4.51 A csodálatos hír

1.8K 68 2
                                    

Havas decemberre ébredtünk. Beköszöntött a tél, kinéztünk az ablakon, minden fehér volt és csak szakadt a hó, meg se állt. Elég jó érzés volt erre kelni. Legalább sokkal jobb lett tőle a kedvem és megjött a téli hangulatom. Remélem, sokáig esni fog.

Hermivel kimentünk a klubhelyiségbe és összetalálkoztunk a fáradt képű Ronnal és Harryvel. 

-Jó reggelt! - köszöntünk vidáman.

Harryék meg se szólaltak, csak biccentettek jelezve, hogy ők is jó reggelt kívánnak.

-Nem tudtatok aludni? - kérdeztem nevetve. - Eléggé fáradtnak tűntök.
-Nem igazán. - felelte fáradtan Harry. - Sokáig fent voltunk.
-Mit csináltatok? - nézett rájuk karba tett kézzel Hermione.
-Beszélgettünk. - mesélte Ron. - Olyan régen beszéltünk már ennyit a veszekedésünk óta.

Nem is említettem, de Ron és Harry végre kibékültek. Miután Harry megszerezte a tojást és ő szerezte meg a leggyorsabban a három bajnok közül, így Ron végre gratulált neki és megbeszélték a dolgokat. Sajnos nem láttam, amikor ő következett, mert Dracoval voltam, de hallottam tőlük, hogy elég ügyesen szerezte meg. Persze nem mondtam el nekik, hogy nem voltam ott, mert nem szerettem volna senkit se megbántani. Úgy csináltam, mintha ott lettem volna és tudtam az eseményekről.

Viszont McGalagony kérte, hogy mindenki menjen le a nagyterembe, mert be fog jelenteni valami fontos eseményt. Így hát mindenki a nagyterem felé vette az irányt és egyből leültünk az asztalunkhoz. Mindenki értetlenül és kíváncsian várta, hogy mi lehet az a fontos esemény. Talán a Tusával kapcsolatos dolog lehet. Sőt, ez biztos.

-Szerintetek, mi lehet az a nagy esemény? - kérdezte kíváncsian Hermione.
-Nem tudom. Lehet, a Tusával kapcsolatos. - gyanakodtam.
-De hát miért hívnának le ezért mindenkit? - furcsálta Harry. - Szerintem, akkor azt csak nekünk mondanák el.

Nem vártak többet, mert McGalagony felállt a helyéről és ő közölte velünk a nagy eseményt.

-Elmondanék egy közérdekű hírt. - kezdte el és mindenki elhallgatott. - Közeledik a karácsonyi bál, mely hagyományosan a Trimágus Tusa részét képezi és ami lehetőséget kínál arra, hogy közelebbről is megismerkedjenek külföldi vendégeinkkel.

Micsoda? Nem hittem el, amit mondott.. Karácsonyi bál? Olyan érzésem lett hirtelen, mintha egy csodálatos mesébe kerültem volna.

-A bált negyedéves és annál idősebb tanulók számára rendezzük, de ők meghívhatnak fiatalabb tanulókat is.

Folyamatosan csengett a fülembe a karácsonyi bál szó.. Te jó ég, olyan érzésem lett, mintha egy hercegnő készülődik a bálba és keresi az álom párját. Szerencsére én meg is találtam. Azonnal kerestem a tekintetemmel az illetőt, észre is vettem és mosolyogva mondtam magamban. Én és Draco táncolunk a karácsonyi bálon.. Kimondom és megőrülök.

-A bált karácsony első napján rendezzük meg. - folytatta McGalagony. - Este nyolc órakor kezdődik és éjfélig tart. Megjelenés dísztalárban.

Végigmértem az emberek arcát és valamelyik izgatott volt, mint én, mások pedig tanácstalanok. Gondolom, azért, hogy kivel menjenek.

-Mindenkitől elvárjuk, hogy a bálon is roxforti diákhoz méltó viselkedést tanúsítson! - folytatta, majd felénk nézett. - Óva intek minden griffendélest, de természetesen mindenkit attól, hogy a magatartásával szégyent hozzon az iskolára! - fejezte be az utolsó mondatát és visszaült a helyére.

Annyira izgatott lettem és csak a szőkeséget figyeltem. Nem nézett rám, csak beszélgetett a haverjaival.

-Mit szóltok a bejelentéshez? - kérdezte hirtelen Ron.
-Nekem tetszik a hír. - felelte mosolyogva Hermione. - Legalább kikapcsolódunk.
-Én nagyon örülök neki. - mosolyogtam Dracora gondolva.
-Azt máris gondoltuk. - szólalt meg Ron a szemét forgatva.
-És van ötletetek, kivel mentek? - érdeklődött Hermione.
-Nincs. - szólalt meg Harry. - Ha táncolni kell, én biztos, nem fogok.
-Én se tudom még. - felelte Ron. - Egy lányt se tudok mondani, akivel elmennék.
-Ali, te Malfoyjal mennél, ugye? - találta ki Hermione.

Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)Onde histórias criam vida. Descubra agora