"Miraç, küçük kardeşim." diyen Berkin'e "Bunu niye baştan söylemedin?" diye sordum.
"Pek bahsetmeyi sevmiyorum. Babam, onların gezegeninden." dedi.
"Anlatmak ister misin?" diye sordum.
"Neden olmasın?" dedikten sonra boş bir sıraya oturunca karşısındaki sıraya yaslandım.
"Annem çevresindeki insanları takmadan babam ile evlendi ve üç bin sene evli kaldı. Miraç ile aramda da iki bin yaş var. Tabii farklı gezegenlere aitler, babam, Kerberbih gezegenine her gün gidip geliyordu." derken dayanamayıp sözünü kestim.
"Baban böyle her gün gezegenler arası gidip gelecek kadar, annen herkese karşı gelecek kadar seviyorsa sorun neydi? Niye ayrıldılar?" diye sordum.
"Babam işleri bahane ederek eve geç gelmeye başladı. Bir gün merak edip gittim yanına. Başka bir kadınlaydı. Annemi aldatıyordu."
Duyduklarım ağzımın açık kalmasına sebep olurken hızla kendimi toparladım ve merakla sordum.
"Sen ne yaptın? Aldattığını ilk öğrenen kişi olmak zor olmalı."
"Aslında Miraç da biliyormuş. Zaten evlatlar böyle ayrıldı. Babam, Miraç'ı ; annem beni yanına aldı ve annemler bir daha görüşmedi. Biz de Miraç ile görevden göreve görüştük sadece. Zaten savaş da çıkınca bağ tamamen koptu." dedi.
"Konuyu değiştirmemi ister misin?" diye sordum.
"İyi olur." deyince bakışlarımı aşağı kaydırarak "Aslında az önceki sahnede Miraç yerinde olmanı çok isterdim." dedim.
Berkin bana şaşkınla bakarken "Tabii sevgili..." diyordum ki sözümü bitirmeme izin vermeden belimden tutup sıranın üstüne oturttu.
Bu hali beni utandırırken "Sevgilim derken dalga geçmiyordum. Sen benim Küçük Ressam'ımsın." dedi.
"Sence değiştim mi? Artık eskisi gibi doktor olmak istemiyorum." dedim.
"Hayaller hep değişebilir. Bu senin değiştiğini göstermez." deyince "Doktorluk hayalimin yerini ressamlık aldı." dedim.
"Ben senin her hayaline aşığım." derken bana bir adım daha yakınlaştı.
Kollarımı boynuna sararken kalbim hızla atmaya başladı. Tam dudaklarımızı birleştirecekken zil çalmaya başladı.
"Sanırım bu teneffüs bahçeye çıkamayacağız." dedim ve sıradan aşağı indim.
"Öpme hayallerimi de gerçekleştiremeyeceğim sanırım." demesine gülerek atölyeden çıktım. Berkin de hemen arkamdan atölyeden çıkınca gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ressam
FantasySessiz, sakin ve dışlanmış bir kızın ailesini de kaybettikten sonra tek hayatı resim olmuştur. Peki bir gün hayallerini çizerse ve gerçekleşirse ne olur?