13 - Ashton

819 75 6
                                    

Alles is zo fuckedop bij mij. Ik had Lina dat nooit mogen aan doen. Ze zei stop. Drie keer maar ik ging door. Ik was zo zat dat ik niet wist wat ik deed. Nu zit ik hier thuis, mij moeder is boos en wil niet meer tegen mij praten. Lauren en Harry laat mama liever niet in mijn beurt komen. Ik voelde me zwaar klote na alles. Luke had me zelfs bijna vermoord toen hij hoorde wat ik gedaan had bij Lina.
"Hoe durf jij." Hoor ik hem nu nog schreeuwen. Ik was zo bang van hem, dat hij me echt iets aan zou doen.

En nu zat ik hier alleen op mijn kamer, een nieuw liedje te schrijven voor mezelf. Toen alles nog goed was tussen Michael en Luke deden wij dit samen. Maar nu moest ik het helemaal alleen doen. "Good girls are bad girls." Zong ik zacht. Ik krabbelde wat op het blad tot mijn mobiel afgaat. Ik neem hem op. "Met Irwin." Zei ik. "Meneer Irwin, wat leuk dat je zelf op meent." Ow nee de directeur. "Hallo meneer." Zei ik. "Hallo Ashton, ik wil je graag morgen in mijn kantoor zien." Ik wist niet wat ik moest zeggen tegen de directeur. Hij wilde me zien, maar waarvoor? om me nog meer op mijn dak te geven, of gewoon om te praten. "Tuurlijk meneer hoelaat wilt u dat ik er ben?" Vroeg ik hem. Ik hoorde hem na denken. "Doe maar twee uur Ashton, en geen minuut te laat." Zei hij heel streng. Ik knikte, maar hij zag dat niet. "Sorry ja meneer." Zei ik.

De hele dag ben ik al op mijn kamer. Muziek aan het luisteren soms een spel doen op xbox. En dan opeens word alles lekker verstoord door je zusjes. "Ashton mama wil dat je komt." Zei Lauren zachtjes. Ik zuchtte maar knikte en ik sta op van mijn bed en ik liep maar naar beneden, mama stond in de keuken. "Ashton." Zuchtte ze. "Mam?" Ze bekeek me even. "Waarom deed je dat Ashton?" Ze had het over Lina. "Mam ik was dronken."

"Op een door de weekse dag?" Vroeg ze boos. Ik kniktte. "Wat is er met jou gebeurd Ashton Irwin?" Ik haalde mijn schouders op. "Ik weet het niet mam." Zei ik. "De directeur heeft gebelt en hij wil me morgen in zijn kantoor zien." Mama leek nu iets meer te ontspannen. "Ik ga met je mee." Zei ze. "Of je nu wilt of niet."

Tijdens het eten praten niemand tegen me. Alsof ze allemaal bang van me waren, het deed me pijn. Maar het was me eigenschuld. Ik at snel me eten op. En waste mijn eingen spullen alvast af en loop dan naar boven. Ik apte naar Luke in de hoop dat hij niet meer boos was. Hoopelijk deed hij iets tegen iemand anders. Hij apte terug en zei dat hij nog steeds boos was en dat ik dat nooit moest doen anders hakte hij mij ding van me af. Ashton je moet gaan op passen.

***-***
Haaaaai,
Het duurde even maar hij is gelukt het allereerste Ashton hoofdstuk jeej. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Hou van jullie
Xx Anouk

College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu