16ー Yaptığın şeyler için altımda biraz kıvranman gerekiyor.
-somo, make up sex-
merhabaaa
iki bölümdür -özellikle son bölüm- çok fazla duygusal bölümlere girdik bir barışma seksimiz olmasın mı?
olsun dedim ve bu bölümü yazdım GASKWHSMWBSLWHSÖW
her zamanki gibi hyunjinin ağzından, bu barışma olayından bir gün sonrayı okuyacaksınız bu bölümde.
iyi okumalaarr^^
ー
Pazartesi gününü neredeyse bitirmiştik. Ama Jeongin'in beni bir şeyler yapmak için çağırmasıyla beraber gün daha yeni başlıyor gibi hissetmiştim.
Ve bir cesaretle oda arkadaşlarım odada olmasına rağmen onu bizim odaya çağırmıştım.
Odanın kapısına yaslandığım sırada, "Siz bugünlük dışarıda takılsanıza bakayım." dedim odada boş boş duran ve kanepeye uzanan Donghyuk ile Yangyang'a bakarak. Jaemin ise sevgilisi Jeno ile beraber çoktan ortadan yok olmuştu bile.
"Abi bir gün odamızda duramıyoruz zaten sen varken." diye söylendi Donghyuck ve ayağa kalkıp ve odaya girip üzerini değiştirmeye başladı.
Bu tavırlarıma alışıklardı ve istediğimi onlar yapana kadar onları burada oturdukları için pişman edeceğimi biliyorlardı.
Yangyang'da televizyonu kapatıp ayağa kalkmıştı. "Sevgilin, Jeongin mi geliyor?" diye mırıldandığında ve karnını kaşımaya başladığında sırıttım.
"Evet. Sevgilim Jeongin geliyor."
.
İkimiz de suç işlemiş çocuklar gibi yan yana kanepeye oturmuş boş boş bakınıyorduk. Çok gergindim nedensizce, ilk buluşmamızmış gibi hissediyordum.
"Gerginiz sanki biraz ikimiz de.." diye mırıldanıp kanepeden kalktım. "Bir şeyler içmek ister misin?" Yönelttiğim soruyla beraber gülümseyip kafasını aşağı yukarı sallamıştı.
Öğrenciydim ve burası bir öğrencinin yurt odasıydı. Bu yüzden şarap falan yoktu. Dolabı açtım ve biraz baktım. "Kutu bira var, geçenlerde almıştım, içer misin?" dediğimde olumlu anlamında mırıldanmıştı.
Dolaptan iki kutu bira alıp yanına geri oturdum ve elimdeki biralardan birini ona uzattım.
"Sağol." dedi ve birayı açıp birkaç yudum aldı. Ben de aynı şekilde birkaç yudum almıştım.
"Neden böyle oldu ki... Yani daha önce daha yakın pozisyonlarda da olmamıza rağmen çok gerginim şu an." dediğinde gülümsemiştim.
"Ben de..."
İkimizin de ilk biraları biteli çok olmuştu ve biraz daha açılmış, sohbet etmeye başlamıştık. Şu ana kadar nasıl dudaklarına çoktan yapışmamıştım bilmiyordum ama kendimi tutmadan -tutmak istediğim de söylenemezdi- dudaklarına kapanmıştım.
Kanepede hafifçe yan dönüp ellerimi iki yanağına koymuş ve onu büyük bir özlemle öpüyordum. O da bundan oldukça memnun olacak ki hemen karşılık vermeye başlamıştı.
Elimi yanaklarından indirip beline koymuş ve kucağıma oturmasına yardım etmiştim. Ellerini anında boynuma götürüp doladığında ve uzun siyah saçlarımı çekiştirmeye başladığında alt dudağını ısırıp belki de kanatmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
acquainted 'hyunin ✓
Fanficbirbirine dişediş rakip olan iki fakültenin basketbol takımlarındaki hyunjin ve jeongin, arzularına ve tutkularına pek de göz yumamazlar.