2ー

11.4K 777 790
                                    

2 ー Sana ihtiyacım var.

-cigarettes after sex, kiss it off me-

Son dedikleriyle beraber kendini tutmamış, dudaklarıma kapanmıştı. Fakat kafamda dönüp duran sorulara engel olamıyordum.

Mesela bu derece istekli olmasını oldukça garip bulmuştum, evet kendi bölümümde oldukça popülerdim lakin diğer bölümlerde de bu kadar popüler olduğumu bilmiyordum.

Hoyrat bir şekilde dudağımı koparırcasına öptüğünde, ona onun gibi karşılık vermeye karar vermiş ve dudaklarımızı hızlıca ayırıp biraz ileride olan duvara sertçe ittirmiştim onu.

Sırtının serçe duvarla buluşmasıyla beraber acı ve zevkle inlemişti.

Hızlı adımlarla yanına varıp dudaklarımızı birleştirdim ve hızlıca öpmeye başladım.

Resmen dilimle dudağını beceriyordum.

Kısık sesli inlemelerini boş salona bırakırken, ne ara beline koyduğumu anlamadığım ellerimden birini belinden aşağıya kaydırdım ve diz kapağından tutup kucağıma çıkmasına yardımcı oldum. Sırtını duvardan ayırmadan iki bacağını açıp arkamda birleştirdiğinde ellerimi kalçasında sabitlemiştim.

Dudaklarımızı nefes nefese ayırdığında nefeslerimi sabitlemeye çalışırken konuştum:

"Düşündüğümden daha iyisin."

Dediklerimle sırıtmış ve dilini ıslak dudağı üzerinde arsızca gezdirmişti. "Başka konularda da oldukça iyiyimdir. Denemek ister misin?" dediğinde dudaklarına kapanmıştım tekrar.

Dudaklarım yavaş yavaş dudaklarından aşağıya iniyordu. Minik ve ıslak öpücüklerle boynuna vardığımda boynunda biraz oyalanmıştım.

Derisini her dişlerim arasına aldığım ve morartmak için emdiğimde inliyor ve kendini biraz daha bana bastırıyor, bir diğer yandan da saçlarımı çekiştiriyordu. Duvardan sırtını ayırdım ve kucağımdan indirmeden, dudaklarımı boynundan ayırmadan spor salonunun soyunma odasına ilerledim.

Soyunma odasının içindeki küçük banka benzer kırmızı oturmalığın üzerine yatırdım onu ve bacaklarımı iki yana açıp kasıklarının üzerine oturdum.

Bunu yapmamın hemen ardından dudaklarımı bedeninden ayırmış, üzerindeki beyaz tişörtten hemencecik kurtulmuştum.

Bembeyaz teni gözlerimin önüne serildiğinde alt dudağımı ısırmış ve gözlerimi kısıp gözlerimizi birleştirmiştim.

"Şartları eşitlemek istiyorum." dediği sırada yattığı yerden doğrulup üzerimdeki basketbol atletini bir çırpıda çıkartıp bir kenarıya fırlatmıştı. "Şimdi oldu işte." dedikten hemen sonra yerlerimizi değiştirip sırtımın sert zeminle buluşmasını sağlamıştı.

İki bacağını açıp tam penisimin üzerine oturduğunda çoktan sertleşmiş olduğumu fark etmiştim. Ağzımdan hoyratça bir "Siktir." nidası çıktığında kocaman sırıtmış ve dudaklarıma bir öpücük bırakıp yavaş adımlarla önce göğsüme, sonra karın kaslarıma kadar minik öpücükler bırakarak ilerlemişti.

Kalçasını bacaklarıma kaydırdıktan sonra, kafasını fazla kaldırmadan gözlerimin içine bakmış ve gözlerimin içine bakarak basketbol şortumla beraber iç çamaşırımı indirmişti.

Sekste domine edilen taraf olmaktan nefret ederdim lakin şu an ona karşı sesimi çıkartamıyordum bile.

Bana yeniden büyük ve arsızca bir sırıtış sunduktan sonra dudaklarını ve dilini penisimle buluşturmuştu. Her dil darbesinde kendimden geçerken ben boşalmadan önce dudaklarını ayırmış, gözümün içine bakarken işaret ve baş parmağıyla dudaklarının etrafını silmişti.

acquainted 'hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin