Basket sahasına geldiğimizde gülerek "Takımlar nasıl olsun?" diye sordum.
"İki kişi takım kaptanı olsun ve takımlarına iki kişi seçsinler." dedi Ceylin.
"Ee kimler takım başkanı oluyor?" diye soran Orkun'a "Sen ve Berkin olsun. Bence ikiniz mantıklı olursunuz." dedim.
Orkun "Benim için uyar. İlk kim takımına birini alıyor?" diye sordu.
"Sen başla." diyen Berkin'in ardından Orkun gülümseyerek "İlk olarak Minal'ı takımıma seçiyorum." dedi.
"Vazgeçtim. İlk ben seçeyim." dedi Berkin. Gözünü benden ayırmıyordu.
"Maalesef, söz ağızdan bir kez çıkar." diyen Orkun gülüyordu. Bunu bilerek yaptığı çok belliydi ve iyi ki de yapmıştı. Berkin'in yüzündeki hayal kırıklığından oluşan yüz ifadesi görmeye değerdi.
Berkin'in "O zaman ben de birini seçeyim." diye mırıldanmasıyla Ekin iki elini havaya kaldırıp sallamaya başladı. Bir yandan da sırıtıyordu.
Ekin'in bu haline gülerken Zümra'nın da ona baktığını gördüm. Bu ikisi çok tatlıydı.
"Ceylin'i seçiyorum." dedi Berkin.
"Ben de kardeşimi seçiyorum." diyen Orkun'un üzerine Ekin, Berkin'in yanına gidiyordu ki Berkin "O zaman takımlar tamamlandı." dedi.
Ekin, Berkin'e bakarak dudağını büzdü ve "Beni unuttun." dedi.
"Unutmadım, salak. Gel buraya." diyen Berkin ile Ekin sırıtarak yanına gitti.
"Kim başlıyor?" diye sordu Zümra.
"Siz başlayın." diyen Ceylin ile topu aldım ve basketbol potasının yanına geçtim.
Topu yerde bir kere sektirince başlamış olacaktım. Bu yüzden başlamadan önce kim nerede diye bakmaya başladım.
Orkun sağ çaprazımda, Berkin onun önünde bariyer kurmuştu. Eğer topu ona atarsam havada yakalayacaktı.
Zümra'ya baktığımda Ekin ile gülerek konuştuğunu gördüm. Bunların da tek derdi flörtleşmek.
Ceylin'e baktığımda Orkun'un solunda durmuştu. Orkun'a bakarak gözlerimle sola gitmesini işaret ettim.
Orkun sola doğru koşmasıyla topu bir kez yerde sektirip ona pas attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam
FantasySessiz, sakin ve dışlanmış bir kızın ailesini de kaybettikten sonra tek hayatı resim olmuştur. Peki bir gün hayallerini çizerse ve gerçekleşirse ne olur?