*Lisa's POV*
Zayn neemt een korte pauze en slikt. ''Papa... Heeft een ongeluk gehad.'' Zegt Zayn en ik verstijf. Een wat? De tranen stromen over mijn wangen. Zayn schraapt zijn keel en gaat verder. ''Hij ligt in coma.. en... en we weten niet of hij het overleefd.'' Zegt Zayn zachtjes. ''N-nee! D-dat kan niet!'' Stotter ik. ''Sorry lieverd...'' Zegt Zayn zacht en hij spreid zijn armen en ik val erin. Ik huil alles eruit. Naja... alles wat tot nu toe kan... Het kan niet. het mag niet! Het leven haat mij en gunt me geen vader. .
Na een tijdje -non stop gehuil en heel veel water- verder mogen ik en Rosa bij Louis. Ik durf niet. Ik wil wel maar ik durf niet. Ik loop samen met Rosa voorzichtig naar binnen. Daar ligt ie dan... bleek met een heleboel draadjes, slangetjes, apparaatjes en wondjes. Ik en Rosa knuffelen en huilen. Ik kan het niet. Ik kan niet zonder papa. Mijn papa...
Als we thuis komen ren ik zo snel als ik kan naar boven en sluit me op en mijn kamer. Ik ga onder mijn dekens zitten en maak me zo klein als ik kan. Ik pak mijn mobiel en scroll tussen mijn foto album met alle foto's van mij en papa. De tranen blijven maar komen.
''Lisa ik heb wat eten voor je wil je alsjeblieft de deur open doen?'' Hoor ik Zayn vragen aan de andere kant van de deur. Ik sta op en loop naar de deur. Ik heb geen honger maar anders raakt iedereen bezorgd... Ik open de deur en Zayn glimlacht lief. ''Dat ging makkelijker dan verwacht!'' Zegt Zayn grinnikend en ik knal de deur grinnikend dicht. ''Lisa het was een gra-'' ''Weet ik Zayn!'' Zeg ik als ik de deur weer open trek en het bord Spagetthi aanpak. Zayn komt bij me op bed zitten en kijkt me lief aan. ''Hoe voel je je?'' Vraagt hij lief en ik haal mijn schouders op. ''Ik weet het niet Zayn... Ik weet het niet...'' Mompel ik en ik prop snel nog een hap in mijn mond. ''Wjat wis er wijgenwijkweweurd?'' Mompel ik en ik kijk Zayn aan die in de lach schiet. ''Je ziet er debiel uit met dat halfvermalen eten in je bakkes!'' Zegt Zayn en ik grinnik. ''Pas op straks komt het halfvermalen eten uit m'n bakkes in jou smoel!'' Zeg ik en we beginnen te lachen. ''Back tot the point Zayn, Wat is er met papa gebeurd?'' Vraag ik zacht en Zayn slikt. ''Ik weet het niet Lisa. We waren klaar ij het management tour besprekingen enzo. We gingen allemaal naar huis, Ik stond in de file, maar die file kwam dus omdat iemand op Louis was geknald. Ik werd gebeld door Paul want die was gebeld door het ziekenhuis en Rosa was er al heen. Ik kon nergens heen. Ik voelde me zo kut. Ik zat in de file en ik had in de auto nog zitten vloeken waarom mensen niet gewoon kunnen auto rijden en wat een dome eikels sommige mensen zijn. Toen hoorde ik op de radio dat iemand met opzet tegen Louis was aangeknald. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Toen belde Paul pas...'' Zegt Zayn en ik slik. Met opzet? Godverdomme als ik erachter kom wie het heeft gedaan vermoord ik hem. Is het Eleanor weer met haar vriendjes? ''Maar jij kon dat niet weten Zayn...'' Zeg ik zacht en we knuffelen elkaar en huilen zoals ik ook met Rosa naast Louis' bed deed in het ziekenhuis.
Wie noem je een beste vriendin? De gene die naar je toe komt als je het moeilijk hebt omdat je vader in het ziekenhuis ligt. Dee is er. Zo lief ze was helemaal bezorgd. We zitten beneden op de bank. Met zijn allen. Roos, Matt, Deem, Nouk, Nuun, Hazz, Yrz, Nialler, Li, Kimmie, Daan, Zaynie, Pezz, Dee en ik. Ik, Kim, Dani en Dee spelen met de kleintjes en de rest. Ehh... die zijn stil. Ik zucht en laat me achterover vallen. Ik mis papa. Het is gewoon dat hij er wel is. In het ziekenhuis niet thuis, maar dat hij er is alleen ik kan hem niet aanraken niet knuffelen en niet met hem praten ik kan hem niet horen helemaal niks.... Ik wil papa. Wel nu. ''Lisaaaa!'' Zegt Dee die voor me heen en weer zwaait met haar arm. ''Je huilt en bent diep in gedachte! Kom hier!'' Zegt Dee en ze trekt me in een knuffel en ik laat alle tranen lopen. Het lijkt erop dat als mijn tranen weer 'opgeladen' zijn dat ze dan weer naar beneden gaan en weer herladen. Zo de hele tijd door...
Ik zucht en maak me los uit Dee haar greep en glimlach. ''Dankje Dee!'' Zeg ik zacht en ik veeg mijn tranen weg. ''Dee wil je anders blijven slapen? Het is al laat!'' Vraagt Rosa en Dee hoeft niet na te denken maar knikt gelijk hevig. ''Heel graag als dat zou mogen!'' Zegt Dee blij en Rosa glimlacht. ''Anders vraag ik het niet!'' Zeg ze lief en ik grinnik. Weetje het lijkt net alsof het me geen reet scheel dat Louis bijna dood gaat maar dat komt omdat het besef er nog niet is. Iedereen slaapt vannacht hier. Waarschijnlijk wel meerdere dagen maar dat is juist fijn.
Ik gaap en sta op tussen de slapende Nuna, Matthew en Demi. ''Ik ga mee!'' Mompelt Dee moe en ik grinnik. ''Wij gaan slapen!'' Zeg ik en ik gaap nog een keer. Ik neem geen moeite om iedereen te knuffelen en te kussen en strompel naar boven. ''Dee je mag kleren lenen blijf je wel bij me slapen dan?'' Vraag ik slaperig en ze knikt en loopt naar mijn kast en na een tijdje ploft ze bij me op bed. Binnen een paar secondes val ik in een onrustige slaap...
---
New chappaaaa! Hooooop dat jullie het leuk vonden! Naja er is niet veel leuk te vinden!
Asap new chapter babeys!
xxx
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...