TEŞEKKÜRLER.

629 30 7
                                    

Gözüm yaşlı bi' şeklide kurguya veda ettim ama inanın bana sanki kurgu değil de bir evladıma veda ediyormuşum gibi hissediyorum. Gözlerim dolu dolu, ekran bulanık...

Teşekkür etmek istiyorum, bu ana kadar yanımda olduğunuzda ve her ne olursa olsun anlayışları yaklaştığını için hepinize çok teşekkür ederim.

Yanımda olmanız ve yanımda olduğunuzu hissettirmeniz benim için o kadar değerli ki... Bazen attığınız küçücük bir mesaj bile benim gün boyu mutlu olmama neden oluyor ve bu mutluluğu bana siz sağlıyorsunuz.

Yazıya dökecek çok minnet, çok teşekkür var ama inanın bana gözyaşımla başlayan duygu hıçkırığa çevirmek istemediğimden bu konuşmayı burada bitirmek zorunda kalacağım.

Ve sizlerin de merak ettiği kısımlara geleceğim.

ÖZEL BÖLÜMLER

Özel bölümler elbette olacak fakat ne zaman ya da part haline olur onu bilmiyorum. Özel günlerde ve Dilan ila Uğur'un doğum günlerinde özel bölüm paylaşmayı düşünüyorum tabi elime fırsat geçerse. 🙈

YENİ KURGU?

Yeni kurgu da var. Hatta bunun için de ara tatili beklemek zorunda kalacaksınız çünkü Dilan ve Uğur'dan ayrılmak birazcık bana zor geldi. O yüzden kendimi toparlayıp yeni kurguya başlayacağım. Hatta yeni kurgunun konusu bile belli.

Yeni kurgu da dikkat edilmesi gereken bir husus var o da şu ki kurgu +16 yaş için sınırlı olacak. Kurgu da OLUMSUZ İÇERİKLER barındırılacak.

Yeni kurgu ve özel bölümler hakkında haberdar olmak için beni buradan ve Instagram üzerinden takip edebilirsiniz?

N?..

(Yeni kurgunun adı sizce ne olabilir?)

Hadi bakalım beklemede kalın.

SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM. KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN VE SAĞLIKLI KALIN.
❤️

Instagram& Twitter= Aycelebininhikayeleri

Sadece Arkadaşız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin