat dat! Het klinkt zo dom. ''Dus...'' Zegt Dani ongemakkelijk en ik kijk hem aan. Uit het niets sla ik mijn armen om hem heem. ''Ik heb je gemist Dani. Het spijt me van mijn stomme gedrag!'' Zeg ik en Dani slaat zijn armen ook om mijn heen.''Nee het spijt mij. Ik heb jou verlaten voor een meisje waar ik helemaal niet verliefd op was. Terwijl jij het super moeilijk had en ik niet naar mijn hart luisterde. Lisa het spijt me ik wil veel liever bij jou zijn dan die andere domme slet!'' Zegt Dani en ik grinnik om die domme slet. ''Can we do it all over again?'' Vraagt Dani en hij kijkt me lief aan en ik knik. Hij glimlacht en ik plant mijn lippen weer op de zijne.

—-

Ik weet niet waarom MAAR DIT MOEST GEBEUREN! Het spijt me maar ik weet niet, maar ineens stond het daar! Dani en Lisa zijn weer terug! Ugh ik heb nagedacht maar kan geen ship naam bedenken... -_- Iemand anders een idee? Zou fijn zijn!

Okay het spijt me! Ik kon het ook bij dit boek niet laten om een tweede stukje te uploaden! Hihi! :)

Love y'all!



Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu