22ー

4.3K 424 686
                                    

22ー Bugün kontrol bende olacak.

-ariana grande, greedy-

merhabaa!!

bir önceki bölümde belirtmiştim ama tekrardan söylüyorum, bu bölümde smut bulunuyoorr <3

vee 17k olmuşuz inanamıyorum😧😧😧 hepinizi öperim 😋😋💘💘

ayrıca oy ve yorum atmayı da unutmayııınn!!!

iyi okumalar^^

Elimden tutarak beni boş olan yurt odasının içine sokmuştu. O önden yürürken eli elimdeydi ve beni arkasından çekiyordu.

Normalde oda arkadaşları odada olmalıydı. Ama biz ders saatinde derse girmek yerine yurda gelmiştik.

İlk defa üniversitede bir derse girmemiştim.

Aslında bu çok aman aman bir durum değildi. Ama ben tıp öğrencisi olunca, okuduğum bölüm zor bir bölüm olunca işler tamamen değişiyordu.

Odadaki küçük salona girdiğimizde kapıyı arkamızdan kapattı ve sırtımı duvara yaslayıp üzerime eğildi. "Jeongin.. Ne yapıyorsun?" dedim ve meraklı gözlerle üzerime eğilen Jeongin'e baktım.

"O kişi sen olacaksan olabilir demiştin bana." dediğinde, ona dediklerimi hatırlatıp güldüm.

Ellerimi beline yerleştirip hızlıca yerlerimizi değiştirdim ve bu sefer ben onun sırtını duvara yasladım. "Sen demek istediğimi çok yanlış anlamışsın bebeğim." dedim ve dudaklarımızı birleştirdim.

Biz büyük bir özlem içinde öpüşürken boynumdaki elleriyle siyah saçlarımı çekiştiriyordu.

Üzerime doğru daha da yürümeye başladığında ben de dudaklarımızı ayırmadan geriye doğru yürümeye başlamıştım. Kanepenin oraya geldiğimizde beni omuzlarımdan ittirerek kanepeye oturmamı sağlamıştı.

Bacaklarım iki yana hafifçe açık, rahat bir şekilde kanepede oturduğum sırada ellerini iki dizime koymuş ve üzerime doğru eğilmişti.

"O zaman bugün kontrol bende olacak." dedi ve geriye çekilerek üzerindeki tişörtü yavaşça üzerinden çıkarttı.

İki bacağını açarak kucağıma oturduğunda ellerimi bedeninde gezdirmeye başlamıştım. Yavaş hareketlerle oturduğu yerde sürünmeye başladığında kafamı geriye atıp boğuk bir inleme bırakmıştım dudaklarım arasından.

"Siktir."

Kucağımda küçücük kalan bedeni ile üzerimde inleyerek sürtünüyordu bana. Elleri göğsümdeyken gözlerini boynuma dikmişti. "Görüyorum ki izlerim geçmiş." diye mırıldandı ve gözlerini gözlerime çevirdi. "Yenisini yapmalıyım o zaman, hm?" diye ekleyerek dudaklarını boynuma götürdü.

Boynuma minik öpücükler bırakarak arada acımayacak bir şekilde ısırıyordu. Kendini biraz daha bana bastırdı ve üzerimdeki hareketlerini hızlandırdığında "Jeong-ah.." diyerek adıyla inlememe engel olamamıştım.

Kontrol bende olacak derken üstte olacağından bahsetmiyordu. Şu an kucağımda olanın o olmasına rağmen kontrol gayet ondaydı. Ben hiçbir şey yapmıyordum. Sadece o kucağımda hareket ederek kendini bana sürtüyor ve beni öpüyordu.

Dudaklarını nihayet boynumdan çekerek kucağımdaki hareketlerini iyice yavaşlaşmıştı. Şimdiden penisim şişmişti ve onu deli gibi istiyordum.

acquainted 'hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin