Teneffüs zili çaldığında resim eşyalarımı toparladım ve ayağa kalktım.
"Bahçeye çıkalım mı?" diye soran Zümra'ya "Önce şu resim eşyalarını sınıfa bırakalım." dedim.
"Tamam herkes versin eşyalarını bana. Ben sınıfa bırakıp arkanızdan gelirim." diyen Ceylin ile Orkun "Beraber gidelim. Hepsini sen taşıma." dedi.
"O zaman al eşyaları ve taşımaya başla, haydi." dedi Ceylin ve iki kişinin eşyasını alıp atölyeden çıktı.
Orkun da geriye kalan eşyaları alıp Ceylin'in arkasından gidince "Çok yakışıyorlar." dedim.
Atölyeden çıkarken Zümra "Evet, öyle." diyerek güldü.
"Kızım sen görümcesin. Böyle abini paylaşmayacaksın. Sinsirellalık yapacaksın." dedim.
"Yazık ama." diyen Zümra'ya gülerek "Sen çok masumsun." dedim.
"Şu resim hocasına sinir oldum." diyen Berkin'in üzerine Ekin "Ben de hiç sevemedim." dedim.
"Sen niye sevemedin gül gibi hoca." dedim.
Ekin dudağını büzerek "Hoca yaptığım kare kaleme güldü." dedi.
"Niye güldü acaba?" diye sordum.
"Kara kalemi renkli kalemler ile yaptım diye." diyerek cevap veren Ekin'e gülerek "Biraz haklı gibi." dedim.
Ekin "Olsun." derken kalemliğimi sıranın altında unuttuğumu hatırladım. Sırada yer kaplamasın diye sıranın altına koymuştum.
"Atölyede kalemliğimi unuttum. Hemen alıp geliyorum." dedim ve bir şey demelerine izin vermeden atölyeye hızlıca gittim.
Sıramın altından kalemliğimi alırken Berkin içeri girdi ve boş atölyeye bakarak "Herkes çıkmış." dedi.
"Evet öyle." dedim.
"Yalnız ikimiz kaldığımıza göre." diyerek bana yaklaşınca "Çapkınlık yapma zamanı değil." dedim.
"Sadece çok özledim." dedi ve daha da yaklaştı.
"Diğerleri bizi bekliyor. Kalemliğimi sınıfa bırakıp bahçeye çıkalım." dedim.
Kollarını belime sararken "Hemen gitmek zorunda değiliz." dedi.
"Israrcıyım." dedim.
"Bir öpücüğe bırakırım gibi." deyince gülerek yanağından öptüm.
"Yanak pek kesmiyor." deyince "Sınırları zorluyorsun." dedim.
"Belki." deyince dudağına küçük bir öpücük bıraktım.
Tekrar dudaklarımızı birleştirince gözlerimi kapattım ve karşılık vermeye başladım.
"Lan!" diye bağıran ses ile olduğum yerde kaldım. Nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam
FantasySessiz, sakin ve dışlanmış bir kızın ailesini de kaybettikten sonra tek hayatı resim olmuştur. Peki bir gün hayallerini çizerse ve gerçekleşirse ne olur?