Letelt a szünet, de nekem még mindig a levelen járt az eszem. Alig vártam, hogy elmeséljem Herminek, hogy mi történt velem a szünetben, mert valljuk be, nem volt eseménymentes. Kíváncsi leszek a véleményére. Biztos csodálkozni fog.
Összeszedtem magam és lementem a nagyterembe reggelizni. Hermione már várt lent. Harryék még nem voltak ott. Gondolom még biztos alszanak, mint mindig. Hermione meglátott és odaszaladt hozzám.
-Szia, Ali, miújság? Hogy teltek az ünnepek? - érdeklődött mosolyogva.
-Szia, Hermi! Jól, de nagyon sok mindent el kell majd mesélnem. - feleltem izgatottan. - És neked?
-Nekem is jól telt, sokat tanultam a szünet alatt, mert nem igazán szeretnék megbukni. - magyarázta a lány.Istenem.. Tipikus Hermione.
-Akkor gyere üljünk le és akkor mesélhetsz. - ajánlotta fel.
Leültünk és elkezdtem mesélni a levélről és Malfoyról.
-Szóval karácsonyra kaptam egy titokzatos lev.. - nem tudtam folytatni, mert szokásosan ismét megzavartak.
Amikor megtudtam, hogy ki volt az, a gyomrom egyből összeugrott idegességében.
-Parker, jobban vagy már? - kérdezte komolyan Malfoy.
Micsoda? Draco Malfoy érdeklődött, hogy hogy vagyok? Ez is újdonság. Najó, ez a fiú kezd nagyon furcsán viselkedni, mert tegnap is nem szólt semmit, amikor beszóltam neki és most megkérdezte, jobban vagyok-e... Mi történik? Úgy érzem magam, mintha álmodnék. Malfoy soha nem volt ilyen velem. Talán elgondolkodott a viselkedésén? Nem tudom, de nagyon fura..
-Öhm, igen, köszi.. - feleltem bizonytalanul, kicsit zavarba jöttem és egy pici mosolyt próbáltam elő csalogatni.
Malfoy bólintott és továbbment. Ez aztán egy érdekes pillanat volt.
-Ali, mi volt ez? Magyarázatot kérek! - kíváncsiskodott Hermione.
-Pont ezt szerettem volna neked elmondani. - vallottam be.
-Akkor hajrá! - figyelt rám, de ismét nem tudtam elkezdeni, mert megjött Ron.
-Sziasztok csajok, mi a beszélgetés tárgya? - köszönt ránk Ron és nevetett.
-Semmi, pont rólad beszélgettünk. - védtem meg magunkat.
-Óh, az jó téma. - kuncogott. - Csatlakozhatok?
-Persze! - nevettem fel és halkan odasúgtam Herminek, hogy majd visszatérünk rá és beszélgettünk Ronnal.Harry kviddics edzésen volt, ezért nem jött le hozzánk. Nem igazán figyeltem rájuk, csak annyit hallottam, hogy kviddics meccs lesz, mert Malfoyon járt az eszem, hogy miért volt velem ilyen normális. Ha így folytatja, akkor a végén még lehet, hogy haverok leszünk. Najó, ez képtelenség, mert ő Malfoy és biztos, hogy nem haverkodna velem. Várj, mi? Hiszen én nem is szeretném, hogy haverkodjunk. Áá, össze vagyok zavarodva..
Összekészülődtem és elindultam az első órára, ami a bájitaltan volt a Mardekárral. Hát ki mással, ha nem velük.. Legalább meglátom, hogy milyen lesz Malfoy az órán. Kíváncsi leszek rá.
Út közben összefutottam Hermivel és gondoltam, most már végre elmesélhetem neki, hogy mi történt a szünetben.
-Szia, na akkor elmesélhetem, mi volt? - kérdeztem izgatottan.
-Szia, persze! Kíváncsian várom. - figyelt rám.Vettem egy mély levegőt és belevágtam.
-Szóval, amikor bontogattam az ajándékokat, kaptam egy levelet, amire csak annyi volt ráírva, hogy boldog karácsonyt. Nem volt ráírva a feladó neve, csak ennyi. Megkérdeztem Lunát, hogy ő írta-e, mert vele sokat beszélgettem, hátha ő írta, de nem ő volt. Utána több embert is megkérdeztem, de így se kaptam meg a választ. És fúú, nagyon idegesít, hogy nem tudom, ki írhatta. - fejeztem be a mondandómat.
-Értem, ez nagyon fura. Nem tudom, ki írhatta, de ha akarod, akkor segítek rájönni, hogy ki írta. - gondolkodott el. - Na, és Malfoy? - váltott témát. - Vele mivan? - nézett rám értetlenül.
-Jaj, Malfoyt kihagytam. Szerintem, ezt nem itt kéne megbeszélni. - bizonytalanodtam el. - Majd ha kettesben leszünk, akkor elmesélem őt is. Most menjünk órára. - zártam le a témát.
-Igazad van, menjünk, mert el fogunk késni! - értett egyet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)
Fanfic"𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓘'𝓶 𝓪 𝓱𝓾𝓰𝓮 𝓬𝓻𝓮𝓽𝓲𝓷 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾 𝓪 𝓵𝓸𝓽, 𝓫𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮.,, "-Mondd el, mit kívántál! - kértem tőle. -Nem mondhatom el, mert akkor nem fog teljesülni. - nézett rám mosolyogva. -De...