20.

1.4K 87 4
                                    

*Lisa's POV*

~3 maanden later! (ja gaat snel maar dat moet ff)~

Ik mep mijn wekker uit en doe mijn dagelijkse ochtendroutine... Ik strompel naar beneden. Ik voel me de laatste tijd echt slecht. Ik red het niet meer, niet meer zonder Louis in ieder geval. Ik kan het gewoon niet meer. Ik heb er het fut niet voor. ''Goede morgen liefje!'' Zegt mijn vader en ik zucht. Ik kan wel kotsen en ik heb niet eens gegeten. Als Louis het zegt klinkt het nog goed en lief alsof hij het meent, maar als mijn vader of moeder... Nee gwn niet! Ff niet! Hans en Peter hoeven vanaf vandaag niet meer mee want mijn ouders vertrouwen me. Het enge is Dani en Kim hebben gezegd dat vandaag de definitieve uitspraak van de rechter tegen Louis is. Als ze nu besluiten dat Louis en de rest mij niet meer mag zien ga ik dood. Letterlijk want ik eet amper en voel me dus vaak duizelig.

Ik fiets naar school. Het is niet zo ver en ik heb goed opgelet bij Hans en Peter in de auto dus ik weet hoe ik moet fietsen. Ik zie in de verte een grote groep mensen en een heleboel auto's. Wow wtf is er een begravenis ofzo? Iedereen is net gekle- LOUIS! Dat zijn Louis en de rest! Shit ik moet er langs! Ah shit nu is natuurlijk dat rechter gebeuren enzo... Ik moet dus heel snel fietsen. Anders krijg ik alleen maar meer de drang om op Louis af te stormen en dood te knuffelen. Ik begin heel snel te fietsen. Ik ben kracht verloren doordat ik afgevallen ben dus erg snel ben ik niet, maar ik weet wel waar ik moet zijn als ik 'thuis' ga ontsnappen! ''Lisa wacht!'' Gilt Dani en ik slik en trap alleen maar harder. Naja dat probeer ik. Arme Louis. Straks denkt hij dat ik hem niet meer wil zien. ''Sorry dat dit moest gebeuren!'' Zegt Dani als hij met Kim naast me komt fietsen. ''Laat het je serieus koud? Boeit Louis je niet meer? Boeit het je allemaal niet meer?'' Zegt Dani boos. ''Jawel...'' Zeg ik zacht. ''Nou daar lijkt het anders niet op!'' Zegt Kim boos en ik slik. ''Jawel! Ik mis hem zo veel dat ik hem pas wil zien zodra dat kan! Ik moest wel snel fietsen anders had ik nu huilend in Louis' armen gelegen en hadden we beide een probleem!'' Zeg ik en ik parkeer mijn fiets in het fietsenrek. 

Het is nu pauze. Dani of Kim is nog niet gebeld. Zayn of Liam zou ze bellen met de uitslag. Dat duurd lang... Ik loop naar de klas als de bel is gegaan. Ik voel me super misselijk. Misschien omdat ik bang ben. Bang voor wat er komen gaat? ''Ehh mevrouw ik voel me niet lekker mag ik even frisse lucht halen?'' Vraag ik voorzichtig en ze knikt. ''Ja is goed kom wel snel weer terug.

Als ik net buiten ben lijkt het alleen maar erger te worden. Alles draait en is raar. Wtf! Het is wel vaker gebeurd dat alles draait maar zo erg? Ik probeer naar het bankje te lopen. Als ik er bijna ben hou ik het niet meer en val om en alles word zwart. 

*Dani's POV (Wow das nieuw)*

Ik kijk naar buiten en zie Lisa naar buiten lopen. Ze pakt haar hoofd vast tussen haar handen en kijkt naar beneden. Wat doet ze? Ze strompeld naar een bankje. Als ze er bijna is valt ze om en blijft bewegenloos op de grond liggen. Ik spring op. ''MEVROUW! LISA!'' Gil ik en ik ren in paniek de klas uit en ren door de school en dan naar buiten. Ik ren naar Lisa toe. Ik hoor iemand rennen en de congiërge kot aangelopen. ''Wat is er gebeurd?'' Vraagt hij. ''WEET IK VEEL!'' Schreeuw ik boos. Hij blijkt er van te schrikken en belt een ambulance. 

Als Lisa de ambulance ingereden word slik ik en kijk Kim aan. ''We moeten naar Louis!'' Zeg ik en ik pak mijn fiets. ''Dani wat ga je doen?'' Vraagt kim die me droog aankijkt. ''Lisa terug halen!'' Zeg ik en ik fiets naar de rechtbank. Oke het is ongeveer een half uur fietsen dat valt dus wel mee.

Als ik aankom dump ik mijn fiets en ren naar binnen. Ik ren buitenadem naar de balie. ''Mevrouw u moet me helpen! Ik moet naar Louis! Louis Tomlinson!'' Zeg ik snel tussen het hijgen door. ''Dat is in zaal 3 maar da-'' Ik keer me om en ren weg. 1... 2... Hebbes 3! Ik knal de deur open en ineens zijn alle ogen op mij gericht. Oke dat is best eng maar oke. Voor Lisa!

---

Ha! Ik ben gemeen! Wat Dani gaat doen zien jullie volgend chapter!

Asap een nieuw chapter of course!

Lots of love! x

Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu