Final

47 5 0
                                    

Gizem'den

Rüzgar'a hangi ara böyle duygular hissetmeye başladığımdan emin değildim. Bu okula ilk geldiğimde onu sıradan bulmuştum aslında ama zamanla tanımaya başladığım karakterini sevmiştim. Yani kısaca onu sevmeme belli bir zaman dilimi veremiyorum ama onu seviyorum. Sınav haftası bittiğinden daha rahattım. Şimdiyse klasik bir cumartesi için bizimkilerle sahnedeydik. Konuşmayı ben başlattım. "Herkese merhaba. Uzun zamandır bizi izleyen ya da bizi ilk defa dinleyecek olan herkes için bir şeyler söylemek istiyorum. Öncelikle bu grubu ve sizleri çok seviyorum. Bizi tanımak istediğinizi de biliyoruz elbette. Bu yüzden bugün ilk kez maskesiz gösteri yapacağız. Ayrıca kendimizi size biraz tanıtacağız."

Ben maskemi çıkardığımda sırasıyla bizimkiler de çıkardılar. Deniz söze girdi. "Merhaba. Ben Deniz. Gizem'le beni yakıştırmayın şimdiden söyleyeyim öyle duyumlar alıyorum hep. Ege boy ver bebeğim." Ege elini kaldırdığında kıkırdamıştım. "Heh bakın ordaki bebek benim bebeğim. Neyse aynen devam edelim." diyip mikrofonu Batu'ya verdi. "Herkese merhaba. Adım çoğunuzun tahmin ettiği üzere Batuhan. Batu diyin yine de siz. Grubun yavşağı olarak tanımlamanız da tamamen doğruydu ta ki Selin'le tanışana kadar. Ege'nin yanındaki kız da yengeniz olur. Benden söylemesi." diyip sırıtarak Eren'e verdi mikrofonu. "Herkese merhaba. Adımı Gökhan olarak tahmin eden kitleyi burdan kınıyorum. Adım Eren. Selin'in yanındaki Naz da kız arkadaşım olur. Çok tatlı değil mi? Evet bence de." diyerek Emre'ye verdi sözü. "Merhaba ben Emre. Tabiri caizse sizin de dediğiniz gibi grubun utangacı oluyorum. Ayrıca herkes sizle sevgililerini tanıştırdığına göre ben de tanıştırayım. Ege'nin yanındaki deri ceketli manyak var ya. Hah o adı Doruk. Kendisi benimki olur. Biraz sert duruyor değil mi? Benim yanımda kedi gibi. Neyse sözü son olarak grubun öküzüne veriyorum ben." diyip bana verdi mikrofonu. Seyirciler gülerken ben Emre'ye kınayan bakışlar atmakla meşguldüm. Sonra bunu farkedip konuşmaya başladım. "Merhaba. Ben Gizem. Ayrıca tahminlerini doğru tutturan Rüzgar tayfasını tebrik ediyorum burdan. O da gördüğünüz üzere bizimkilerin yanında. Evet biraz yakışıklı ama çok şey de etmeyin şımarmasın."
Sözümü bitirdiğimde seyirciler alkışlamaya başlamıştı. Bunu fırsat bilip Deniz ilk şarkıyı başlatmıştı. "Maroon 5- Lips On You" Söze Emre'nin girmesiyle şaşkınca ona baktım. Normalde söylemezdi çok fazla. Onun enerjik halini görünce tebessüm edip sonraki kıtada sözü ele aldım. Nakaratta tüm grup söylemeye başladığında hepimiz birbirimize bakıp güldük. Batu ve Eren sırt sırta verip öyle gitar çalmaya başladıklarında seyirciler alkışlarını arttırmıştı. Bizi dinleyen insanların homofobik olmaması o kadar hoşuma gitmişti ki. Emre ve Deniz sevgililerini tanıttığında herkes mutlu olmuştu izleyenlerden. Şarkı bittiğinde Deniz bu sefer Türkçe'den devam etmek istemiş olacak ki "Talha Yıldırır- Hoşça Kalamam" açtı. Bu en sevdiğim şarkılardan biriydi. 4 ay kadar önce keşfetmiştim ve sürekli dinliyordum. En sevdiğim kısma gelince söylemeye başladım.
"Sen beni bilemedin içimi bile hiçbir zaman göremedin yine
Bitişine ne bi kelime ne cümle bulamıyorum inan tek bir hece
Hoşçakal deme bana giderken ben artık hoşça kalamam
Anlat derseler eğer seni bir şarkıya sığdıramam."
Şarkının kalan kısmını Deniz söyledi. Bir saat kadar daha böyle geçti. Ardından toplanıp bizim eve geçtik. Bizim grup kendini yorgun bir şekilde koltuklara atınca diğerleri de gelip yanlarımıza kuruldu. Herkesin kendi sevgilisiyle uğraştığını görünce gülüp Rüzgar'a döndüm. Yanaklarımı tutup dudaklarını yavaşça dudaklarıma dokundurdu. Dudağımı hareket ettirip alt dudağını kavradım. Dudaklarımın üstünde gülümsemesini hissettiğimde ben de gülümsedim. Birbirimizden ayrıldığımızda ilk o konuştu. "Belki çok iyi tanımıyoruz birbirimizi ama ben senin ders çalışırken uyuyakalmanı, şarkı söylerken mutlu olmanı, kitap okurken heyecanla sonraki sayfaya geçmeni tek tek izlemek istiyorum. Ben seni çok seviyorum Gizem." Rüzgar'ın içinden çıkan romantik adama sırıtıp "Bende seni çok seviyorum Rüzgar." diyerek tekrar dudaklarına bir öpücük kondurdum.

Amacım aslında 50'de final yapmaktı ama yazacak bir şey kalmadı artık bence. Belki özel bölüm yazarım bir süre sonra. Kitabı bitirdiğimize göre en sevdiğim çifti söyleyeyim. Bence Ege ve Deniz çok tatlı oldular. O yüzden en çok onları seviyorum karakter olarak. Sizleri de çok seviyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim.♡♡♡♡

Görünmez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin