Medyada sevdiğim bir şarkı var. Metinle alakası yok ama isterseniz dinleyebilirsiniz.♡
Rüzgar'ın evinden çıktık. Beni evime bıraktı ve iyi olmazsam arayabileceğimi söyledi. Eve girdim. Aklıma birden Deniz'e adam akıllı haber vermediğim geldi. Onu aradım.
Ben: Alo, Deniz?
Deniz: Efendim? Daha iyisin değil mi? Ateşin varmış ya.
Ben: İyiyim, merak etme.
Deniz: İhtiyacın var mı bana? Gelebilirim.
Ben: Yok, sağ ol sonra konuşuruz.
Deniz: Peki, görüşürüz.
Ben: Görüşürüz.Bir şeyler atıştırmak için mutfağa gittim. Abur cubur tarzı şeyler alıp odama çıktım ve kendimi yatağa bıraktım. Film izlemeye başladım. Yaklaşık bir saat sonra telefonuma bildirim geldi.
Rüzgar: Elin daha iyi mi?
Ben: Ne alaka?
Rüzgar: Krem sürmüştüm. İyi geldi herhalde.
Ben: Biraz kızarık hala.
Rüzgar: Kendine zarar verecek kadar kim sinirlendirdi seni?
Ben: Önemli bir şey değil.
Rüzgar: Bir şeyler olduğunu anlıyorum. İstediğin zaman anlatabilirsin. Rahat ol.
Ben: :)Daha fazla konuşmadan telefonu kenara fırlattım ve filme devam ettim. Film bittikten sonra bilgisayarı kapattım ve kendimi Rüzgar'ın kollarına bırakmak istesem de uykunun kollarına bıraktım.
Ertesi sabah okula gittim. Eren'le konuşmamız aklımdaydı. Bende sınıfta Naz adlı bir kız var mı diye bulmak için listeye baktım. Ama yoktu. Kime sorabilirdim ki? Geçenlerde matematik sorusu için yardım ettiğim Selin adında bir kız vardı. Zaten sınıfta tanıdığım sayılı kişilerdendi ve diğer sınıflarla arası iyiydi. Yanına gidip konuşup konuşamayacağımızı sordum. Başta garipsedi fakat "Olur." diye yanıt verdi.
Ben: Diğer sınıflardan tanışmak istediğim bir kız var.
Selin: Kim ki?
Ben: Adının Naz olduğunu biliyorum.
Selin: Bizimle yaşıt tek bir Naz var okulda.
Ben: Tanıyorsan tanıştırmaya ne dersin?
Selin: En yakın arkadaşımı neden sorduğunu merak ettim. Naz'la neden konuşmak istiyorsun ki?
Ben: Onun yanına gittiğimizde anlatsam?
Selin: Peki.Tamam, tanıdığını bende düşünüyordum ama kızın en yakın arkadaşı çıkacağını nereden bilebilirim ki?
Naz olduğunu düşündüğüm kızın yanına geldiğimizde bana garip baktığını farkettim. Tabii tanımadığı biri yanına gelince garipsemesi normaldi.Ben: Merhaba. Ben Gizem.
Naz: Bende Naz.
Selin: Anlat hadi. Neden Naz'ı görmek istedin?
Ben: Naz daha adam akıllı tanışmadığımızı falan biliyorum. Ama bir arkadaşım var ve seni nerden gördüyse beğenmiş. Bizim okulda olduğunu biliyormuş. Bende ona seni bulabileceğimi söyledim ve buldum.
Naz: Ee? Ne alaka?
Ben: Aslında amacım aranızı yapmak falan değil. Sadece yardım etmeyi deniyorum. Eren iyi biridir.
Naz: Demek adı Eren.
Ben: Evet, okul çıkışı sizi buluştursam kabul eder misin?
Rahatsız olacaksan bende geleyim.
Naz: Selin de gelirse olur.
Selin: Yani ben araya girmiş gibi olmayayım ama merak da ettim çocuğu şimdi. Ya benim kankamın talibi mi varrr???
Naz: Sakin ol biraz.
Ben: Ee olur mu?
Naz: Tamam, çıkışta okulun yanındaki kafede bekleriz sizi.
Ben: Eren duyunca çok sevinecek. Teşekkür ederim.Naz gülümsedi ve bende oradan ayrılıp ikisini baş başa bıraktım. Naz'ı sevmiştim. Masum biri gibi duruyordu. Tabi okulda Melis'leri görünce Naz'ın masum durmama olasılığı yoktu ama iyi birine benziyordu işte.
Telefonumu çıkarıp Eren'i aradım.Ben: Alo, Eren?
Eren: Efendim Gizem?
Ben: Senin Naz işini hallettim. Çıkışta bizim okulun yanındaki kafeye gel.
Eren: Cidden mi?
Ben: Evet, bir arkadaşı da geliyor. İlk kez seni göreceği için biraz temkinli davranıyor herhalde ama normal yani.
Eren: Tabi normal. Ya çok mutlu oldum ne kadar teşekkür etsem az.
Ben: Görevimiz ne demek. Çıkışta görüşürüz.
Eren: Görüşürüz.Çıkışta hep beraber kafede buluşmuştuk. Batu yine kendini tutamayıp gelmişti Eren'in yanında. Bir şeyler söyledik. Sobbet havası oluştu bir anda ortamda.
Selin: Hanginiz Eren?
Eren: Ben.
Selin: (Batu'ya dönerek) Sen kimsin?
Batu: Batuhan ben. Bizimkiler Batu der.
Selin: Anladım, Selin bende.
Naz: Merhaba.
Eren: Merhaba.
Naz: Sen şu cumartesi günleri şarkı söyleyip dans eden gruptaki değil misin? Ve Gizem sende. Batuhan sende.
Batu: Gizem adını söylemişsin. Tebrikler gelişme var.
Ben: Sus be. (Naz'a döndüm.) Nerden biliyorsun?
Naz: Eren'in saçlarını unutmak için hafıza kaybı falan yaşamalıydım.
Eren: Ne?Ve bölüm sonu. Çünkü neden olmasın. Eren ve Naz karakterleri sizce iyi bir ikili mi? Düşüncelerinizi yazın. Bolca öpücük ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünmez Kız
ChickLitRüzgar': Aşk, sol yanında bir hareketlenmeye neden olur. Tutkuysa bu hareketlenmenin hızına hız katar. Sağlığınıza, özellikle kalp sağlığınıza dikkat edin bu anlarda. Fazla heyecanlanmak iyi değil. Hikayede eşcinsel çift de olacak. Ayrıca küfür içer...