Gün yine mükemmel başlamamıştı. Ne yataktan kalkmak istiyordum ne bir şey yapmak. Annemler yine içerde konuşuyorlardı. Sesleri çok net olmasa da "Bu kaçıncı okul yeter artık, buradan da atılırsa onun için daha fazla uğraşmayacağım."diye bir cümle duydum. Sanki çok umrumdaydı da!! Önceki okulumdan atılalı bir ay kadar olmuştu. Evraklar, hazırlıklar derken bu son tercih bile olamayacak okulda bulmuştum kendimi. Adı Ender Lisesi'ydi. Herhalde bu kadar fazla ve ender olan gerizekalıları bu lisede topladıklarından dolayı -ben de onlardan biri olmaya gidiyordum- olmalıydı. Okula vardığımda müdürün odasını bilmediğimi farkettim ve kendi kendime küfür mırıldanırken bir çocuk bana dönüp "Sorun nedir?" diye sordu. Ona müdürün odasının yerini sordum ve beni oraya kadar götürebileceğini söyledi. Yolda bir şeyler zırvaladı ama pek dinlediğim söylenemezdi. En sonunda kapıya geldiğimizde "Beni dinlemediğin için sağ ol." dedi ve ekledi: "Adım Doruk." Giderek gözden kayboldu umursamadım odaya girdim. Müdüre sınıfımı sordum. 11/C olduğunu söyledi. Tavsiye olarak söylediği tek şey ise: "Birini öldürme yeter." oldu. Tamam okul müthiş değildi bunu zaten beklemiyordum ama bu biraz abartı değil miydi?
Sınıfa doğru yürümeye başladım. Öğretmen kendimi tanıtmamı istemedi sadece boş bir yere geç dedi. İşime gelmişti iletişim kurmak zorunda olmamak, bu hocayla iyi anlaşacaktım.Adı Doruk olan şu çocukla aynı sınıftaydık.Yanındaki sırayı göstererek oturmamı istedi. Göz devirdim ve ilk günden hiç de ön sıralara oturup göze çarpamam diye geçirdim içimden. Daha sonra camın kenarındaki sıraya yöneldim. Makyajdan yüzü gözükmeyen ve okulun garip kızlar listesine eklediğim ilk kişiye baktım. Sırayı işaret ederek dolu olduğunu söyledi bende bir yanındaki sıraya geçip oturdum. Ders kimyaydı. Hoca beni tahtaya kaldırıp soru çözdürme niyetindeydi bende "Biraz fazla basit değil mi?" dedim bana "Sen gel bakalım tahtaya." diye yanıt verdi hoca ve ortalamanın biraz üstünde ama sınıftakilerin büyü yazıyormuş gibi baktığı bir soru yazdı tahtaya. O arada içeriye bir çocuk girdi. Dersin 25.dakikası falandı hiç gelmeseydi? Kızların hepsi ona bakıyordu siyah saçlı, uzun boylu bir tipti işte neyi bu kadar özeldi? Hoca bir daha geç kalmaması için uyarıp yerine geçmesini söyledi. Benim yanımdaki boş sandalyeye oturdu. Hoca bana dönüp: "Ee çok mu zor geldi?" dedi. Soruya dönüp atom kütlesinin 0,2 değil 0,4 olması gerektiğini söyledim hocaya. Kitaba baktı. Haklıydım ve bu kısmını düzeltti sorunun. Bende kalan kısmını çözüp yerime otururken sınıfı inceledim niye far görmüş tavşan gibi bakıyorlardı ki? Her neyse yerime geçtim ve tahtayı izlemeye koyuldum. Hoca bana dönüp "Eski okulundan neden atıldın?" dedi. Bunu herkesin içinde neden söylemeliydim ki? Hocaya bunu müdürle görüşebilirsiniz bilgiler onda mevcut diye yanıt verdim. Bana bir soru daha yöneltti "Okulunda notların nasıldı?" Okul birincisi olduğumu ve ortalamamın hep yüksek olduğunu söylemeli miydim? Fazla gösteriş gibi olurdu. "İdare ediyordu." diye yanıtladım ve ekstra bilgi almak isterse müdüre sorabileceğini hatırlattım. Başka bir şey sormadı ve dersin bitmesine yakın bir açıklama yapmaya başladı. "Dönem ödevleriniz ikişer kişiliktir kişileri seçin ve bana bildirin."dedi, sınıftan çıktı. Herkes bir anda başıma toplanıp eş olmayı teklif etti. Biri aradan "Hiç kimya hocasına kafa tutan olmadı bu okulda." dedi. Ona dönüp: "Ee banane bundan?" dedim. Herkes suspustu neden olduğuna bakacakken yanımdaki çocuğun ayağa kalktığını farkettim. Beni sakince kapıya yönlendirdi ve onların arasından kurtulmamı sağladı. "Eyvallah." dedim ve bahçeye çıktım. Kimi seçecektim? İki aday var gibiydi. Ya şu Doruk denilen ya da bana sınıftan çıkmam için yardım eden. Bunu düşünürken birden arkamdan biri "Görünmez" diye seslendi. 'Bunu nerden biliyordu ki?' diye içimden geçirirken yanıma gelmeye başladı. Gittikçe stresleniyordum, donakaldım...
Tek tırnak olanlar iç ses ('...')
Çift tırnak olanlar normal konuşmalar ("...")
Hepinizi seviyorum♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünmez Kız
ChickLitRüzgar': Aşk, sol yanında bir hareketlenmeye neden olur. Tutkuysa bu hareketlenmenin hızına hız katar. Sağlığınıza, özellikle kalp sağlığınıza dikkat edin bu anlarda. Fazla heyecanlanmak iyi değil. Hikayede eşcinsel çift de olacak. Ayrıca küfür içer...