2.Bölüm

278 13 8
                                    

Bana doğru gelen kız şu garip kız listesine eklediğim kızdı. Yanıma doğru gelirken uyaran gözlerle beni süzüyordu. Artık aramızdaki mesafe azalınca durdu ve "Hey görünmez olup ortadan kaybolsan iyi edersin eğer seni benim biriciğimin yanında görürsem işler iyi olmayacaktır."dedi. 'Kimden bahsediyordu ki?' Kafamdaki düşünceleri silip ona doğru döndüm ve kimden bahsettiğini sordum. Bana "Rüzgar" olduğunu söyledi, "Ondan uzak dur." diye de tekrar belirtti. "Rüzgar kim?" dedim garip bir ifadeyle. "Seni sınıftan çıkarmış tüm okulun dilindesin küçük hanım." dedi alaycı bir tavırla. Ona bakıp hafifçe ve sinir bozucu bir biçimde güldüm. "Alt tarafı sınıftan çıkardı ya bunun nesi abartı?" diye sordum. Bana: "O kimseyle iletişim dahi kurmaz sesini kes de kavga çıkmadan bırak peşini." dedi ve gitti. Çok umrumdaydı sanki. Buraya gelirken bana "Görünmez"diye hitap ettiğinde epey korkmuştum. Benimle ilgili gerekenden fazla şey bilmelerinden. Şuanlık her şey iyi gidiyordu. Son ders geldiğinde artık sıkılmış ve bir şeyler karalamaya başlamıştım önümdeki kağıda. Adının Rüzgar olduğunu bildiğim çocuk bana fısıltıyla "Heyy" diye seslendi. Ona döndüm, "Ne var?", "Kimya eşinim." dedi. "Kimyayla aran nasıl ki?" diye sordum. "Pek iyi sayılmaz ama idare ediyor işte." dedi. İdare ediyor derken benim kimya hocasıyla konuştuğumdaki gibi bir ton vermişti sesine. Garipti. "Sayın garip kız rahatsız gibi benden." dedim. "Sayın Garip Kız mı?" diye yanıtladı. Elimle bahçede beni tehdit eden kızı işaret ettim. Bana önemli biri olmadığını söyledi. "Adı ne?", "Melis." diye yanıtladı. Listeme ismini yazıp defterimi kapadım. "Ee eş miyiz?"diye tekrarladı. Tamam dedim ve zilin çalmasıyla okuldan çıktım. Bahçeye yeni inmişken telefonum çaldı, açtım. Arayan Deniz'di. "Saat 4 uygun mu?" diye sordu. "Olur." dedim, yola koyuldum. Farklı ben olma zamanı gelmişti...

Sondaki cümle biraz abartı ama olsun.
Bolca sevgi♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Görünmez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin