21. Bölüm

1.5K 51 59
                                    

Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen. 🕊️

(Sınr 50 oy, 100 yorum. Sınır tamamlandıktan sonra özel, bölümleri gelecek )

Keyifli okumalar diliyorum. 🦋

Sevgilerle. 💞

Büyüklerimiz hep, ağzından çıkana dikkat et, der ya. Heh işte, o söz o kadar doğru ki, bazen bizler, sebebi ve sonucun ne olacağını umursamdan ağzımıza gelen ilk cümleyi o anda kurtulmayı umut ederek kurarız. Ve bilemeyiz ki o kurduğumuz cümle bizi, sevdiklerimizi en derinden etkiler.

Ve bazen bizler, zamanı geri almayı dileriz ki bir daha aynı şeyleri tekrar etmeyelim diye. Oysaki bilmiyoruz ki yaptığımız hatalar bize ders oluyor ve ilerideki yaşamımıza öncülük oluyordu.

Çünkü yaptığınız hatanın farkına varıyor ve bir daha ağzımızdan çıkacak olan sözleri düşünüp, dikkatle dile getiriyoruz.

Tıpkı benim, sabah kalktığım andan beri telefonuma yağan bildirimleri gibi.

Bildirimlerin kimden geldiğini söylememe gerek yoktur herhalde. Çünkü hepimiz biliyoruz ki, sabahın bu vaktinde bana bir tek Uğur'un mesaj atabilirdi ve ben, bir tek Uğur'un mesajlarına bakabilirdim. Şahsen başka biri olsaydı kesinlikle telefonu sessize alır ve güzellik uykuma devam ederdim. Ama Uğur...Uğur benim nasıl oldu bilinmez, bir anda kırmızı çizgim olmayı başardı.

Sırf görüldü olmasın diye bildirim panelini aşağıya indirip, mesajları uykulu ve boğulu gözlerle okumaya çalıştım.

Ugurderin.0: Meleğim, özür dilerim.

Ugurderin.0: Bana kırılmadın değil mi?

Ugurderin.0: O an, senin ne tepki vereceğini bilemediğim için öyle dedim.

Ugurderin.0: Yoksa yemin ederim başka bir amacım yoktu.

Ugurderin.0: Gece gece seni rahatsız etmek istemiyorum ama lütfen olaylara benim gözümle de bakmaya çalış olur mu Uğur'un en kıymetlisi.

Ugurderin.0: Iyi geceler, tatlı rüyalar. Rüyaların da en az senin kadar güzel ve tatlı olur inşallah.

Okuduğum mesajlar yüzümde tebessümün oluşmasına neden olurken, son mesajla tebessümüm dişlerimi göstermeme neden olacak kadar derin oldu.

Olayları daha fazla uzatmamak ve Uğur'u, bu vakte kadar uyumamasını sağlayan üzüntüsünden kurtarmak adına hızlıca mesaj kutusuna girdim.

Dilanhakli: Üzülmene gerek yok, Uğur.

Sadece Arkadaşız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin