Kantine indiğimizde boş bir masaya oturmuştuk.
"Nesiniz siz?" diye sordum.
"Muhafız." diyen Berkin'i anlamayarak "Polis, asker gibi mi?" diye sordum.
"Hayır, başka bir evrenden geldik." dedi Ceylin.
"Anlamıyorum. Şizofreni olmuş olabilirim." dedim.
"Şizofreni değilsin. Biz fazla mükemmeliz." dedi Ekin.
Berkin "Sana görevlerimizi, anlatmamı ister misin?" diye sorunca "Çok isterim." dedim.
"Ben duygusal açıdan seni korumakla görevliyim. Ceylin fiziksel açıdan sana tehlike oluşturan her türlü şeyi ortadan kaldırmak ile görevli. Ekin ise seni mutlu etmekle sorumlu. Tabii Ekin seni mutlu etmekle sorumlu diye biz seni mutsuz edeceğiz diye bir şey yok. Asıl amacımız senin iyiliğin." dedi.
"Ama nasıl sizin görünüşlerinizi bilebildim?" diye sordum.
"Bilmedin. Biz senin istediğin görünümü aldık." dedi Ceylin.
"Çizdiğim her detay gerçekleşti yani." deyince Berkin kolunu sıyırdı ve teninden daha koyu lekeyi gösterdi.
"Cevabımı aldım sanırım." dedim.
"O zaman yemek yesene. Baksana bir deri bir kemik kalmışsın. Güçlen az. Zapzayıf kalmışsın." diyen Ekin'e gülerek "Senin görevin anneannelik yapmak mı yoksa mutlu etmek mi?" diye sordum.
"Bunu derken güldüğüne göre görevimi yaptım." dedi sırıtarak.
"Nasıl insanları seçiyorsunuz?" diye sordum.
"Senin gibi hak ettiği yaşamdan daha kötüsünü yaşayan insanları seçiyoruz ve büyük üstad gereği kadar kişi sayısı ve görev dağılımı yapıyor." dedi Ceylin.
"Büyük üstad da kim?" diye sordum.
"Bu işin en başındaki en güçlü muhafız. Bizleri o yönlendiriyor." dedi Berkin.
"Ne zamandan beri?" diye sordum.
"Dünya gezegeni var olmadan önce de vardık fakat dünya yaratıldıktan sonra insanlar yeryüzüne inince dostluk olacağını düşünmüştük." dedi Berkin.
"Olmadı mı?" diye sordum.
"Bizim evrenimizde suç kabul edilemez. Herkes huzur içinde ve birbirine güvenerek yaşar. Bizde para birimi yok, herkes ihtiyacını alır. Kilit yok, kimse birbirinin eşyasını almaz. Kimsenin problemi olmaz." dedi Berkin.
"Peki niye dünyaya bunu da aşılamadınız?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam
FantasíaSessiz, sakin ve dışlanmış bir kızın ailesini de kaybettikten sonra tek hayatı resim olmuştur. Peki bir gün hayallerini çizerse ve gerçekleşirse ne olur?