Weken gingen voorbij en onze groep The new beginning deed het erg goed. Mensen vonden het fantastisch om naar ons te kijken. En de wedstrijd begon bijna voor ons. Alleen wat het nou moeilijk maakte was het super veel huiswerk. Ik was aan de helft nog niet eens begonnen, en het was super slecht. 'Michael?' Een 'mmh' komt zacht uit zijn mond. 'Ik wil vandaag uit vind je dat goed?' Hij kijkt me aan en zucht. 'Ik ga wel mee, wie gaan er nog meer mee?' Ik dacht even na. 'Luke Ashton en Calum en iedereen van de feest mensen.' Hij knikt. 'Ik ga mee, maar je weet hoeveel ik uit gaan haat.' Ik lach. 'Ja maar je doet het voor mij.' En ik loop naar hem toe en geef hem een kus. Michael trekt me veel dichter tegen hem aan. De laatste tijd hadden we al een paar seks kunnen hebben. Maar elke keer was ik degene die stopte. Ik duw mezelf omhoog en kijk naar Michael. 'Sorry.' Mompelt hij dan. Ik kijk even naar beneden. 'Geeft niks.' Fluister ik en ik ga dan snel door met boterhammen maken. Waarom ik het steeds wil vermijden dat we seks krijgen weet ik niet. Ik ben gewoon bang denk ik. 'Ik ga mezelf even omkleden.' Mededeel ik Michael. Hij mompelt een 'ja' en ik loop dan naar mijn kamer en laat mezelf op mijn bed vallen. Michael doet elke keer zo wanner ik mezelf weer van hem af duw. Misschien word hij het een beetje zat dat ik steeds niet wil. Ik loop naar kast en pak daar een van mijn mooiste kleding uit. Krul mijn haren klein beetje make-up op.
Het was veelste vroeg om al te gaan stappen dus zaten we met ze alle te eten. 'Waar gaan we dadelijk naar toe?' Vroeg Adriaan en hij kijkt iedereen even aan. 'Weet ik veel zeg het maar!' Zei Luke. En hij neemt nog een stuk pizza. Vreetzak. En zijn vrienden konden er ook iets van. Wanneer iedereen er uit was waar we heen gingen. Gaan we eindelijk op weg. Het was al veelste lang geleden dat ik zoiets weer gedaan heb. Ik denk dat het door Michael komt maar vandaag was ik het even zat. We worden binnen gelaten en ik loop meteen naar de bar toe. 'Een whisky alsjeblieft.' Hij vroeg mijn ID nog niet. Ik kreeg het gewoon. Best slecht maar ik vond het niet erg. Al snel stond ik op de dans vloer en ik had ik al vier drankjes op en ik voelde mezelf steeds meer dronken worden. Ik voelde iemand tegen me aan dansen maar ik had geen idee wie. Ik was opeens alles kwijt. 'Heb je zin mee met me te gaan?' En ik stemde in. Niet wetende dat ik seks ging hebben met degene.
JE LEEST
College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015
FanfictionMichael Clifford een negentien jarige badboy met een moeilijk verleden waar hij met niemand over praat. Hij zit vol tattoos en piercings en hij heeft groen haar. het enige wat hij doet is muziek luisteren in zijn studentenkamer en zeuren. Hij heeft...