Eren: Ne?
Naz: Şey, her neyse işte. O gruptasınız değil mi?
Ben: Birinden bunu duymak istemiyorum Naz. Kimse bilmeyecek.
Naz: Tamam, bilmezler.Eren aşık gözlerle Naz'a bakıyordu. Hangi ara kaptırmıştı bu kadar kendini? Hangi ara o kimseyi sevmem diyen çocuk tutulmuştu bu masum kıza? Naz birden konuşmaya başladı.
Naz: Okuldaki çoğu kişi sizin gruba bayılıyor.
Ben: O kadar mı seviliyoruz?
Naz: Evet. Bende seviyorum. İlk başlarda aralıklarla dinlemeye başladım sizi. Sonra da her hafta.
Eren: Abi ben valla fena tutuldum ya.
Ben: İçinden konuşmadın Eren, yine.
Batu: Lan sen büyüdün de aşık mı oldun?
Selin: Sen hiç olmadın mı?Hepimiz Selin'in ani sorusu karşısında ona dönmüştük. O da cevap bekler gibi Batu'ya.
Batu: Olmadım.
Selin: Anladım, bir gün olduğunda o kızı üzme.
Batu: Ben aşık olmam. Hiç olmadım ama eğer bunu değiştirebilecek biri varsa neden olmasın?
Selin: Bencede. Neden olmasın?Selin'in dedikleri karşısında Batu biraz afallasa da bozuntuya vermedi. Naz telefonunu çıkardı ve Eren'e uzattı.
Naz: Yaz numaranı.
Batu: Hayda, yenge açık açık yürüyor. Sevdim ben bu kızı.
Ben: Abartma istersen.
Batu: İyi be.
Eren: Ciddi misin?
Naz: Hiç bu kadar ciddi olmamıştım.Eren telefonu hızla eline alıp numarayı yazdı tam kendini arayacakken Naz telefonu geri aldı.
Eren: Bende kaydetseydim.
Naz: Yazmamı beklemen benim için daha zevkli olacak.
Eren: Eğer sana zevk verebileceksem hiç sorun değil.
Naz: Dur lan beklemiyordum yavaş.Eren güldü. Onu mutlu gördüğümüz sayılı anlardandı bu. Batu telefonunu Selin'e uzattı. Numarasını istedi.
Selin: Ne yani? Ben Eren gibi hemen verir miyim sandın?
Batu: Demek süründürmek istiyorsun.
Selin: Nasıl algılıyorsan.
Ben: O algılayamaz. Malum biraz çapkın.
Selin: Onun çapkınlıkları beni tanıyana kadardı.
Batu: Fazla kendinden eminsin. Sevdim.
Ben: Höst. Burda aile var.
Naz: Ne ailesi?
Eren: Ne ailesi?İkisinin aynı anda söylemesiyle bir kahkaha koptu masada.
Ben: Belki gelecekteki bir aile.
Eren: Kalbime indirmeye çalışıyorsan başarıyorsun.Telefonum çaldı. "Ne?" , "Tamam, nereye geleyim?", " Tamam, görüşürüz."
Ben: Benim çıkmam lazım.
Batu: Bir şey olmadı değil mi?
Ben: Yok.
Eren: Bir şey olursa ara. Haber ver bize.
Ben: Tamam.Kafeden çıktım. Daha demin arayan Deniz'di. Spor salonuna gelmemi istedi. Adımlarımı spor salonuna çevirdim ve ilerledim. 10 dakika sonra gelmiştim. İçeri girdim. Deniz'i aradı gözlerim. Onu gördüm. Yanına gittim.
Deniz: Bahsettiğim dörtlü.
Ben: Lan, nasıl?
Deniz: Ne nasıl?
Ben: Ne yani Rüzgar ve Doruk aynı tayfadan mı?...Bölüm biraz kısa oldu ama burda kesmek istedim. Yeni bölüm bugün, yarın gelir. İyi okumalar. Oy vermeyi unutmayın. Fikirlerinizi belirtin. Bolca kalp <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünmez Kız
ChickLitRüzgar': Aşk, sol yanında bir hareketlenmeye neden olur. Tutkuysa bu hareketlenmenin hızına hız katar. Sağlığınıza, özellikle kalp sağlığınıza dikkat edin bu anlarda. Fazla heyecanlanmak iyi değil. Hikayede eşcinsel çift de olacak. Ayrıca küfür içer...