4. Bölüm

5.4K 99 50
                                    

Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oy verip, yorum yapmayı unutmayın lütfen.

(Sınr 50 oy, 100 yorum. Sınır tamamlandıktan sonra özel, bölümleri gelecek )

Keyifli okumalar. 🦋

Gözlerimi, huzurla açtım. Ama bu, tarifi zor bir huzur. Neden mi? Çünkü ilk defa anne bağırış olmadan, sessizce ve kendi, özgür iradem ile yeni bir güne uyanmıştım. Insan, kendi kendine yeni bir güne gözlerini açtı mı, diğer günlere nazaran uykusu gelmiyor ve düşük enerjili olmuyordu.

Yumruk yaptığım ellerimle gözlerimi iyicene ovuşturarak iyice esneyip yatakta oturur pozisyona geçtim. Üzerimde ki pikeyi, ayaklarım yardımıyla yere atıp, kendime lanetler okuyarak ayağa kalktım.

Kahretsin, nasıl olur da gündelik kıyafetle uydurdum ben? Tamam çok kibar hatta hiç kibar ve sosyatik değilim ama pijama benim kırmızı çizgim. Eğer pijamayla uyumazsam gün içinde sevmediğim kişileri göreceğime inanırım. Kabul, çok berbat bir inanç ama gerçekten doğrulandığına inanıyorum - ki bugün sevmediğim birini görmeyi de hiç istemiyorum. Çünkü, ilk defa içimde volkan misali kaynayıp duran bir enerji var.

Ve ben bu enerjimi sevmediklerimle tüketmek istemiyorum.

Umarım bu kişiler akraba olmaz

İç sesimin sözleri gözlerimi kısılmasına ve zihnimin düşünceler denizinde boğulmasına neden oldu.

Umarım iç ses. Dua et de bu günümüz enerji dolu, eğlenceli ve bol kahkahalı olsun.

İçimde ki enerjiye rağmen oflaya puflaya yataktan aşağı doğru sarkıttım ayaklarımı. Soğuk parke ile temas eden sıcak ayaklarım irkilmeme neden oldu. Ayaklarımı iyice parkeye bastırdıktan sonra odadan çıkıp banyoya ilerledim.

Rutin işlerimi halledip, duşumu da aldıktan sonra üzerime bornoz geçirip tekrardan odama geçtim. Ne olur ne olmaz diye de kapıyı ardımdan kilitleyip kıyafet dolabına doğru ilerledim.

Dolaptan, dizden yırtığı olan beyaz İspanyol paça pantolon ve siyah sıfır kol badi çıkarıp üzerime geçirdim.

Son senemizden kaynaklı giyimimize pek karışmıyorlardı- tabi bu giyim tarzı öğrenciye ve okula yakışırsa- ki zaten benim ki de pek açık seçik sayılmaz.

Saçımı sıkı bir at kuyruğu yapıp, siyah hırkamı da boynuma atıp, kollarını boyundan düğüm attıktan sonra yastığın altından telefonu alıp arka cebime koydum ve yatağımı düzeltmeye koyuldum.

Zaten okula aşık biri olduğumdan(!) Yanıma bir tek kalem ve defter almakla yetiniyorum.

Çantayı sırtıma atıp, erken kalkmanın dezavantajıyla somurtarak mutfağa geçip dolaptan kahvaltılıkları çıkarıp tezgahın üzerine koydum ve ayaküstü bir şeyler atıştırmaya başladım.

Sadece Arkadaşız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin