A hetekben nagyon sok minden történt. Hisztis Myrtle mosdójában találtunk egy naplót. Tom Denem naplóját. Harrynek egyik éjjel Tom megmutatta, mi is történt valójában. Harry mesélte, hogy lehet, hogy Hagrid a tettes, mert régebben is volt merénylet és őt gyanúsították. Szerintem, Hagrid ártatlan. Nem hinném, hogy bántana minket, sőt.. Soha nem bántana egy diákot sem.
Malfoy viszont nagyon fura velem. Egyáltalán nem szól semmit és ha meglát, akkor nem tudja levenni rólam a szemét. Nem tudom, hogy megint mi ez, mert tavaly is csinált ilyet, de másnap már ugyanolyan gonosz volt velem.. Néha nem értem a dolgait.. Egyszer igazán elmagyarázhatná.. Örülnék neki.
A titkos hódolóról pedig semmi hír. Nem írt semmit és senki nem jött oda hozzám beszélgetni. Lehet, hogy csak egy karácsonyi levél volt és a személy semmit nem akart tőlem, de még mindig nem tudom, hogy ki írhatta.. Azt jó lenne tudni.
Lementem a nagyterembe Harryékhez reggelizni.
-Na, megtudtatok valamit a tettesről? - kérdeztem tőlük.
-Nem igazán, de Ali, délután le tudnál kísérni a könyvtárba? - kérdezte Hermione.
-Persze. - mosolyogtam.Odanéztem a mardekárosok asztalához és Malfoy ismét engem nézett.. Miért néz engem? Nem értem.. Úgy megkérdezném, hogy miért csinálja.. Najó, megkérdezem és nem érdekel, mit fognak gondolni.. Mostmár baromira zavart és tudni akarom a választ. Belefáradtam.
Felálltam és folyamatosan mentem felé. Kicsit csodálkozva, de nézett tovább. Végül odaértem és megkérdeztem.
-Elárulnád, hogy miért nézel? - kérdeztem rá komolyan.
Malfoy nem válaszolt semmit, csak vállat vont és mosolygott. Najó, mi történik?
-Úúú! - röhögtek a társai.
-Miért érdekel, sárvérű? - tette fel a kérdést.
-Nem érdekel, csak.. - elakadt a szavam. Most mit mondjak? - Mindegy... - zártam le gyorsan és faképnél hagytam.Najó, ez nagyon durva volt.. Gondolom most mindenki figyelte a kínos helyzetet.. Nem mentem vissza Harryékhez, csak befutottam a mosdóba és rámjött a sírás.. Nem tudom, miért.. Talán Malfoy miatt, talán a kínos helyzet miatt.. Fogalmam sincs.. Miért történik ez velem? Ez a fiú kikészít lelkileg.. Ha így megy tovább, nem sokáig fogom így bírni, abba biztos leszek.
Hermione utánam szaladt és megölelt.
-Figyelj, Ali! Nem lesz semmi baj. Tudom, mik kavarognak benned, de foglalkozz vele! Csak játszadozik veled, ezt te is tudod jól. Néha bunkó, néha fura. De engedd el, ne agyalj ezen ennyit. A többiekkel se foglalkozz, ha valaki mond valamit, akkor zárd ki! Gyere szépen és menjünk vissza! - vigasztalt meg.
-Jó, menjünk. - feleltem halkan és visszamentünk.Igazából nem Malfoyon borultam ki leginkább, hanem a helyzeten, hogy mindenki minket nézett.. Utálok a középpontban lenni.. Remélem, nem lesz semmi..
Visszaültem és próbáltam kizárni mindent. De egyszerűen nem ment, muszáj volt Malfoyra néznem. Nézett, de úgy, mintha aggódna.. Már most elegem van a napból..
-Ali! Mi történt jól vagy? - kérdezte aggódva Harry.
-Hagyjátok már szegényt ezzel a témával! Hát nem látjátok, hogy nem akar erről beszélni? - védett meg Hermione.
-Jól vagyok. - vetettem oda egy kicsi mosolyt.
-Ma meccsed lesz, ugye, Harry? - váltott témát Ron.
-Igen, a Hugrabug ellen. - bólintott.
-Óh, azt könnyű lesz elverni. - nevetett Ron.
-Reméljük, úgy lesz, ahogy mondod. - szóltam mosolyogva.Az órák és a szünetek közben azt hittem, hogy zaklatni fognak a többiek a Malfoy eset miatt, de nem szóltak semmit szerencsére.
Viszont miután vége lett az utolsó órának, azaz a bájitaltannak, mentem fel a bejárati csarnokba, de Malfoy utánam jött. Jesszusom, ez meg mit akar? Hihetetlen, hogy nem tud békén hagyni.. Bele fogok őrülni..
-Parker! - szólított meg hátulról.
Felé fordultam és unottan ránéztem.
-Mit akarsz már megint, Malfoy? - komolyodtam el. - Hagyj békén, nincs kedvem veled dumálgatni!
-De ez fontos lenne. - felelte halkan.Hihetetlen.. Megint olyan fura... Viszont kicsit érdekelt, hogy mi olyan fontos. Najó, nagyon is érdekelt.
-Mondjad. - figyeltem rá.
-Szóval igazából.. - akadt meg a hangja.. - Én... - nyelt egy nagyot. - Én kül..
-Ali, jössz akkor? - szakította félbe Malfoy mondandóját Hermione.
-Mindegy, majd máskor.. - szólt Malfoy bizonytalanul. - Kösz, Granger.. - komolyodott el, majd tovább is ment.Azta.. Ez meg mi volt? De kár, hogy nem tudtam meg, mit akart volna mondani.. Pedig kíváncsivá tett. És olyan más volt.. Sose beszélt még így velem.. Teljesen zavarba jött.. Le se tudta tagadni..
-Mit akart, Malfoy? - furcsálta Hermione.
-Fogalmam sincs.. - feleltem bizonytalanul. - Most akarta volna elmondani.
-Akkor majd a könyvtár után megkérdezheted tőle, mit akart. - tanácsolta.Bólintottam, majd elindultunk a könyvtár felé. Mindenképp megkérdezem, hogy mit akart. Mondjuk, lehet, hogy csak a meccs után tudok vele beszélni, hiszen szurkolnunk kell Harrynek. Majd kiderítem, mi ez az egész.
Egyébként kíváncsi voltam, miért jöttünk le.
-Mit keresünk? - érdeklődtem.
-Egy könyvet a Titkok Kamrájával kapcsolatban. - felelte.
-Okés és hol keressük? - kérdeztem.
-Mondjuk, errefelé. - mutatta és elkezdtük keresni.Pár perc múlva Hermione megtalálta a könyvet. Megkerestük az oldalt, ahol írtak róla. Olvastuk és megtudtuk, hogy mi tartózkodik a Titkok Kamrájában. Egy baziliszkusz, ami egy óriás kígyó és ha belenézel a szemébe, akkor azonnal meghalsz.
-Te jó ég! - döbbent le. - Ezt azonnal el kell mondanunk Harryéknek! Tessék, vidd el ezt a cetlit és ezt a kicsi tükröt. Szétválunk, te mész Harrynek szólni, én Ronnak, gyorsan! - magyarázta és szétválva elindultunk Harryékhez.
Elindultam a folyosón és hirtelen úgy éreztem, mintha korom sötétség lenne. Hallottam valami hangot és láttam valami piros fényt. Basszus, ez lehet, hogy a baziliszkusz lesz.. Elővettem a tükröt és figyeltem, hogy ne nézzek bele a szemébe. Eléggé pánikba estem, de egy hang se jött ki a számon.. Valahogy túl kell élnem, mert nem történhet meg velem is ugyanaz.. Nem hagyhatom..
Pár másodperc múlva azt éreztem, mintha megdermednék.. Olyan érzés, mintha meghaltam volna, de élnék.. Elkezdtem elveszíteni a látásomat és azt éreztem, hogy összeesek és nem tudok többet mozdulni.. Megszűnt a fény és csak a sötétséget láttam, semmi mást.
ESTÁS LEYENDO
Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)
Fanfic"𝓘 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓘'𝓶 𝓪 𝓱𝓾𝓰𝓮 𝓬𝓻𝓮𝓽𝓲𝓷 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾 𝓪 𝓵𝓸𝓽, 𝓫𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾'𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓸𝓿𝓮 𝓸𝓯 𝓶𝔂 𝓵𝓲𝓯𝓮.,, "-Mondd el, mit kívántál! - kértem tőle. -Nem mondhatom el, mert akkor nem fog teljesülni. - nézett rám mosolyogva. -De...