18 - Lina

881 75 0
                                    

Alles was weer goed. Maar alles was totaal niet het zelfde als het eerst was. Als ik Lucas tegen kwam deed hij super lief. Maar het liefst wilde ik hem weer tegen zijn mond slaan. Maar helaas kon ik dat niet maken. Ik had zelfs aan mijn droom gedacht, met Lola. Soms mis ik haar en ik denk dat ik daarom ook over haar droomde die dag. Ik weet nog goed wat er gebeurde toen ze het me vertelte over de huistelefoon.

Lachend zong ik mee op de favoriete muziek van mij en mijn beste vriendin Lola. Ze betekend echt alles voor me. Ze is totaal anders dan mij en haar woordje is "liefje" soms zo iritant. Als ik me om draai zie ik mama staan. "Kom je naar beneden?" Schreeuwde ze over de muziek. "Ja." En snel zette ik het liedje op pauze. En liep samen met mama naar de eetkamer toe. "Mmhh ik heb honger." Zei ik. Bij het zien van de ei met spek. Mama lachtte, de telefoon ging. En al snel was haar lach verdwijnen. Niet begrijpend keek ik haar aan. "Lina, ik spijt me zo." Zei ze fluisterend en ze trok me in een knuffel. En toen kreeg ik de telefoon in mijn handen gedrukt.
"Met Lina." Zei ik vrolijk. "Lina met Lindsey." De moeder van Lola klonk helemaal niet zo blij. "Waarom belt u?" Vroeg ik netjes. "Het spijt me zo lieverd. Maar Lola en haar zus hebben een auto ongeluk gehad. En Lisa heeft overleefd maar... Lola niet." Nee ik liet de telefoon uit mijn handen vallen. Ze was weg. Dood. Ik rende terug naar boven en liet mezelf vallen op bed huilend. Ik mis haar nu al.

"Lina?" Verbaast staarde ik in de ogen van Ashton en meteen duw ik hem weg. "Ga weg." Snauwde ik. Ashton kniktte. "Het spijt me." Zei hij zacht. Ik keek in zijn ogen en zag dat hij het meende. "Als ik dronken ben weet ik nooit wat ik doe. Ik doe dan alles wat ik zelf wil." Ik kniktte. En keek hem aan. "Dan moet je stoppen drinken." Ashton knikte. "Was ook wel van plan, want ja ik wil zoiets nooit meer doen." Ik kniktte. "Nou succes ermee dan." Ashton Glimlachte nog, maar ik liep gewoon weg van hem. Misschien omdat ik het nog steeds lastig vind wat hij percies gedaan heeft.

Ik ligde met een rot gevoel in mijn maag, op de bank. Ik had Michael al de hele dag niet meer gezien, en heel eerlijk weet ik niet waar hij zou moeten zijn. Ik loop naar de keuken en zet de water koker aan. Misschien heb ik wel een rot gevoel omdat mijn eerste jaar bijna voorbij is. Als de thee water klaar is, deed ik het zakje met de smaak in de mok. Ik werd er altijd rustig van. Nog een maand. En dan hoor ik of ik blijf zitten of door gaa. Ik zelf ben bang dat ik blij zitten door wat er met Ashton en Lucas is gebeurd. Alleen hoop ik het niet. Ik heb veelste veel dingen in mijn hoofd. In neem een slok van de thee en zette hem in neer op het tafeltje. En niet veel later viel ik in slaap.

***-***
Eey sorry allemaal dat ik gisteren niet schreven had. Ik was er mee bezig tot ik een beetje vast liep. Maar hij is er nu. Ik hoop dat jullie er blij mee zijn!
Hou van jullie mijn lieve lezers
Xxx Anouk

College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu