Salam sejahtera , salam satu Malaysia , Assalamualaikum siapa tak nak salam boleh blah ada aku kisahhhhhh HAHAHHAHA *sorry bella khann.
Kini anda sudah tiba di chapter terakhir kita, iaitu chapter MAJLIS PERPISAHAN hero dan heroin kitaaa. Selamat datang saya ucapkan. Kahkah.
Haniswrite : Baiklah Ara dan Hud, sebagai watak utama dalam Bidadara Dari Neraka, anda ada sepatah dua kata yang nak diucapkan kepada para pembaca?
Hakim: Hey kakak! Hakim pun ada lah!
Haniswrite : Yelah dik yelah 😌
Hud : *rampas mic tanpa segan silu* Saya sebagai hero nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada semua supporters, readers, silent readers dan sebagainya kerana telah mengundi saya sebagai bidadara Haira Jannah.
Hud: Ketahuilah tanpa sokongan padu anda dalam kecam Ariq, siapalah saya. Tanpa sokongan anda jugak tah sape sape je haniswrite tu, mungkin tak dapat dia nak siapkan kisah hidup saya ni dengan cepat.
Ara : Dah dah la tu, bang. Jangan gila mic sangat. Nyampah kita. *jeling Hud.
Hud : *buat muka tak bersalah* Ha dengki la tu, dengki je keja.
Ara : *rampas mic pulak*
Haniswrite : *menonton drama dengan penuh rasa single.
Ara : Baiklah, saya selaku heroin ingin minta maaf jika ada sebarang kekurangan atau apa-apa kesalahan. Saya minta maaf sebagai pihak haniswrite. Tanpa sokongan padu anda semua, tak dapat saya larikan diri daripada Ariq Zayyan tu. Saranghae, yeorobun!
Hakim : Saya sebagai anak Umi dengan Abi yang comel tapi debab cikit je nak merajuk dengan kakak haniswrite sebab letak dialog saya cikit je. Hmmphhh!
Haniswrite : Eei, budak kecik ni geram je aku! *kejar Hakim Aryan sambil cuba nak rampas microphone.
Tiba-tiba Najla Khan dan Tengku Nadeef masuk ke dalam studio sambil tersenyum manis tanpa segan silu.
Haniswrite : *sambil meriba Hakim Aryan yang tak reti duduk diam* Lupa pula saya nak umumkan yang kita ada pasangan baru tadaaaa!
Najla dan Nadeef : *lambai lambai tangan ala ala ratu cantik.
Haniswrite : Pembaca mungkin tertanya-tanya, bilakah Cik Najla dan Tengku akan bernikah? *serah mic kat Najla
Najla Khan : *shy shy cats* In Shaa Allah, kami dalam proses pertunangan, lagi beberapa bulan akan berlangsung lah akad nikah tu.
Nadeef : Yep, haah. Lagi cepat, lagi bagus. In Shaa Allah, akan disegerakan.
Haniswrite : Tahniah saya ucapkan kepada pasangan baru ni. Tahniah jugak saya ucapkan kepada Kak Ara atas kelahiran baby girl Hafisya Humairah! Semoga bahagia sampai ke syurga hendaknya. Aamiin.
Hud dan Ara : Aamiin.
Hakim : *sibuk nak amiin jugak*
Nadeef : Readers pun mesti tertanya kan bila haniswrite pulak nak kahwin, dia sorang je single kat sini. Kan korang kan?
Semua dan korang : *angguk angguk*
Haniswrite : Errr, lambertttt lagi bang oi.
Semua : *gelak tanpa belas kasihan.
Haniswrite : *merenung dinding studio.
Maka dengan ini, BIDADARA DARI NERAKA, melabuhkan tirai. Harap anda berpuas hati dan ambil yang jernih, buang yang keruh. Terima kasih atas sokongan yang tak terhingga pada semua pihak yang turut serta. Jazakumullah khairan kathira. ☁️🤍
Untuk pengetahuan semua, tajuk cerita memang tak ada kaitan ya dengan story line, ingat nak buat plot twist tapi nanti jadi sinetron pulak then kena rombak plot pulak. grr! harap maklum hehe.
Announcement : Kepada peminat Abe Martin Daniel kita, in shaa Allah akan ada sequel bagi kisah beliau ya. Mungkin short story, saya masih tak pasti. Korang nak happy ending ke sad ending? Wajib komen ye , cubit kang!
Published : 24022021
End : 14062021
Edited : Masih belum.
YOU ARE READING
Bidadara Dalam Hati©
Romance﷽ 𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝐴𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑅𝑜𝑚𝑎𝑛𝑐𝑒 ♡ @haniswrite 🌙 also known as, Bidadara Dalam Hati. Nurul Haira Jannah- Dirinya mungkin disangka naif dan polos jika dinilai dari mata kasar. Namun, dia percaya akan dirinya yang berani dan gagah. Apabila s...