Assalamualaikum dan salam sejahtera. Sekali lagi saya di sini! Saya ingin memaklumkan bahawa borang untuk menebus free ebook buat pembaca Bidadara Dari Neraka telah dibuka.
Walaupun target 50K saya belum sampai, tapi saya bukak dulu borang sebab kalau boleh nak settle semua hal pada tahun ni jugak. Insya Allah ebook akan diedarkan pada hari esok atau lusa. Harap menunggu dengan penuh kesabaran.
Tapi, ada beberapa syarat yang anda perlu patuhi terlebih dahulu untuk menebus ebook tersebut. Juga, ada beberapa soalan yang akan ditanya demi keamanan sejagat.
Link Google Form telah disertakan pada website di bio. Jika anda mempunyai sebarang masalah untuk membuka link borang tersebut, anda boleh pm tepi.
COVER REVEAL!
CINTA TANPA SUARA
UMAIR QAISER × NURIN MALEEKA
120 PAGES
SAD ROMANCE
*Fail akan mula diedarkan pada esok hari ^^
SINOPSIS!
Takdir Tuhan memang tidak pernah kita dapat jangka. Dan, siapa sangka perkara inilah yang terjadi pada Nurin Maleeka? Di tengah-tengah Kota Beijing, ada sepasang mata yang tunak merenungnya.
Dan, siapa sangka pemilik anak mata hitam memikat itu merupakan seorang yang istimewa di sudut hati Maleeka. Maleeka pula, dia langsung tidak menyedari hal itu.
Umair Qaiser, tiba di Kota Beijing dengan rencananya yang tersendiri. Dia punya misi untuk berkenalan dengan seseorang yang istimewa di sana. Lelaki yang mulutnya kalah murai ini berjaya menimbulkan rasa senang di hati Nurin Maleeka.
‘Pardon Mr Anon?’ — Nurin Maleeka.
“Are you mute?” — Umair Qaiser.
Tiada siapa yang dapat menafikan bahawa Nurin Maleeka adalah gadis pingitan yang sangat istimewa di mata Umair Qaiser. Walaupun Nurin Maleeka tidak sempurna.
Namun, dengan kehadiran Nurin Maleeka mahupun Umair Qaiser di dalam hidup mereka berdua, ada lara yang bakal dipadam dengan perlahan-lahan. Mungkin, berganti dengan langit senja yang indah buat tatapan mata.Atau, sebaliknya?
“Is this our last meeting? I really hope that it wasn't.” — Umair Qaiser.
‘Maybe yes? Maybe not? Bumi Allah inikan bulat. Balik-balik, kita akan berjumpa dengan orang yang sama.’ — Nurin Maleeka.
Ujian daripadaNya juga tidak dapat disangka. Saat bahagia mula merajai hati, adakah kesemuanya bakal direntap pergi? Nurin Maleeka dan Umair Qaiser yang hanya hamba hanya mampu redha dengan ketentuan ilahi.
Our love story is just enough.
YOU ARE READING
Bidadara Dalam Hati©
Romance﷽ 𝐹𝑖𝑟𝑠𝑡 𝐴𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑅𝑜𝑚𝑎𝑛𝑐𝑒 ♡ @haniswrite 🌙 also known as, Bidadara Dalam Hati. Nurul Haira Jannah- Dirinya mungkin disangka naif dan polos jika dinilai dari mata kasar. Namun, dia percaya akan dirinya yang berani dan gagah. Apabila s...