*Lisa's POV*
Dani komt mijn kamer uit en kijkt ons allemaal een voor een. ''Oh my god je lijkt te veel op je vader!'' Zegt Perrie droog en ik grinnik. ''Hoezo dat nou weer?'' Vraagt Dani. ''Je vader huppeld ook altijd netzoals Harry graag in alleen zijn onderbroek rond!'' Zegt Perrie en inderdaad Harry draagt alleen een onderbroek en Dani kijkt naar beneden en word dan rood en iedereen schiet in de lach. ''Wat is hier allemaal aan de hand?'' Vraagt Yrza die slaperig aan komt gewandeld. Ik hoor mijn mobiel afgaan in de slaapkamer en ren er op af. Het is Rosa. Ik loop terug naar de gang. ''Wie is dat?'' Vraagt Chinouk en ik neem op. ''Mama wat is er?'' Vraag ik zacht en iedereen kijkt me ineens afwachtend aan. ''Lies sorry van net maar we moesten heel snel naar het ziekenhuis!'' Zegt Rosa en ik slik. ''Waarvoor?'' Vraag ik voorzichtig en ik hoor een zucht. ''Lies luister goed: Alles is oke nu. Papa is gewoon afgelopen avond erg snel achteruit gegaan en vannacht werd het hem fataal, maar hij is nu stabiel dus alles is oke!'' Zegt Rosa en de tranen rollen over mijn wangen. Ik wist het wel! ''E-echt?'' Vraag ik zacht. ''Ja Lisa echt!'' Zegt Rosa en ik slik. ''Lisa ga alsjeblieft gewoon terug in bed liggen en probeer wat te slapen! Ik en Zayn blijven vannacht nog hier!'' Zegt Rosa zacht en ik bijt op mijn lip. ''Oke mama!'' Piep ik zacht. Dani slaat lief zijn armen om me heen en ik laat mijn hoofd op zijn schouder zakken. ''Ik hou van je Lies!'' Zegt Rosa nog voordat ze ophangt. Ik laat mijn mobiel zakken en de tranen blijven stromen. ''Had je gelijk?'' Fluisterd Dani zacht en ik knik en Dani slaat zijn armen strakker om me heen. ''En?'' Vraagt Niall die erbij is komen staan. ''Hij is stabiel!'' Fluister ik zacht en ik hoor een heleboel opgeluchtte zuchten van alle kanten. ''Thank god!'' Zegt Niall en ik knik. ''Heeft je moeder of Zayn nog wat gezegd?'' Vraagt Liam en ik knik. ''Ik moest in bed gaan liggen en proberen te slapen, Zayn en mama blijven daar vannacht!'' Zeg ik en ik strompel gelijk naar mijn bed en val in een onrustige slaap.
Goed het is half vijf in de ochtend ik ben al een uur wakker en kan niet meer slapen... Ik loop naar beneden en ga op de bank liggen met een fleece dekentje over me heen en een kop thee. Ik zet de tv aan en ga alle kanalen na. Het enige wat er is is Dora. Nou dan ga ik dat maar kijken he!
''Lisa! Lies! Babe!'' Ik word zachtjes heen en weer geschud en open mijn ogen. Oh ik ben op de bank in slaap gevallen. Ik kijk op en kijk in Dani's ogen en glimlach zwak. "Je bent op de bank in slaap gevallen. " Fluisterd Dani. "Joh zou je denken? " Vraag ik zacht en Dani grinnikt. "Waar is iedereen? " Vraag ik zacht. "Aan het ontbijten aan de ontbijttafel ." Zegt Dani en ik zucht. "Ik wil ook eten." Zeg ik en ik sta op en strompel naar de ontbijttafel. "Goeie morgen! " Zegt Niall vrolijk die me een overvol bord aangeeft en ik grinnik. Niall en ik hebben dezelfde eetverslaving. En dezelfde ogen. En dezelfde humor maar ik heb ook dezelfde humor als Louis. Ik lijk best veel op Niall... Maar oke. Ik begin aan het mega volle bord met eten...
Ik schrik als de voordeur dichtknalt. "Baaack! " Gilt Zayn en ik grinnik hij moet altijd gillen als hij thuis komt. Netzoals de rest trouwens... Dan herinner ik me dat hij van Louis komt. "En hoe is het met papa? " Vraag ik en Zayn glimlacht klein. "Maak je geen zorgen. Die grappenmaker red zich wel. Hij is stabiel! " Zegt Zayn en ik glimlach. Ik vertrouw het nogsteeds niet. Ik wil dat het allemaal niet gebeurd was. Dat Louis thuis was en dat alles normaal was. Niet dat hij nu in het ziekenhuis ligt!
---
Aanschouw hier: mijn a/n ik wou zeggen nieuwe hoofdstuk maar diw hebben jullie zojuist gelezen... Lln. Hope ya like it!
See you later alligator!
Xxx
JE LEEST
Daddy's Girl|L.T|Dutch|Voltooid.
FanfictionIk ben Lisa. Lisa Tomlinson. Zoals jullie waarschijnlijk al wisten. Ik ben 15 jaar. Ik ben goed in zingen, tekenen, dansen en piano spelen. Ik heb ook samen met mijn vader en de andere jongens een paar liedjes opgenomen. Ik heb nog steeds een relati...