34.Bölüm

34 3 0
                                    

Rüzgar öyle dediğinde biraz kızarsam da ne diyeceğimi bilememiştim. "Sadece dudaklarını hissetmek istedim." dedi. Yutkundum. Bir şey demedim. Diyemedim.

Telefonumun çaldığını o an farkettim. Cebimden çıkardığımda ekranda kayıtlı olmayan bir numara vardı. Gereksiz insanları kaydetmeyen biri olduğumdan açtım telefonu. Okuldan biri falandır belki diyerek. Karşımdaki kişi "Kızım." dedi. Numaraya bir daha baktım. Babam aramıyordu. Ya da benim uzun zamandır baba dediğim adam aramıyordu beni. "Siz kimsiniz?" diye sordum. Rüzgar endişeli bakışlarla bana bakıyordu ama onu umursamak şu an düşüneceğim son şeydi. Çok stres yapmıştım. "Ben." dedi. Durdu. "Yağız. Senin baban Gizem'im." dedi. İsmimden ilk defa bu kadar tiksinmeme rağmen bozuntuya vermeden "Neden aradınız?" diye sordum. Samimi konuşmamamın onu mahvedeceğine emindim ve tam da bunu yapıyordum. "Seni görmek istiyorum." dedi. 'Bunca yıl sonra neden geldin?' diyemedim ona. "Şu an müsait değilim. Uygun bir anımda size ulaşırım." dedim ve ne diyeceğini beklemeden telefonu kapattım. Rüzgar konuştuğunda o an anlamıştım yanımda olduğunu. "Gizem, titriyorsun." dedi. O söylediğinde bile farketmedim titrediğimi. 'Hava soğuktu o yüzden titriyorumdur.' diye düşünerek umursamadım bu cümlesini. Zaten pek cevap verebilecek bir halde de değildim. O an ne yapacağımı, onu görmek isteyip istemediğimi kafamda tartıyordum sadece. "Rüzgar." diyebildim zorlukla ve ekledim "Deniz'i ara." Rüzgar sözümü ikiletmeden Deniz'i aradı. Oturduğumuz yeri tarif ettiğini anlamam biraz zamanımı aldı. Ne kadar geçtiğini bilmediğim süre zarfında Rüzgar elini elimin üzerine koydu ve destek verir gibi "Burdayım." dedi. Bu beni biraz sakinleştirse de bir şey diyemedim. Ağzım benimle eş zamanlı olarak susmak için yalvarıyordu. Deniz ve Ege yanımıza geldiğinde Deniz "Ne oldu?" dedi. Rüzgar'a yönelik konuştuğunu  Rüzgar'ın cevap vermesiyle anladım. Rüzgar "Biri aradı. Kim bilmiyorum ama ondan sonra böyle oldu." dedi. Deniz hızla elimden telefonu alıp tahmin edebildiğim gibi arama kayıtlarına girdi. Numaraya endişeli gözlerle bakıyordu. Ardından anladığını belirtir gibi gözlerini kapattı ve yutkundu.
Deniz "Siz gidin. Ben Gizem'leyim. Haber vereceğim." dedi. Rüzgar "Saçmalama bende geliyorum." dedi. Ege, Rüzgar'ı durdurup onunla ilerlemeye başladı. Deniz yanıma gelip beni kucağına aldı ve yakınımızda duran arabaya doğru adımladı. Beni koltuğa bırakıp yan tarafa geçtiği gibi arabayı çalıştırdı. Arada bana dönüp kontrol ettiğine emin olsam da yüzüne bakamadım. Benim evimin önünde durduğumuzda  arabadan indi. Beni tekrar kucağına alıp eve adımladı. Kapı açıldığında gözlerimi kapatıp Deniz'e bıraktım kendimi. Beni yatağıma yatırıp üstümü örttüğünü ve Bali'yi kollarımın arasına koymasını hatırlıyorum. Sonra da kendimi uykuya bıraktım...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Sabah uyandığımda başucumda bizim tayfa diğer tarafta ise Rüzgar vardı. Hepsi uyuyordu. Gece merak edip gelmiş ve beni beklemişlerdi herhalde. Aşağı indiğimde mutfakta Ege'yi gördüm. O da beni gördüğünde "Geçmiş olsun. Tüm gece seni beklediler. Uyuyakalmışlardı. Duymadılar bile kalktığını değil mi?" diye sordu. "Aynen öyle." diye yanıtladım. Ege'nin masayı hazırlamasına yardım ettim. Bu sırada Rüzgar "Dedim ben uyuyakalırız diye al işte kız yok aferin Deniz." diyerek hızla merdivenlerden indi. Ege'nin kıkırdamasına göz devirip olacakları bir süre daha izlemeye verdim kendimi. Deniz "Ne aferin lan ben mi sana uyu dedim? Sanki biz de bilerek uyuduk ya. Dalmışım bir anda bende anlamadım." dedi. Batu "Kavga etmenin sırası mı? Kız yok lan." dedi. Deniz mutfakta beni gördüğünde ise rahatlamış bir şekilde yanıma gelmeye başladı. Tam bana sarılacakken kenara çekildim ve gözleri kapalı olduğundan farketmeden Ege'ye sarıldı. Ege şaşkın gözlerle bana bakarken omuz silktim. Tayfanın kalanı ve Rüzgar da mutfağa geldiğinde Batu "Az ötede yiyişin." dedi. Deniz ne olduğunu anlamamış gibi kafasını kaldırdığında gördüğü yüzle afalladı ve geri çekildi fakat Deniz'i daha fazla afallatacak bir şey yaptı Ege. Onu kendine çekip yeniden sarıldı.

Keyifli okumalar. Bunu neden sonda söylemeyeyim değil mi? Jxkansosnsond. Hepinizi seviyorum.♡♡♡♧

Görünmez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin