20. Bölüm

1.8K 52 62
                                    

Hepimize merhabalar ve kocaman sevgiler.

Bölüm geç geldiği için hepinizden özür diliyorum.

Bir haftadır bölüm atmıyorum, nedeni ise köyde olmamdı. Ve bilindiği gibi köyde sinyali+ İnternet yok. Var ama maalesef çekmiyor ve ben, bir hafta boyunca defalarca kez bölüm atmaya çalıştım ama olmadı. Sonunda İstanbul'a döndüğümde hemen bölümü attım.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Keyifli okumalar.❤️

(Sınr 50 oy, 100 yorum. Sınır tamamlandıktan sonra özel, bölümleri gelecek )

Sevgilerle.🌹

Hayatta mutlu olduğumuz anları, zihnimin en derinine, bir sandığa koyup saklarız. Ki, mutsuz olduğumuz anlarda o sandığı açalım ve biraz da olsa o kötü andan sıyrılalım.

Çünkü zaten, mutlu olduğunuz anların sayısı, mutsuz olduğumuz anlara nazaran daha az.

Uğur'la geçirdiğim bu koca ayların tümü, bedenimi mutluluk salgılıyor ve sanki ben, Uğur'la olduğum her an, dünya çapında herkes mutlu olmuş gibi hissediyorum. Bu his, öyle kolay kolay dile getiren ve öyle kolayca hissedilen bir duygu değil elbette.

Bir insanın yanında huzur bulmak, güvende hissetmek ve en önemlisi onun yanında mutlu olup, her şeyden soyutlanmış ve dünya çapında ikiniz kalmışsınız gibi hissetmek kolay mı? Birçoğu kişinin sandığının aksine, bu anlara ve bu duygulara iki günde kapılmıyoruz.

Duyguları en derinden hissetmek için ilk olarak karşında ki kişiye, gözün kapalı güvenmen lazım. Sonrası zaten çorap söküğü gibi gelmeye devam ediyor.

Ve ben, sanırım karışımda, benden cevap bekleyen adama canımı emanet edecek, hatta canımı canı diye sahip çıkacak, adama sonsuz bir güven besliyorum.

Yanağımda duran eline uzandım. Elini, kavradıktan sonra parmağımı parmaklarının arasına geçirip gülümsedim. Hem de şu ana kadar ona sunduğum en güzel gülüşlerimden birini yüzüme takınarak.

Uğur bana bugünü, eşsiz bir tarih olarak hafızama kazımama sebep oldu.

Bugün benim için o kadar güzel bir gün ki, kendimi hiçbir yere, hatta bu koca gökyüzünün altında bile sığdıramıyorum. Öyle ki, heyecan ve mutluluktan kanatlanmamayı diliyorum.

Bakışlarımız arasında ki güçlü çekim, benim, gözümü ondan başkasını göremememi sağlıyordu. Sanki, bu koca gökyüzünün altında ve bu koca evrenin içinde bir tek bizler vardık.

Ellerimin arasında ki elin sıcaklığı, parmakların arasında ki güçlü bağ, beni ona, bir ip misali bağlıyor ve bizlerin arasında ki güce güç katıyordu.

Sadece Arkadaşız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin