Okul bittikten sonra eve tek başıma geçtim. Annem bugün evdeydi çünkü özel olarak onunla konuşmak istediğimi söylemiştim. Eve geldiğimde anneme "Üzerimi değiştirip geliyorum." diyerek odama çıktım. Siyah şortumu ve mor tişörtümü giyip aşağı indim. Annemin yanına oturdum.
Ben: Anne, bana anlatmak istediğin bir şey var mı?
Annem: Ne gibi?
Ben: Babam neden gitti?
Annem: Nasıl yani?
Ben: Neden bizi bırakıp gitti? Neden beni istemedi?
Annem: Gizem o adam seninle iletişime mi geçti?
Ben: Babamı aldattın mı?Sustu, cevap vermedi. Doğruydu, babamın anlattığı her şey doğruydu.
Ben: Ne yapmayı planlıyorsun?
Annem: Bir şey yapmayı planlamıyorum. Kaya'yı yani eşimi seviyorum. Babanla da her şey uzun zaman önce bitti zaten.
Ben: Anne Kaya beni seviyor mu peki?
Annem: Bu ne demek şimdi?
Ben: Onaylamanı beklemiyorum ama senin en son anlaşma yapmaya çalıştığın dans okulu vardı ya. Hani müdürü görüşmek bile istememişti seninle.
Annem: Evet.
Ben: O okul benim.
Annem: Nasıl yani?
Ben: Öyle işte. Deniz, Batu, Eren, Emre ve ben işletiyoruz orayı. Ben biraz daha ilgiliyim işlerle. Bir de cumartesi günleri sürekli sahne alan grupta biziz.
Annem: Seninle gurur duyuyorum tatlım.
Ben: Ne?
Annem: Sana bunu hiç söylemediğimi biliyorum ama duydun işte kızım.
Ben: Teşekkür ederim.
Annem: Her neyse peki Kaya ne alaka bunlarla?
Ben: Batu'yu sana söylemekle tehdit etmiş.
Annem: Neden bunu yapsın ki?
Ben: Bilmiyorum ama Batu bu konuda yalan söylemez. Ben Kaya'ya güvenmiyorum. Daha önce bana da ufak tefek şeyler sormuştu okulla ilgili ama ben bağlantım olmadığını söylemiştim.
Annem: Tamam kızım. Ben ona sormadan öğrenirim her şeyi.
Ben: Yine de babamı aldatmanı etik bulmuyorum. Onunla tekrar görüşmeye başladım. Seni rahatsız etse de görüşmeyi bırakmayı düşünmüyorum.
Annem: Hayır, rahatsız etmez. Sen ne istiyorsan o.Konuşma bittikten sonra odama çıktım ve başlayacak olan sınavlarıma çalıştım. Konular zor değildi. Çalışma grubu dolayısıyla da tekrar edebilmiştim. Soru çözüp günü kapatacaktım. 3 saat kadar çalıştıktan sonra yatağa attım kendimi. Telefonu elime aldım.
Gönderen: Rüzgar
Bugün de benim uğurlu rakamım kadar ilerleyelim dedim. Az kaldı saatlerin bitmesine. Bir de sınavlara tabii. İyi çalış. Ki bu mesajlar iletilmediğine göre zaten ders çalışıyor olmalısın.
Gönderilen: Rüzgar
Evet, ders çalışıyordum ve uykum geldi iyi geceler.
Rüzgar: İyi geceler Melek.
Mesaja görüldü atıp yatağıma geçtim. Çok geçmeden de uyuyakaldım.
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Yatağımı toplayıp tuvalete girdim. Dişlerimi fırçalayıp rutin işlerimi hallettim. Üzerime siyah düz bir askılı, altıma da siyah yanlarında beyaz çizgileri olan bir eşofman giydim. Çantama ped ve ağrı kesici de koydum. Ne kadar sevmesem de reglim yakındı. Biraz kendi kendime sinirlenip aşağı indim. Normalde midem sabahları bulandığından bu kadar erken bir şeyler yemezdim ama kahvaltı sofrasında oturan annemle afalladım. En son ne zaman beraber yemek yedik onu bile bilmiyordum. Yanına geçip sorgulayan bakışlar attım ona. Oturmamı işaret etti. Kusacağımı bilsem de atıştırdım ve evden çıktım. Okula gelir gelmez tuvalete gittim ve tüm yediklerimi çıkarttım. Sabah yememeliydim işte. Doktora bu şikayetle gittiğimde bana bu gibi durumların olabileceğini, kendimi zorlamamamı söylemişti. Ben ne yaptım tabiki dinlemedim. Belli bir sağlık sorunum yoktu en azından. Sanırım küçükken de sabah erken yiyemediğimden vücudum buna alışmıştı. Elimi, yüzümü yıkayıp sınıfa gittim. Herkes aralarında konuşup bana bakıyordu. Deniz'in yanına oturup "Ne oldu?" diye sordum. "Babanı ve üvey babanı öğrendiler." dedi. "Ne kadarını?" diye sordum. "Düşman oldukları kadarını." dedi. Aslında kimseyi umursamazdım. Harbiden niye umursuyorsam. Kalkıp "Benim hayatım sizin dilinize laf olmasın. Çok merak eden olursa da cesaretliyse gelsin anlatayım." diyip oturdum. Şimdiyse kimseden ses çıkmıyordu. Varlığını yeni hatırladığım Rüzgar'sa "Ee o zaman teneffüste anlatırsın." dedi ama ben bunu hesaba katmamıştım...
Hepinizi seviyorum.♡♡♡♡♡
5 benim, 4'se ablamın uğurlu rakamı. Yazar hakkında ufak tefek bilgiler falan.♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünmez Kız
ChickLitRüzgar': Aşk, sol yanında bir hareketlenmeye neden olur. Tutkuysa bu hareketlenmenin hızına hız katar. Sağlığınıza, özellikle kalp sağlığınıza dikkat edin bu anlarda. Fazla heyecanlanmak iyi değil. Hikayede eşcinsel çift de olacak. Ayrıca küfür içer...