1.11 Viszlát Roxfort

3.1K 106 8
                                    

Nagyon hamar eltelt az idő, már nemsokára nyár lesz és vége az első évemnek. Hiányozni fog a Roxfort, de szeptemberben újra útra kelhetek. Alig várom már. Viszont egy dolog miatt egyáltalán nem váromés az Malfoy miatt van. Tudom, hogy jövőre is idegesíteni fog, mint ahogyan, eddig is tette. Fantasztikus lesz.

Lementem a nagyterembe reggelizni. Hermione, Harry és Ron már vártak rám. Leültem hozzájuk és mosolyogva köszöntem nekik.

-Sziasztok! Hogy vagytok? - öleltem meg őket.
-Szia! Én jól vagyok, főleg, hogy nemsokára vizsgák lesznek és semmit nem tanultam még rájuk. - fogta a fejét Ron.
-Jajj, Ron, mondtam már, hogy segítek, csak ne pánikolj már! - nyugtatta le barátját Hermione.
-Nekem meg ma edzésem lesz, Oliver ki fog nyírni, ha nem megyek. - vallotta be Harry.
-Szóval értsem úgy, hogy mindenki elfoglalja magát valamivel? - néztem rájuk értetlenül.
-Pontosan. - értett egyet Ron.
-Óh, értem. - zártam le a témát.

Akkor úgy tűnik, ma órák után egyedül leszek. Nem tudom még, mit fogok csinálni, de valamivel csak elfoglalom magam. Majd kitalálok valamit.

Közben láttam távolról, hogy a mardekárosok is megérkeztek. Érdekes, mindegyik értelmes gyerek röhögött és jó kedve volt, kivéve Malfoynak. Neki nem volt valami jó kedve és amikor meglátott, folyamatosan engem nézett. Hurrá, kezdődik megint.. De most nem veszem be a hülye nézését, mert tudom, hogy játék. Mondjuk, úgy néz rám, mintha szomorú lenne, de nem veszem be megint. Tuti direkt csinálja. Ennyire unatkozni...

****

Órák után mindenki elment a dolgára. Hermione és Ron tanult, Harry edzésre ment. Én azt találtam ki, hogy elmegyek Lunával beszélgetni. Régen beszéltem már vele, gondoltam megkérdezem, hogy hogy van. A hollóhátas lány már észre is vett és megölelt.

-Szia, Ali! Miújság? Hogy vagy? - kérdezte vidáman a lány.
-Szia, Luna! Jól vagyok, gondoltam, beszélgethetnénk egy kicsit. - feleltem mosolyogva.
-Benne vagyok! - mosolygott. - Mesélj, kiderítetted már a levelet?

Óh, a levél... Már régen nem gondolkodtam rajta, hiszen csak egy karácsonyi levél volt, de most megint rám jött a kíváncsiság.

-Nem igazán, mert nem foglalkoztam vele, de jut eszembe a levélről meg se néztem, hogy anyuék visszaírtak-e, mert írtam nekik még télen és elfelejtettem megnézni, én hülye. - fogtam a fejem.

Tényleg kiment a fejemből, pedig emlékeztem, hogy Kyle visszajött egy levéllel. Na majd délután megnézem.

-Óh, nem baj, Ali, megesik! - nevette el magát. - Na és Malfoy? - érdeklődött.
-Na inkább róla ne beszéljünk. - forgattam meg a szemeimet.
-Miért, mi történt? - kérdezte aggódva.
-Hát, új becenevem van. - meséltem unottan. - Már ritkán hív Parker-nek, csak sárvérűnek és utálom, ha így hív, mert sértegeti a családomat. Amúgy is utálom őt úgy, ahogy van. - komolyodtam el.
-Micsoda? - akadt ki. - Sárvérű a legrosszabb becézés. Kerüld el őt, amennyire tudod. - tanácsolta.
-Épp azt csinálom. - mondtam ki, csak sajnos soha nem járok vele sikerrel. Állandóan összefutok vele valahol.
-Akkor jó! - bólintott, majd elköszönt. - Bocsi, Ali, de nekem most mennem kell, köszi a beszélgetést! - ölelt meg.
-Okés, szia! - köszöntem el én is, és felmentem a szobába.

Hermione még nem volt ott, gondolom még Ronnal tanulnak. Leültem az ágyra és addig elolvastam anyuék válaszát.

--------------------------------------------------------------

Drága, Ali!

Nagyon örülünk a levelednek, megkaptuk Kyle-tól. Nagyon sajnáljuk, hogy így viselkedik az a fiú veled, de egy dolgot jegyezz meg, kicsim! Te egy kincs vagy és senki nem törheti össze a szíved. Egy gyönyörűszép, okos és kitartó lány vagy, Ali. Ha szeretnéd, akkor beszélünk szívesen a fiúval, de akkor megleckéztetjük, az biztos. Reméljük, jól vagy, már nagyon hiányzol.

Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang