Miraç ve yanında altı kişi daha yanımızda belirince Ekin ve Zümra da ayağa kalkıp yanımıza geldiler.
Miraç bana göz kırptıktan sonra Berkin'e döndü ve "Ne istediğimi biliyorsun." dedi.
Berkin elimi daha sıkı tutarken Miraç'a "Sen de benim istediğini yapmayacağımı biliyorsun." dedi.
"Benim de istediğimi zorla da olsa alacağımı biliyorsun." diyen Miraç'a Berkin gülerek "Bazı şeyleri yanlış bildiğini de biliyorum." dedi.
Miraç bize doğru bir adım atacakken Orkun ve Ceylin önümüze geçti.
"Sevdiğin kadın senin yüzünden başlayan savaşta öldü. Savaşı başlatan sensin. Savaşta ölme sebebi ise bizim gezegenimize girmesiydi. Savaş alanında kalmalıydı." dedi Ceylin.
Miraç tam bir şey diyecekken Orkun "Şimdi Minal'e zarar vermek istiyorsan önce bizi geçmelisin." dedi.
"Sevdiğim kadını Berkin öldürdü! Gözünü bile kırpmadan öldürdü ve ne mi yaptı? Bir çöpmüş gibi gezegenlerinden dışarı attı. Bir çöp gibi lan!" diye bağırdı Miraç.
"Sen yolladın lan onu! Sen! Gezegenimize girip yok etmesi görevini sen verdin! Güya o sıra beni oyalayacaktın! Sen, beni oyalayamadın! Onun ölüm fermanını sen imzaladın!" diye bağırdı Berkin.
"Önce sevdiğini sonra seni öldüreceğim lan!" diye bağırdı Miraç ve sinirle Ceylin'i kenara itip Berkin'e yumruk attı.
Berkin, Miraç'ın yumruğuna karşılık yakasından tutup kafa atarken diğerleri de kavgaya girişmişti. Kavga ederken yaptıkları bizim dünyamızda da olan şeylerdi ama güç seviyeleri çok yüksekti.
"Sevdiğim kadının ölümünden sonra tek cezayı ben aldım lan! Sadece bana ceza verildi! Kimse senin kuralları ihlal etmeni umursamadı! Dünyadaki insanlar ile ilişkiye girmek yasaktı!" diye bağırdı Miraç.
"Sonuç olarak senin sevdiğin kadını öldürüp gezegenimizi kurtardım. Belki de bu yüzden umursanmamıştır." dedi Berkin.
Onların kavgasını izlerken iri yarı bir adam bana yaklaşmaya başladı. O beni korkuturken geri geri yürümeye başladım.
Adam bana daha da yaklaşırken "Berkin!" diye bağırdım.
Berkin, Miraç'ın yanından ayrılamazken "Kaç ve beni çağır!" diye bağırdı.
Adam bir adım daha atacakken koşarak kaçmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam
FantasySessiz, sakin ve dışlanmış bir kızın ailesini de kaybettikten sonra tek hayatı resim olmuştur. Peki bir gün hayallerini çizerse ve gerçekleşirse ne olur?