Not: İmla ve yazım hataları olabilir. Hataları görmezlikten gelirseniz çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim. 🙏
Başlangıç tarihi: 13.06.2022
(Sınr 50 oy, 100 yorum. Sınır sonra özel, bölümleri gelecek )
Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen. ❤️
Keyifli okumalar. 🦋
Kulağıma dolan müzik sesleri bile gecenin köründe kahkaha atan manyakların sesini bastıramadı ne yazık ki. Öyle bir gülüyorlar ki, kafalarının yerinde olup olmadığına, hatta kafalarının bir milyon, olduğuna bile emin değilim. Kahkaha sesleri giderek artarken içimden az nefes alın da öyle gülmeye devam edin demek geçiyorken ne yazık ki yeni bir kavgaya ve önüme servis misali serilen iki seçeneği çiğnemeye hazır değilim.
Birinci seçenek canım babamın koyduğu, canımdan değerli telefonu elimden alma seçeneği; diğer seçenek ise iki huysuz abimin beni, dün çıkarmış olduğum kavgadan dolayı tehdit etmeleriydi. Ne güzel hayat be, aşağı tükürsem sakal, yukarı tükürsem bıyık. Tam tersi de olabilir. Bilemiyorum.
"Şt, insanlar uyuyor, rahatsız etmeyin," dedi uyarmaya çalışmak isteyen ama bir aslan gibi kükreyen şahsiyet. Hadi ama, onların bu sesinden değil insanlar, görünmeyen varlıklar ve hayvanlarda uyandırdı. Gerçi şuana kadar kimsenin ses çıkarmamış olması bile büyük bir mucize.
Şarkının sesini yükselip, kulaklığı iyice kulağıma bastırdım. Kahkahalar azalmış olsa da kulak zarımın patlamasına milim kaldı desem yeridir. Bir sesten kurtulmak isterken diğer bir sesin cızırtısına maruz kalıyorum ne yazık ki.
"Ulan it," diyen sesle kulaklığı hışımla çekip, öfkeyle üzerimdeki örtüyü bir tarafa attım. Sinirim duyduğum seslerle kat ve kat artarken yataktan atlayıp, cama doğru adeta yeri sarsacak şekilde ilerlemeye başladım.
Kalın ve tül perdeyi aynı anda seri hareketlerle çekip, camı açarak başımı aşağıya doğru uzattım. Üç şahsiyet; ikisi gayet rahat biçimde, ayaklarını çimlere doğru uzatmış, istiflerini bozmadan anırarak konuşup, gülerek, bir kişi de onları susturmaya ve ayağa kaldırmaya çalışıyordu. Zavallı ya!
"Yok yia, diyorum ben sana buranın havası ve kızları ayrı bir güzel diye." Hangi patavatsızın ağzıdan çıktığını bilmediğim kelimelerle sinirim tavan yaparken hiç kimseyi umursamdan "Hayda! Oldu mu şimdi bu? Ne diye kapının önünde duruyorsunuz, gelin size çay, kahve ikram edim hem size buranın kızlarının sadece güzellikte değil, çene ve dövüşte de ne kadar iyi olduklarını göstermiş olurum." Diye bağırmamla ayakta dikilen kişi başını bana çevirip, ona göre kısık ama benim duyacağım bir ses tonuyla küfretti.
Küfür edene dönüp, camdan atlayıp saçına- saçlarına yapışma isteğini zorla bastırıp, bana bakan üç adama, bana attıkları aynı bakışı onlara attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız
Teen FictionÇOK YOĞUN CİNSELLİK İÇERMEKTEDİR +18 VE +21 (Bu kitapta ki her şey bir hayal ürününden ibarettir.) Düzenlemeye alınacaktır. Şimdiden hepinize keyifli okumalar diliyorum. ✨ Bazı aşklar hayal kırıklığını yaşatırken; bazı aşklarda efsaneyi yaşatır. ...