15ー Bugün daha da emin oldum kendimden ve hislerimden.
-rihanna, what now-
merhaba!!
bu bölümde biraz da olsa jeongin'in aklından geçenleri anlayabilmek için birazcık onun ağzından kısımları okuyacağız.
çok diyecek bir şeyim yok, sadece jeongin'in üstüne çok gitmeyin :(
bu zamana kadar en severek yazdığım bölümlerden birisi, çok çok yorum yapmayı unutmayınn😭😣
iyi okumalar :p
ー
jeongin
Çekip gitmişti, telefonlarıma bir kere bile bakmamıştı ve mesajlarıma dönmemişti. Hatta mesajlarıma dönmeyi geçtim, görüldü bile atmamıştı.
Bir gündür onunla konuşmuyorduk. Ama bir gün bile benim için oldukça fazla gibi gelmişti.
Yurt odasına gittim. Oda arkadaşlarının aramızdakilerden haberi olmadığı için önce oraya gelmemi garipsediler ama sonrasında Hyunjin'in bugün hiç odaya gelmediğini söylediler.
Bu zaten ondan beklediğim bir tepkiydi.
Birden bana gelip "Aa çok iyi yapmışsın kesinlikle." diyerek bana sarılmasını beklemiyordum. Ama onu merak etmeye başlamıştım.
Beni o anlık bir sinirle tamamen dinlememişti. Kendimi ona tam anlamıyla açıklamama fırsat sunmamıştı, ama ben kendimi ona bir şekilde anlatacaktım. Belki şu an bunun zamanı değildi ama birkaç gün içinde siniri azaldığında kesinlikle konuşmalıydık. Kendimi açıklamalıydım.
İlk başta gerçekten de ona bu türde duygular besleyeceğimi düşünmemiştim. Sadece eğleniriz ve en fazla birkaç kez takılırız sanıyordum.
Beomgyu, liseden arkadaşımdı. Çok yakın değildik sadece aynı okulda olduğumuzdan ötürü adlarımızı biliyorduk ve tanışıklığımız vardı işte. Hyunjin'i ise o zamanlar sadece maçlardan biliyordum, tanışmıyorduk bile.
Beomgyu tıp bölümünde tıpkı Hyunjin gibi sürekli derece yapıyordu. Çok çalışıyordu ama Hyunjin yüzünden bir türlü sıralamalarda ilk üçe girip birinci olamadığını söylemişti. İlk başta umusamadım çünkü benimle alakası yoktu.
Ama sonrasında onunla yatıp yatamayacağımı sorduğunda biraz düşündüm. Fiziği ve yüzü güzeldi, onunla yatarsam bir şey kaybetmezdim. Tam tersi kazanmış olurdum.
Amacım en başta yalnızca dikkatini dağıtmak değildi, o Beomgyu'nun benden istediği şey de olsa ben onunla yatmak istediğim için yatmıştım yine. Sadece Beomgyu istediği için değil.
Ama sonrasında işler hiçte tahmin ettiğim gibi olmamıştı. Aramızdaki ilişki bir kerelik ile sınırlı kalmamıştı. Ve içimde ona karşı anlamlandıramadığım duygular hissetmeye başlamıştım.
Ondan hoşlanmaya başlamıştım.
O ise aramızdakilerin yalnızca ve yalnızca cinsel bir çekim olduğunu söyleyip durmuştu bana. Onun tarafından, o fark etmeden defalarca kez reddedilmiştim aslında.
Bıkkınlıkla bahçede oturduğum banktan kalktım ve son kez telefonuma baktım mesaj geldi mi diye. Ama gelmediğini gördüğümde iç geçirerek telefonumu pantolonumun ön cebine sıkıştırarak yurt odama yürümeye başladım.
"Jeongin!" diyen tanıdık sesi duymamla beraber duraksamış ve kafamı arkama çevirmiştim.
Anında yanımda biten Beomgyu, kolunu omzuma atmıştı. "Dünkü sınavlar açıklanmış. Birinci olmuşum, Hyunjin ise yirmi falandı sanırım. Ne yaptın bilmiyorum ama teşekkür ederim. İki sınavdır on yedinci falan oluyordu o."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acquainted 'hyunin ✓
Fanfictionbirbirine dişediş rakip olan iki fakültenin basketbol takımlarındaki hyunjin ve jeongin, arzularına ve tutkularına pek de göz yumamazlar.