Final

4.8K 436 250
                                    

Şaşkınlıkla "Minal." diyen Berkin'e doğru hızla koştum ve boynuna sarıldım. İkimiz de kendimizi tutamayıp ağlıyorduk.

"Kanlı canlı yanımdasın." deyince gülerek "Yanındayım." dedim.

Berkin bir elini yanağıma götürdü ve yavaşça okşarken "Seni çok özledim." dedi.

Yanağından süzülen gözyaşlarını elimle sildim ve "Ağlama, Yanındayım artık. Sonsuza kadar hem de." dedim.

"Sensizlik çok zordu. Nasıl başardın?" diye sordu.

"Gittiğiniz gün babanlarla kavga olmuştu ve evimde yaralarınıza bakmıştık. Oradaki kanlarınızdan DNA'larınızı inceledim. Sonra Cemal Hoca da babanın gezegenindenmiş, sizden sonra eve geldi beni öldürmeye çalıştı ama ben onu öldürdüm ve cesedi kaybolmadan önce deneyler için saçından örnekler falan aldım." diyordum ki duraksadım.

"Ben ne anlatıyorum? Beraberiz ve bu sonsuza kadar devam edecek. Nasıl olduğunu boşver." dedim. 

Berkin gülerek bana sarılınca gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Kokusunu özlemiştim.

"Yenge!" diye bağıran Miraç'ın sesi duyulunca Berkin'den ayrıldım ve Miraç'a baktım. Yanında şirin bir kız ile durmuş bana bakıyordu. 

"Miraç!" dedim gülerek. O sırada diğerleri de gelmişti.

Miraç gülerek bana sarılınca kulağına "Bu kız kim?" diye fısıldadım. 

Miraç benden ayrıldı ve kızın elini tutup "Tanıştırayım, Defne. Nişanlım." dedi.

Defne'ye "Tanıştığıma çok memnun oldum. Ben de Minal." dedim. 

"Seni üç gezegende de bilmeyen yok. Buralarda ünlüsün." dedi.

Şaşkınlıkla "Bunu bilmiyordum." dedim.

"Yaşadıkların burası için çok ilginç." diye açıklama yaptı Berkin. 

"Çok heyecanlıyım, yarı insan yarı muhafızım. On yılın ardından başardım. Sizinleyim." dedim.

Berkin elimi tuttu ve "Heyecan yapmaya gerek yok. Her şey çok güzel olacak." dedi. 

"O zaman bir şikayetim var." dedim. 

"Seni dinliyoruz." diyen Berkin'e "Küçük kardeşin seni geride bırakıp nişanlanmış. Abisin sen. Önce senin evlenmen lazım." dedim.

Berkin bu dediğime gülerek "Evlenme teklifi mi istiyorsun?" diye sordu. 

"Direkt nikahı basabilirsin. Benim için sıkıntı yok." dedim. 

"Yenge bu ne hırs?" diye soran Miraç'a "İlk gelin olup göz bebeği olmak istiyor olabilirim." dedim.

Hepsi buna gülerken "Ya ben doyamadım, tekrar sarılsak olmaz mı?" diye sordum.

Hepsi aynı anda bana sarılınca gülümsedim. Sanırım hep kitabın son sayfasında olan o "Mutlu Son" yazısı bize "Mutlu ve Sonsuz" olarak gelmişti. 

Ekin'in sümkürdüğünü fark edince "Sakın benim tişörtüme burnunu sildiğini söyleme." dedim. 

"Şey." diyerek gözlerini kaçıran Ekin ile tişörtüme baktım. 

"Hay sümüklerinde boğul, Ekin!" diye bağırdım.

Ekin, Zümra'nın elini tutup arkasına geçerken gülümsedim. Sanırım bu sefer kızmasam da olur.

RessamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin