3.32 Egy rossz este

2.7K 85 4
                                    

Nagyon jó volt a hátralevő napunk Ronnal és Hermivel. Voltunk a Mézesfalásba, ahol tele ettük magunkat édességgel, majd még körülnéztünk sok boltokban. Ha legközelebb is mehetünk a Roxmortsba, akkor itt fogom megvenni az ajándékokat karácsonyra, mert hamarosan már arra készülünk. Jujj, de várom már azt is. Most fogok majd először venni Draconak valamit. Izgalmas lesz, előre látom.

Visszaértünk a Roxfortba és megkerestük Harryt. Szerencsére hamar meg is találtuk. A nagyterembe vacsorázott egyedül. Odamentünk hozzá vidáman és leültünk mellé.

-Sziasztok! Na milyen volt? - kérdezte kíváncsian Harry.
-Nagyon jó volt, Harry, tele van a falu boltokkal. Kár, hogy nem jöttél.. - mesélte Hermione.
-Viszont hoztunk rengeteg édességet neked. - vettem elő a zsebemből a cukorkákat és odaadtam neki.

Hermione és Ron is így tett. A fiú nagyon örült neki.

-Aranyosak vagytok, köszönöm! - mosolygott.
-Hoztunk volna vajsört is, de sajnos nem tudtuk elhozni, de egyszer meg kell kóstolnod! Nagyon finom és jó meleg! - áradozott Ron.
-És te tudtál tanulni? - váltott témát Hermione.
-Nem tudtam, mert Lupinnál voltam. Főzött nekem egy teát a dolgozószobájában. Azután bejött Piton..

Harry elmesélte nekünk a füstölgő serleg történetét. Mi csodálkozva hallgatuk a történteket. Piton főzött egy bájitalt Lupinnak, mert a körzete nem annyira jó és az a bájitalnak gyógyító hatása van és elvileg jobb lesz tőle. Hát mi nem igazán bízunk Pitonban, hiszen tudjuk jól, hogy milyen is valójában. Reméljük, semmi veszélyes nincs benne..

-Mi van, ha mérgező? Sose lehet tudni, hogy Piton mit tervez. - gondolkodott el Ron.
-Nem hinném, hogy Harry előtt csinálta volna. - felelte Hermione.
-Azt én se, de viszont gyertek le a nagyterembe vacsorázni. - néztem az órára és lementünk a nagyterembe.

Leültünk az asztalunkhoz és vacsora közben én úgy gondoltam, hogy megkérdezem őket a titokról, hátha tudnak valamit, amit én nem. Mindjárt kiderül.

-Figyeljetek! - szólaltam meg, mire rám figyeltek és el is kezdtem a mondandómat. - Még jóslástanon, amikor a csészéket néztük, akkor nekem lakatot formázott, ami titkot jelent. - Harry és Ron csodálkozva néztek rám, Hermione bólintott, hiszen ő tudta. - Nincs valami, amit el szeretnétek mondani? - tettem fel a kérdést. - Nyugodtan mondjátok, nem fogok haragudni.

Mindhárman egymásra néztek és majdnem egyszerre mondták ki.

-Nincs.
-Biztos? - furcsáltam.
-Biztos, Ali. Vagyis nekem nincs. Igaz, hogy elvettem tőled még a Roxmortsban egy cukorkát, de az gondolom nem számít. - vallotta be Ron.

Elnevettem magamat, majd Harry és Hermione is így tett. Hogy merészeli.. Ezzel még számolunk.

-Nekem sincs, hiszen tudod, hogy mindent megbeszélünk egymással. - közölte Hermione.

Bólogattam. A fiúk csak mosolyogtak egymásra.

-Ezek a lányok.. Tényleg mindent megbeszélnek egymással.. - nevetett Ron.
-Nekem sincs semmi titkom, Ali, de én segítek kideríteni, ha kell. - ajánlotta fel Harry.

Hát ez fantasztikus.. Nem igazán jártam sikerrel... Konkrétan semmivel nem jutottam előrébb. Fogalmam sincs, hogy hogy lehetne kideríteni a titkot.. Még pár valakit megkérdezek, akikkel szoktam beszélni. Hátha ők titkolnak valamit.

-Úgy tűnik, Malfoy lesz az áldozat. Ő biztos, hogy titkol valamit. - töprengett Ron.
-Lehet, nem kizárt. - értett egyet Harry.

Felvontan néztem rájuk. Szokásosan Dracora gondolnak. Mint mindig.. Azt hiszem, képtelenek erről leszokni. Hurrá.. Viszont nem hinném, hogy ő lenne, de azért majd rá kérdezek a biztonság kedvéért. Hadd örüljenek.

Kedves Ellenség! (Draco Malfoy FF.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang