Berkin'in elimi tutan eline baktım ve "Eğer iyileşmemiş olursa ben de ikinci kez patlatırım." dedim.
Berkin bu dediğime gülerek "Tamam, istediğini yaparsın." dedi.
"Berkin bugün de sen yat, dinlen. Ben apartmanın önünde nöbet tutacağım." diyen Orkun ile Ceylin "Ne olacağı belli olmaz. Ben de seninle geleyim." dedi.
Orkun "Yok, sen dinlen." diyordu ki Ceylin sözünü kesti.
"Geleceğim diyorsam geleceğim. Şimdi iki dakika bekle, şu üstümü değiştirmem lazım."
Orkun, Ceylin'in bu haline gülerken Ceylin banyoya geçti.
Zümra "Abi hava esiyor, yanınıza içecek sıcak bir şeyler alın isterseniz." dedi.
"Tamam abicim, ben hallederim. Sen de git dinlen." dedi Orkun ve Zümra'nın alnından öptükten sonra mutfağa gitti.
Herkes dağılırken Berkin'in hala tuttuğu elime baktım ve "Bırakmayı düşünmüyor musun?" diye sordum.
"Düşünmüyorum." deyince gülerek "Sanırım bu sefer de elimi bırakmadığın için yanımda yatacaksın." dedim.
"Tam üstüne bastın." dedikten sonra odama yürüyen Berkin'in arkasından odaya girdim.
"İzin verseydin de üstümü değiştirseydim." dedim.
"Boşver, boşver." diyerek yatağıma uzanan Berkin'e baktım.
Eskiden yaşadıklarımızdan mı bilmiyorum ama Berkin'e karşı istemsizce farklı şeyler hissetmeye başlamıştım.
Yanına uzandım ve o fark etmiyorken cebimden çakıyı çıkarıp yatağın altına hafifçe attım.
"Beni değil de Orkun'u çağırman ayıp olmadı mı?" diye sorunca gülerek "O sıra adam elimden tutmuştu, bir Orkun'u çağırabildim." dedim.
Berkin gülümseyerek alnımdan öptü ve "Sen iyi ol da gerisi önemsiz." dedi.
Yüzümü buruştururken "Çok mu romantikleştik?" diye sordum.
"Olabilir." diyen Berkin'in omzuna kafamı dayadım ve tişörtümün içine attırdığım madalyonu çıkardım.
Berkin bana bakarken madalyonu açtım ve duvara tuttum.
Berkin ile eskiden yaşadığımız birçok anı gözükürken "Teşekkürler." dedim.
Berkin "Ne için?" diye sorarken gözlerimi kapattım ve "Beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam
FantasiaSessiz, sakin ve dışlanmış bir kızın ailesini de kaybettikten sonra tek hayatı resim olmuştur. Peki bir gün hayallerini çizerse ve gerçekleşirse ne olur?