Eltelt egy hét. Hamarosan eljön a szeptember és mehetek majd vissza a Roxfortba. Annyira várom már, hiszen újra találkozhatok Dracoval. Mindennap írogatunk egymásnak, de már jó lesz élőben találkozni. Előre látom, hogy a nyakába fogok ugrani és puszilgatni fogom jó sokáig. Nem bírom ki, mégiscsak a barátom.
Szerencsére a rohamom nem jött újra elő. Az volt az első és utolsó alkalom. Nem is szeretnék több ilyet. Borzasztó volt. Azóta se értem, hogy anyuék miért nem mondták el és miért kellett titkolni. Sokkal rosszabb, hogy utólag tudtam meg. Mindegy, az a lényeg, hogy legalább nem esett komolyabb bajom. Persze ezt titokban fogom tartani, mert még nem állok készen, hogy elmondjam bárkinek is, de majd egyszer ha lesz hozzá erőm, akkor majd elmondom.
Éppen kinéztem az ablakon és azt láttam, hogy Kyle hoz valamit a csőrében. Egy levelet hozott. Remélem, Dracotól jött. Biztosan, mert szinte minden percben ír. Annyira aranyos tőle, hogy gondol rám. Már várom, hogy újra együtt legyünk.
Kinyitottam a levelet és sajnos nem Draco írt, hanem Harryék. Kíváncsi voltam, hogy miért írnak.
--------------------------------------------------------------
Szia, Ali!
Reméljük minden rendben van veled. Képzeld, ma lesz a Kviddics Világkupa döntő, amire elmehetünk. Természetesen neked is van jegy és gondoltuk, hogy ha akarsz, nyugodtan gyere el! Ma fogunk indulni az Odútól. Ha benne vagy, akkor majd Mr. Weasley eljön érted. Várjuk a visszajelzést!
Harry, Ron, Hermione
--------------------------------------------------------------
Azta, az biztos izgalmas lehet. Bevallom, sose érdekelt a kviddics, de legalább a barátaimmal lehetek. Gyorsan vissza is írtam nekik, hogy akkor szívesen elmegyek. Izgalmas út lesz, előre látom.
Anyuéknak gyorsan elújságoltam és persze beleegyeztek. Örülök, hogy nem kellett győzködni őket. Össze is pakoltam, kimentem az udvarra és vártam Mr. Weasleyre. Pár perc múlva meg is érkezett egy pukkanással. Csodálkozva néztem rá.
-Jó reggelt, Mr. Weasley!
-Szervusz, Ali! - mosolygott. - Örülök, hogy te is eljössz, Harryék nagyon örültek neked.Tényleg jól fog esni ez a kis kirándulás. Legalább nem unatkozom és nem a szobámba szenvedek. Valamiért úgy érzem, hogy ott kell lennem. Nem is ellenkezem.
-Gyere, fogd meg a karom! - utasított.
-Miért? - érdeklődtem.
-Még nem hoppanálhatsz, de így természetesen szabad. - magyarázta.Jesszusom, ez nagyon fura lesz. Konkrétan egy másodperc alatt ott leszek az Odúnál. Remélem, nem leszek rosszul.
Végül megfogtam és nagyon fura érzés volt. Mintha egy másik dimenzióba kerültem volna és szédülne az egész világ. Utána meg azt vettem észre, hogy az Odúnál vagyunk. Még mindig hihetetlen.
-Jól vagy? - érdeklődött Mr. Weasley.
-Persze, de kicsit megszédültem. - vallottam be.
-Sajnos ez ezzel jár, de az a lényeg, hogy jól vagy. - mosolyodott el.Mondjuk, többször nem akarom érezni. Elég volt egyszer is. Közben bementünk és már ott volt Mrs. Weasley, az ikrek, Ginny, Ron, Hermione és Harry. Jó volt őket újra látni.
-Sziasztok! - köszöntem mindenkinek.
-Szia, drágám, örülök, hogy csatlakozol hozzánk! - ölelt át Mrs. Weasley.Utána Harryék is így tettek. Megöleltek, amit boldogan viszonoztam is.
-Jó kis kiruccanás lesz, már várom a meccset. - felelte izgatottan Ron.
-Mikor indulunk? - kérdezte Ginny.
-Ha mindenki készen áll, akkor már mehetünk is. - közölte Mr. Weasley.
-Király! - vigyorgott Fred.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)
Fanfic"𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓘'𝓶 𝓪 𝓱𝓾𝓰𝓮 𝓬𝓻𝓮𝓽𝓲𝓷 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾 𝓪 𝓵𝓸𝓽, 𝓫𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮.,, "-Mondd el, mit kívántál! - kértem tőle. -Nem mondhatom el, mert akkor nem fog teljesülni. - nézett rám mosolyogva. -De...