İzinsiz

5.3K 480 268
                                    

"...tekrar tehlikeye girme ihtimalin var." diyen Ceylin'e dehşetle baktım.

"Ne demek tekrar tehlikeye girme ihtimalim var?" diye bağırdım.

"Senin tekrar hayata geldiğin diğer gezegenlere de haber olarak gitmiştir ve Miraç seni bulup o bilgiyi almaya çalışacaktır." dedi Berkin.

"Ama ben o zaman bildiğim şeyleri bilmiyorum. Yani beni bulsa da bir şey öğrenemez." dedim.

Ceylin "Eski yaşamındaki hafızalarını geri getirebilecek bir ilaca sahip olduğuna inanıyoruz." deyince sinirle "Ne güzel." dedim.

Ekin "Ama biz seni koruruz." derken kapı çaldı.

"Büyük ihtimalle dayım geldi." dedim ve ayağa kalkıp kapıya gittim.

Kapıyı açtığımda karşımda bir seksen boylarında yeşil gözlü bir çocuk vardı. Anlamayarak ona baktım.

"Buyurun." dedim.

"Berkin burada mı?" diye soran çocuğa "Siz kimsiniz?" diye sordum.

Hiçbir şey demeden içeri girince "İzinsiz giremezsin." dedim.

Bu dediğimi takmadan Berkin'in yanına gittiğinde oflayarak kapıyı kapattım. Neyse ki düşünceli çocuk ayakkabılarını çıkardı da girdi.

"Orkun." diyen Ceylin ile "Birazdan da Miraç mi gelecek?" diye sordum.

Berkin beni takmadan Orkun'a "Burada ne işin var?" diye sordu.

"Anlaşma yapıldı. Yine aynı hatayı yapma diye beni gönderdiler." dedi Orkun.

"Hata falan yapmayız. Geri dönebilirsin." diyen Berkin'in üzerine Orkun "Üzgünüm Berkin ama sırf bu yüzden ateşkes imzalandı. Eğer görev başarıyla sonuçlanırsa gezegenler arası barış sağlanacak." dedi.

"Bende buradayım." diye kendimi hatırlattım.

"Hiç değişmemişsin Minal." diyen Orkun'a "Sen de değişmemişsindir herhalde." dedim.

"Sizden başka gelecek var mı?" diye sordu Ekin.

Herkes Ekin'e şaşkınlıkla bakarken "Çocuk yanlış bir şey sormadı, niye öyle bakıyorsunuz?" diye sordum.

"Normalde işten çok yemek ile ilgilenir." dedi Ceylin.

"Ben sadece Zümra da gelecek mi diye merak etmiştim." diyen Ekin gözlerini kaçırıyordu.

Heyecanla yanına oturdum ve kolumu omzuna atıp "Aşık mı oldun lan?" diye sordum.

Orkun yalandan öksürdükten sonra "Zümra benim kız kardeşim." dedi.

"Sen karışma bakayım." derken Orkun'un çatılan kaşları ile çenemi kapattım.

RessamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin