Uykum

2.8K 295 324
                                    

Yemekler biterken herkesin uykusu gelmeye başlamıştı. Daha doğrusu benim haricimde herkesin uykusu gelmeye başlamıştı.

"Bu ne uyuşukluk? Canlanın biraz." dedim.

"Çok uykum var." dedi Berkin ve kucağıma yattı. 

Zümra'nın da Ekin'in omzuna kafasını koyup uyuduğunu görünce Ekin'e baktım. Ağzı açık uyuyordu.

Ceylin "Of benim de uykum var." diyerek kafasını Orkun'un omzuna yasladı.

Ceylin uykuya dalarken endişeyle "Ne oluyor size? Burada bir iş dönüyor." dedim.

Şu an uyanık sadece Orkun kalmıştı. Onun da gözü kapandı kapanacaktı.

Korkuyla "Orkun ne oluyor?" diye sordum.

"Yemeklerde, fakarit tozu var." diye mırıldandı Orkun.

Anlamayarak "O ne?" diye sordum.

"Güçlerimizi etkisiz hale getiren, toz halindeyken fark etmemiz imkansız..." diyordu ki gözleri kapandı.

Korkuyla ayağa kalktım ve Orkun'un benim için hazırladığı bıçağı elime aldım.

Bir anda Miraç ortaya çıkınca sessizce yutkundum.

"Beni özledin mi?" diye sorunca bıçağı ona doğru tuttum ve "Yaklaşma! Seni öldürmekten çekinmem." dedim.

Miraç gülerek "Bıçağı sana kim yaptı?" diye sordu.

"Sana ne?" diye sordum.

"İyi o zaman beni öldürmeden önce bu bıçağı yapan arkadaşına veda et." demesi ile kaşlarımı çattım.

"Ne saçmalıyorsun sen?" diye sordum.

"Bu bıçak niye Berkinlerde yasak, biliyor musun? Çünkü bu bıçak ile birisini öldürdüğünde öldürdüğün kişinin neresini bıçakladıysan yapan kişinin orasında yara oluşur." dedi sırıtarak.

"Yalan söylüyorsun." dedim.

"Tamam o zaman, öldür beni. İzin veriyorum." deyince bir bıçağa bir Orkun'a baktım.

"Tabii, bu fedakarlığı Orkun yapar. Sonuç olarak o senin için daha önce de seni benim elimden kurtarmaya çalışırken yaralandı." dedi.

Gözlerim dolarken sinirle  "Yalan söylüyorsun!" dedim.

"Orkun'un sırtında beş santim uzunluğunda yara izi var. Onu sen yaraladın ve şimdi de öldüreceksin. Bunu ne için yapacaksın? Kendini kurtarmak için mi?" diye sordu.

RessamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin