1.6 Az új fogó

3.9K 120 5
                                    

Már egy hete elkezdődött a tanítás, amióta utoljára jelentkeztem. Nagyon jó közösség lettünk mi griffendélesek és mindenki nagyon rendes. Persze egyértelműen a legjobb barátaim Harry, Ron és Hermione. Velük beszélek a legtöbbet és így egy nagyon jó barátság alakult ki köztünk. Remélem, nagyon sokáig így is marad.

A többi házzal még nem igazán beszélgettem, kivéve egy hollóhátas lánnyal, akivel nem igazán beszélgetett senki, ezért én odamentem hozzá. Nagyon kedves és szerény lány, de ez engem egy cseppet sem zavart, én is kicsit szerény lánynak tartom magam. Ám a lány neve Luna Lovegood. Annyira szép neve van. Mindenképpen beszélgetni fogok még vele többet.

A tanításról annyit, hogy nagyon jó mindegyik tantárgy, kedvencem a bűbájtan lett. Ha már bűbájtan, akkor most lesz órám Flitwick professzorral.
Gyorsan felvettem a taláromat, megvártam Hermionét és elindultunk az órára. Kíváncsi leszek, melyik bűbájt fogjuk ma gyakorolni.

Leült mellénk Harry és Ron. Ahogy láttam, leültek velünk szembe a mardekárosok. Hát én ezt nem hiszem el.. Ki ül le velem szembe? Hát, természetesen Draco Malfoy... Fúú, azóta se sikerült megkedvelnem őt egy percig sem. Úgy néz rám, mintha a legnagyobb ellensége lennék.. Érthetetlen, mivel semmit nem csináltam, ami számára bántó lett volna, vagy haragudhatott volna rám.. Mondjuk, ő mindenkivel ilyen bunkó, főleg Harryvel.

Annyira irritáló személyiség, hogy legszívesebben felállnék, odamennék és felpofoznám, de komolyan.. Persze, ahhoz túl gyáva lennék, hogy megtegyem. Alapjáraton visszahúzódó típus vagyok, hogy merném már megtenni? Hogy mi is a bajom vele? Egyfolytában piszkál, megbánt egyes szavaival és csak ő hív egyedül Parker-nek. Szegény mardekárosokat sajnálom, hogy el kell viselniük őt egész nap.. Mondjuk, ők sem kivételek.

Bejött a terembe Flitwick és felállt a könyvkupacára, mert annyira alacsony volt, hogy csak így tudta látni a diákokat.

-Jó reggelt osztály! Ma folytatjuk a Wingardium Leviosa megismerkedését. Ki emlékszik rá, hogy mire is való ez a bűbáj? - tette fel a kérdést.

Hermione azonnal feltette a kezét. Hát, igen, aki az egész nyár alatt tanulmányozta az egész könyvet, az természetesen tudja a választ.

-Granger kisasszony? - nézett rá.
-A bűbájt akkor használjuk, amikor valamilyen tárgyat, vagy akár személyt felszeretnénk reptetni. - hadarta a lány.
-Ügyes, Granger kisasszony! 10 pont a Griffendélnek! - dicsérte meg a lányt.

Malfoy annyira lenézően és idegesen nézett ránk, hogy már nekem fájt. Kifejezetten engem nézett. Na, ezt a fura szokását nem egészen értem a mai napig..

-Rendben, most figyeljetek és megmutatom. Wingardium Leviosa! - kiáltott fel és a toll felemelkedett.

Annyira egy szép és érdekes látvány. Ezért szerettem a bűbájtant, mert elkápráztat.

-Na, most ti jöttök! Próbáljátok meg! - utasított minket Flitwick. - Ne feledkezzetek meg a finom csuklómozdulatról, amit gyakoroltunk - emlékeztetett minket. - Huss és pöcc, ahogy mutattam. Huss és pöcc! Az is nagyon fontos, hogy tisztán ejtsétek ki a varázsigét!

Mindenki próbálgatta, de kevés sikerrel. Nem volt egyszerű feladat. Én is próbálgattam, de nekem se jött össze.

-Wingardium Leviosaa! - kiáltotta Ron, de semmi nem történt.
-Rosszul mondod! Levioosa, nem pedig Leviosaa! - javította ki Hermione.
-Ha ennyire jól tudod, akkor mutasd meg! - szólt közbe Ron duzzogva.
-Jól van. - sóhajtott egyet a lány és felkiáltott. - Wingardium Leviosa! - és a toll a magasba lendült.
-Granger kisasszonynak sikerült! - örült Hermivel együtt Flitwick.
-Ügyes vagy, Hermi. Gratulálok! - dicsértem meg.
-Köszi, Ali! Próbáld meg te is! - mosolygott.
-Hát jó. Wingardium Leviosa! - kiáltottam és a toll nekem is felemelkedett.
-Parker kisasszonynak is sikerült! Ezért 10-10 pontot adok mindkettőtöknek. - mosolygott ránk.

Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora