Megérkezett a karácsonyi szünet. Nagyon szeretem a karácsonyt, szerintem az egyik legszebb ünnep. Nagyon kevesen töltik itt a Roxfortban az ünnepeket, velük együtt Hermione is, aki hazament a családjához és velük ünnepli a karácsonyt. Én itt fogom tölteni, mert anyuék elmentek a rokonokhoz és azt mondták, hogy ha nem szeretnék jönni, akkor maradhatok. Így végül maradtam, mert megszeretném ismerni a többieket is, akikkel még nem beszéltem annyit.
Egyedül keltem fel, mert Hermione, már tegnap hazament. Lementem a klubhelyiségbe és nem hittem a szememnek. A karácsonyfa alatt rengeteg ajándék volt. Harry és Ron már bontogatták az ajándékukat.
-Ali! Boldog karácsonyt! Gyere neked is van sok ajandék a fa alatt! - köszönt mosolyogva Ron.
-Boldog Karácsonyt, Ali! - mosolygott Harry.
-Boldog karácsonyt, nektek is! Jövök már. - szóltam nekik vidáman és futottam le a lépcsőn.A fiúk tényleg nem hazudtak. Sok ajándékom volt a fa alatt, nem is tudtam eldönteni, hogy melyikkel kezdjek.
-Nyisd ki valamelyiket! - nézett rám izgatottan Ron.
Anyuék ajándékával kezdtem. Szokásosan, anyu és apu közösen küldték el az ajándékukat. Kibontottam és egy kötött pulcsi volt benne, olyan mint a házam színe. És egy levél is volt benne.
------------------------------------------------------
Drága, Ali!
Fogadd tőlünk sok szeretettel ezt a különleges, kötött pulcsit. Azért különleges, mert olyan színű, mint a házad színe. Remélem, jól vagy és jól telnek a napjaid. Nagyon szeretünk és hiányzol már nekünk!
Puszi,
Anya, Apa, Emily
------------------------------------------------------
Aranyosak, hogy gondoltak rám. Fel is vettem a pulcsit.
-Azta, Ali! Nagyon jól áll! - dicsérte meg Harry a pulcsimat.
Nekem is nagyon tetszett, jól állt.
Kibontottam Emi ajándékát. Ő egy rajzot küldött, amin mi voltunk rajta. Jajj, megzabálom a húgomat, annyira édes. Látszik, hogy szeret és hiányol. Természetesen nekem is hiányzik és imádom őt. Tiszta szívemből.
A következőt Hermione küldte. Ő két könyvet küldött a varázslatokkal kapcsolatosan, mert tudta jól, hogy a bűbájtan a kedvenc tantárgyam. Izgalmasnak hangzott, úgyhogy mindenképp el fogom őket olvasni. Aranyos volt, hogy gondolt rám.
Ron odajött hozzám és odaadta az ő ajándékát.
-Boldog karácsonyt, Ali! - mondta vidáman.
-Köszönöm, Ron! - köszöntem meg mosolyogva és megöleltem.Kibontottam és egy bogoly berti féle mindenízű drazsé volt benne. Jujj, de jó, ezt az édességet már sokszor emlegettem. Úgy tűnik, Ron megjegyezte.
-Azt mondtad, meg akarod kóstolni. - nevetett.
-Igen, köszi! - nevettem én is.Harry is odajött hozzám és odaadta az ő ajándékát is.
-Boldog karácsonyt, Ali!
-Köszönöm, Harry! - mosolyogtam és megöleltem.Az ő ajándéka is egy könyv volt, amibe különleges állatok voltak felsorolva.
-Tudtam, hogy szereted az állatokat és ezért gondoltam, hogy ez a könyv, biztos tetszeni fog! - mosolygott Harry.
-Igen, és nagyon tetszik, köszönöm! - mosolyogtam.És hátra volt még az utolsó ajándék. Igazából fogalmam sem volt, hogy kitől mert csak annyi volt ráírva, hogy Alina Parker-nek. Nem volt egy nagy csomag, csak egy boríték volt. Kibontottam és csak ennyi volt ráírva:
ESTÁS LEYENDO
Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)
Fanfic"𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓘'𝓶 𝓪 𝓱𝓾𝓰𝓮 𝓬𝓻𝓮𝓽𝓲𝓷 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾 𝓪 𝓵𝓸𝓽, 𝓫𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮.,, "-Mondd el, mit kívántál! - kértem tőle. -Nem mondhatom el, mert akkor nem fog teljesülni. - nézett rám mosolyogva. -De...