Dersler bitince birlikte okuldan çıkmıştık. Hala yanımda yürümeleri tuhaf geliyordu. Sanki bir anda yatağımda rüyamdan uyanacaktım.
"Ee siz nereye gideceksiniz?" diye sordum merakla.
"Sana." diyen Berkin'e dehşetle "Ne demek bana?" diye sordum.
"Olabildiğince yanında durmalıyız." diyen Ceylin'e "Buna ne gerek var?" diye sordum.
"Boşver." diyen Berkin'e "Ne demek boşver? Sadece okulda zorbalık görüyorum ama siz evime de gelmeyi düşünüyorsunuz." dedim.
"Söyleyemeyeceğimiz şeyler var." diyen Berkin üzerine göz devirdim.
"Kanka şimdi sana söylemeyi gerçekten çok isteriz ama bizde bir görevdeyiz. Söylememiz yasak olan şeyler var." dedi Ceylin.
"Tamam, gelin ama dayım ne olacak? Sık sık ziyaretime geliyor. Evdeki kişileri nasıl açıklayacağım?" diye sordum.
Ekin hevesle "O geldiğinde görünmeyiz, olur biter." dedi.
"Peki." dedim.
Yürümeye devam ederken Berkin'in boynundaki zincir ilgimi çekti. Böyle bir şey çizmemiştim.
"Kolyen var." dedim.
Berkin'in eli boynundaki kolyeye giderken "Ben böyle bir şey çizmemiştim. Ekstradan şeyler girebiliyor musunuz?" diye sordum.
"Normalde ekstradan şeylere izin verilmez ama benim için bir anlamı var." dedi.
"Kolyenin ucunu görebilir miyim?" diye sordum.
Kolyeyi çıkardığında bunun ovel şeklinde bir madalyon olduğunu gördüm.
"Aa bunların içinde resim oluyor, değil mi? İçinde kimin resmi var? Görebilir miyim?" diye sordum.
"Üzgünüm ama açmayacağım." deyince "Sorun değil, sanırım fazla meraklı davrandım." dedim.
Ceylin koluma girdi ve "Berkin bize bile göstermiyor. O yüzden boşver." dedi.
"Ha anladım. Sevdiği kadını kıskanması normal." dedim.
Ceylin bu dediğime tebessüm ederken Berkin kolyesini tişörtünün içine attırdı.
"Bu arada yaşınız kaç? Hiç sormadım." dedim.
"Bu gezegenler yokken biz vardık." diyen Ekin ile "Ne?" diye bağırdım.
"Bulunan en eski gezegen on üç milyar yaşında. İşte biz o gezegen var olmadan önce de vardık." diyen Berkin'e "Size nasıl seslenmeliyim?" diye sordum.
"Adımızla seslen direkt. Alt tarafı yaşımız biraz fazla." diyen Ekin'e gülerek "Tamam." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam
FantasySessiz, sakin ve dışlanmış bir kızın ailesini de kaybettikten sonra tek hayatı resim olmuştur. Peki bir gün hayallerini çizerse ve gerçekleşirse ne olur?