»Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Diharap semua sihat je and baca bab ni sampai habis.
»Menaip nya saya di sini ingin mengkhabarkan sesuatu perkara yang sangat penting
(pergh macam nak umum pkp kahkahkah)
»Okay srs srs , hheeheh. Macam yang semua tahu. kita semua kena balik asrama atau mulakan persekolahan macam biasa semula setelah cuti berbulan-bulan ye anak anak. Tak cuti pun online class ha.
»Jadi, saya ni duduk asrama dan akan pulang ke sana (smartphone gak bisa bawak!) pada esok hari dan sambut besday kat sana sobsob sedih!
»Maka dengan itu, buku ni akan hiatus kejap sampailah cuti raya nanti dan insya Allah sis akan balik bulan lima nanti.
»Dan insya Allah masa tu sis update la sikit sikit bagi lepas sikit rindu korang kahkahkah ye ke rindu?
»Itu pun kalau sempatlah ye sebab tahun ni saya akan melalui peperiksaan yang penting iler jadi kalau ada masa lebih insya Allah saya akan update jugak. Mohon jasa baik anda-anda semua doakan urusan saya menjawab peperiksaan besor tu dipermudahkan ye Amiin. jazakallahu khair semua.
Semoga doa itu berbalik pada anda.»Insya Allah saya akan tamatkan buku ni pada tahun ni jugak okay. Saya target dalam 60++ bab gitu. sangat tak sampai hati ye nak tinggalkan anda anda dlm keadaan tgh konflik besor ni.
»Dan, nak ucapkan terima kasih sangat pada readers yang rajin komen rajin vote and yang silent readers pun thankyou jugak sbb menaikkan view. Sokongan anda buatkan saya semangat nak update. View pun dah 2k alhamdulilah , terima kasih! 😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️❤️
»Tak lupa juga nak ucapkan selamat berpuasa nanti (nanti takleh nak wish) ha selamat beribadah jugak. 🤍🤍🤍🌛
»Diharap anak anak semua setia membaca sampai ke epilog walau saya dah hiatus/slow update tau. Harap takdak lah yang kick buku ni dari library 🤧
»Moga berjumpa lagi kita dalam bab yang seterusnya. Ha, nak cakap yang buku saya bukan cerita mafia tau HAHAHHAHA kawan kawan Hud semuanya private investigator and watak tambahan semua tak ada mafia okeh. HAHAHHA.
»Okay bye semua! Selamat berpuasa nanti!
»setakat ni ada soalan? kalau ada soalan boleh pm tepi atau komen je atau dm kat Ig- haniswrite okay? Tak kisah la nak tanya pasai saya ke pasai buku ke apa apa aje for last time.
salam sayang,
haniswrite.
YOU ARE READING
Bidadara Dalam Hati©
Romance﷽ 𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝐴𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑅𝑜𝑚𝑎𝑛𝑐𝑒 ♡ @haniswrite 🌙 also known as, Bidadara Dalam Hati. Nurul Haira Jannah- Dirinya mungkin disangka naif dan polos jika dinilai dari mata kasar. Namun, dia percaya akan dirinya yang berani dan gagah. Apabila s...