Keyifli okumalar diliyorum. ✨
Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen. 🕊️
(Sınr 50 oy, 100 yorum. Sınır tamamlandıktan sonra özel, bölümleri gelecek )
Sevgilerle. 💓
Gözümüzün önünde sarılan, dünya yansa umurlarında dahi olmayacak çift, bizim cırlamamıza bile aldırış etmedi.
Dünya yansa umurlarında olmaz diyorsan, tabi ki sizi kaale almayacak.
İç sesime lanetler yağdırıp, bakışlarımı ilk önce bizim kızlara, sonra Uğur'un tayfasına, en sonunda da Uğur'a çevirdim. Herkes o kadar şaşkın ki, otomatikman bakışlar birbirine çevriliyordu.
Uğur da, ona bakıldığını hissetmiş olmalı ki bakışlarını, Asumanlardan ayırıp benim olduğun tarafa doğru çevirdi.
Tek kaşını ne var dercesine kaldırmış olsa da aslında bunun sadece bir hareketten ibaret olduğu ve onun kaba biri olmadığını biliyorum.
"Berk, aşkım." Diyen sesle bakışlarımızı birbirimizden ayırıp, Asuman'a çevirdik. Daha doğrusu ben Asuman'a çevirdim. O, kime çevirdi bilmiyorum.
"Ya, yiyeceğim seni. Neden bu kadar tatlısın," diyen Asuman ile yüzümü kusmak istercesine buruşturdum. Oğk, bu ne kadar da berbat bir iltifat. Bana göre berbat tabi, diğerlerini bilmem.
kesinlikle berbat.
İç sesim de bana katıldığına göre, diğerleri pekte umurumda değil.
"Kusacağım yemin ederim, bu ne lan?" Semi'nin isyan dolu sesi ile yüzümde bir gülümseme belirdi. Demek ki, bir tek ruhu romantizimden ölen ben değilim.
"Al benden de o kadar, yemin ederim iki dakika tüm duygularım öldü," dedi Sene bize katılarak. Yüzümde ki gülüş daha da genişledi.
Daha fazla bu aşk dolu(!) manzaraya katlanmayacağımı bildiğimden bakışlarımı onlardan ayırıp, birbirlerine kusacakmış gibi bakan Sene ve Semi'ye çevirdim bakışlarımı.
Semi, sessiz olduğunu düşünmüş olmalı ki "Iy, biz bunlarla akraba mı olacağız," dedi. Lakin; Sene aklı başında biri olmalı ki, ikizinin başına vurup "Sus be oğlum," dedi.
Tam o sırada, herkesin merakla beklediği konuşmayı, eniştem olacak olan ama benim bir türlü gözümün ısırmadığı, Berk denen adam yaptı.
"Bu, Asuman. Size bahsettiğim sevgilim."
Konulara Fransız kalmış ve öğrenmeye de hiç merakı olmayan bir öğrenci misali bir köşeye çekilmiş olanları seyrediyordum.
"Merhaba, ben Uğur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız
Teen FictionÇOK YOĞUN CİNSELLİK İÇERMEKTEDİR +18 VE +21 (Bu kitapta ki her şey bir hayal ürününden ibarettir.) Düzenlemeye alınacaktır. Şimdiden hepinize keyifli okumalar diliyorum. ✨ Bazı aşklar hayal kırıklığını yaşatırken; bazı aşklarda efsaneyi yaşatır. ...