3.Bölüm

7.6K 110 61
                                    

Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen.

(Sınr 50 oy, 100 yorum. Sınır tamamlandıktan sonra özel, bölümleri gelecek )

Keyifli okumalar. 🦋

Bedenim şaşkınlık ile kasılırken, bedenimle birlikte dişlerimi birbirine bastırmaktan çenem kasılmıştı.

Bakışların üzerimde oluşunu zerre kadar umursamayıp hızlıca oturduğum yerden kalktım. Hala bana melul melul bakan adama doğru, yeri dövecek kadar sert adımlarla ilerledim.

Oysaki ben, bu kadar kolay sinirlenen biri değilimdir. İki dakika da altüst etmişlerdi narin duygularımı.

Canım duygularım.

Adamların, daha doğrusu bir adam üç çocuğun karşısında durup hesap sorarcasına ellerimi leğen kemiklerime sabitledim. Sinirimi hakim olmadan "Nasıl çıktınız?" Diye soru yönelttim karşımda ki kişilere.

Adının Uğur olduğunu öğrendiğim yakışıklı uğursuzun, ses çıkartmadığı her an o'na kafa atma isteğiyle dolup taşsam da yüzüne kıyamadığım için hiçbir şey yapmadım. Bunun, boyumun kısa olmasıyla yakından uzaktan alakası yok. Hatta şöyle söylim, ben kısa değilim karşımda ki kişiler dev gibi.

"Polis meymuru gelip kapıyı açtı biz de çıktık," dedin dün zar zurna sarhoş olup beni annesi sanan çocuk. Onun bu iğrenç espirisine şakadan kahkaha attım.

"Ay annem, sen ne kadar da espritüel birisin," dedim cadı kahkahası atan iç sesimi duymazlıktan gelerek.

İç sesim diye demiyorum ama çok fena bir iç sesim var. Allah düşmanın başına versin. Amin.

Espri yaptığını sanan çocuk gözlerini devirince sırıtıp, daha fazla onlarla muhatap olmamak adına arkamı dönüp bankaların olduğu yere ilerledim. Bankın üzerinde ki çantamı elime aldıktan sonra içerisinden yeni maske çıkarıp, ağzımı ve burnumu kapatacak şekilde yüzüme taktım.

Dilara da hemen yanı başımda bittiğinde, kısık olduğunu düşündüğünü yüksek bir sesle "Lan, oğlanlar bir içim su değil mi? Hatta su değil bildiğin yunan heykeli. Al, koy evin bir köşesine sabaha kadar izle," dediğinde maskenin altında kahkaha attım.

Allah'tan maske varda kimse bizim ne biçim güldüğümüzü görmüyor, göz zevkini bozmuyordu.

Elimle dostane bir tavırla omzuna pat pat diye vurup "Bence bakmak yerine başka konulara, örneğin derslere yöneltebilirsin," diye göz kırptım.

Asla kötü bir niyetle bunu dile getirmedim. Hem niye kötü niyetle söylemiş olim ki, sonuçta benim derslerde çok mükemmel değil, altüstü geçen sene 51 ile geçtim.

"Ulan, ulan... Dinine küfreden müslüman olsa.  Sen ne kadar da şeytansın öyle. Öbür dünyada cayır cayır yanarken sana arafta el saklayacağım yeminle."

Sadece Arkadaşız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin