1.4 9 és 3/4 vágány

4.3K 135 31
                                    

Nagyon hamar eltelt a nyári szünet. Azóta nem történt sok minden, mióta az Abszol úton voltam, csak teltek a napok és vártam, hogy szeptember elseje legyen. Viszont azóta megtudtam, hogy a vonatom a Londoni King's Cross pályaudvarról fog indulni és a 9 és 3/4.dik vágányt kell majd keresni. Nem hallottam még ilyen vágányról, de biztosan létezik. Majd megtaláljuk.

Azt is megtudtam Hermione által, hogy melyik házba szeretnék kerülni. Ugye négy ház van. A Griffendél, a Hugrabug, a Hollóhát és a Mardekár. Én griffendéles szeretnék lenni, mert szerintem azaz a ház, ami leginkább illik hozzám. Bátorság, merészség és elszántság. Hermione is oda szeretne menni. Na mindegy, majd úgyis kiderül, hogy hova fognak beosztani. Remélem, a griffendélbe, de ha nem, én a másik három háznak is örülni fogok. Mondjuk, a mardekárnak fogok a legkevésbé örülni. Persze meg van rá az okom, de csak nem... Bízom benne.

Elkezdtünk készülődni, mert nem sokára indulunk Londonba. Mostmár nagyon izgultam és alig vártam, hogy mehessek.

-Na, kicsim, várod már sulit? - kérdezte mosolyogva anyu.
-Igen, nagyon várom, azt beszéltük Hermivel, hogy ott találkozunk az állomásnál. - meséltem vidáman.
-Hermione az a lány, akiről meséltél, ugye? - kérdezte kíváncsian Emi.
-Igen, ő az, majd bemutatlak neki, nagyon kedves és okos lány, bedarálta az egész tanévet a nyári szünet alatt. - nevettem.
-Áhh, szóval szeret tanulni. - bólogatott apu. - Az jó dolog. Viszont, ezt te honnan tudod? - kérdezte komolyan.
-Leveleztünk egymással. - vallottam be.
-De hogy? Nem is jött semmi levél. - csodálkozott.
-Bagollyal leveleztünk. Kyle mindig elvitte a levelemet hozzá és Hermione baglya pedig elhozta az ő levelét ide hozzám. - magyaráztam.
-Óh, értem, mik vannak.. - töprengett.
-Ali, megvan mindened? - kérdezte anyu hirtelen. - Öt perc és indulunk! Nézd végig, nehogy itt maradjon valami! - utasított rá.
-Oké, megnézem. - szóltam izgatottan, felmentem és összeszedtem a cuccaimat.

Végül utoljára végignéztem a szobámon, mert egy ideig nem fogom látni. Téli szünetig biztosan nem teszem ide be a lábamat. Nagyon durva, hogy szinte hónapokig tényleg nem jövök haza. Hiányozni fog az otthonom, de most a Roxfort vár rám. Most az lesz az új otthonom. A második otthonom.

Búcsút intettem a szobámnak és bepakoltam a kocsiba.

-El fog férni minden a kocsiba? - kérdeztem aggódva.
-Ne aggódj, kicsim, be fog férni minden. - nyugtatott meg anyu. - Gyere, Emi! - szólt Eminek és jött ő is.

Neki iskolába kéne lennie, de kikönyörögte, hogy ő is el szeretne jönni. Hát persze, hogy eljön, hogy megnézze a nővére indulását a Roxfortba. Nekem ez sokat jelent. Legalább tőle is el tudok köszönni normálisan. Örülök, hogy mindenki eljön.

Miután bepakoltunk mindent a kocsiba, el is indultunk. Hamar eltelt a másfél óra és meg is érkeztünk a King's Cross állomásra. Márcsak Hermit kell megkeresni. Remélem, hamar megtalálom.

-Melyik lesz a ti vonatotok? És hol van a lány? - kérdezték tőlem.

Na ez egy jó kérdés. Kicsit kezdtem bepánikolni, mert nem láttam, hogy ki lenne írva a 9 és 3/4.dik vágány, és Hermit se láttam. Fúú, basszus.. Mégis lehetnek? Ez egyáltalán nem jelentett jót..

-Öhm, ezek közül semelyik és nem tudom.. - feleltem kissé riadtan.
-Biztos, hogy jó helyen járunk? - vonta fel a szemöldökét apu.
-Igen, tuti, hogy itt kell lennie. - bizonytalanodtam el és abban a percben megpillantottam Hermit.

Kicsit megnyugodtam, hogy nem egyedül vagyunk itt. Szerencse, hogy őt már megtaláltuk. Hermione is megpillantott és odafutott hozzám.

-Szia, Ali! Jó napot, Mr. és Mrs. Parker! - köszönt nekünk, majd a húgomra nézett. - Szia! Emily, ugye? - kérdezte mosolyogva.
-Szia, igen, Emily vagyok. Te pedig, Hermione, ugye? - kérdezte szégyenlősen.
-Igen, ahogy mondod. - felelte vidáman.
-Hallod, te tudod, merre van a 9 és 3/4.dik vágány? Mert nem találjuk.. - kérdeztem bizonytalanul, mert ő biztos tudja, mert ő Hermione és mindent tud.

Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)Onde histórias criam vida. Descubra agora