Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen.
(Sınr 50 oy, 100 yorum. Sınır tamamlandıktan sonra özel, bölümleri gelecek )
Keyifli okumalar. 🦋
Dudaklarımdan çıkan kelime ve Uğur'un sözlerini tamamen yok sayıp başımı hızlıca arkaya çevirdiğimde kimseyi görmemiş olmak sinirimi bozdu neden mi? Çünkü iki pek sevgili abilerim(!) Kıskançlıktan beni babamla vurmuşlardı ama ben de Dilan isem, onlardan intikamı öyle bir alacağım ki... Akılları şaşacak.
Sinirle önüme dönüp, abilerime baktığımda ikisinin de gözlerinde bir mutluluk, mutluluğun yanı sıra da bir pişmanlık gördün-ki bunda sonuna kadar haklılar.
"Ya, ne kadar da komiksiniz siz öyle? Ben de az önce yaptığınız espirinin bir benzerini Esra ve Zeynep'e söyleyeceğim," dediğim an ikisi de aynı anda ilk önce birbirine sonra da bana baktılar. Gözlerinde okunan ben ne hal yedim bakışı zevkle sırıtmama neden oldu. Aman, ne kadar da kastılar canım. Alt tarafı Zeynep ve Esra'ya ağabeylerimin kızlarla flörtöz biçimde konuştuklarını söyleyeceğim!
Biz ağabeylerim ile birbirimize ölümcül bakış atarken yanı başımızda, unutmuş olduğumuz Uğur'un öksürüğünü duydum. "Affedersiniz, acaba benim işlemelere geçsek mi artık," dediğinde gözlerimi devirmek istedim. İyi hoş, adam yakışıklı ama bu kadar kibarlıkla onu çiğ çiğ yerler valla.
"Olur olur, geçin şöyle," dedi Mami ağabey benim bakışlarımdan kurtulmak istermişcesine.
Mami ağabey hızlıca arkasını dönüp ilerleyince Gökhan ağabey aniden yanımızdan kaytarıp gitti. Mami ağabey, birkaç adım sonra masasına oturunca ayaklarımı harekete geçirerek ilerledim ve masanın önünde ki sandalyelerden birine oturdum.
Benim karşımdaki sandalyeye de Uğur oturdu ve o andan itibaren Mami ağabey oldukça ciddi bu surete büründü.
"Şikayetiniz nedir?" Mami ağabeyinin sorusu ile birlikte Uğur başını eğdiği yerden kaldırıp Mami ağabeye sabitledi.
"Sabahleyin kardeşim aradı ve karakolda olduğunu söyledi, nedenini sorabilir miyim?"
"Dün gece birkaç kişiyi rahatsız etmişler?"
"Nasıl bir rahatsızlık bu?"
"Söyle ki, geçen bir kızın camının önünde şarkı söylemiş ve o da yetmemiş gibi sarhoşlukla bina sahibinin birkaç ağacına zarar vermişler."
Şaşkınlıkla gözümü büyüttüm. Hadi canım, onları şikayet eden kişinin bir tek ben oluğunu sanarken meğer Zeytin teyze de bu işe bulaşmış. Vay canına. Demek bu kadar kibar abinin böyle bir kardeşi olurmuş ha?
"Peki ben ev sahibi ve Dilan hanımla konuşup onları ikna etsem," diyen Uğur'la tek kaşını alayla kaldırdım. Beni ve Zeytin teyzeyi ikna etmek mi? Beni geçtim, Zeytin teyze hayatta şikayetini çekmez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Arkadaşız
Teen FictionÇOK YOĞUN CİNSELLİK İÇERMEKTEDİR +18 VE +21 (Bu kitapta ki her şey bir hayal ürününden ibarettir.) Düzenlemeye alınacaktır. Şimdiden hepinize keyifli okumalar diliyorum. ✨ Bazı aşklar hayal kırıklığını yaşatırken; bazı aşklarda efsaneyi yaşatır. ...