48 - Lina

390 34 5
                                    

'Luke heeft contact weer willen krijgen?' Ik knik en kijk Michael aan. 'Voor wat?' Ik haalde mijn schouders op. 'Ik wilde het niet en dat heb ik duidelijk gemaakt.' Michael zucht. 'Volgens mij weet hij zelf niet wat hij wil.'
'Ja dat kan.' Ik ga recht op zitten. 'Je bent niet boos?' Hij schud zijn hoofd. 'Ik ben trots op jou.' Ik glimlach. 'Daar hou ik van.' En ik geef hem een kus. Hij zoent me terug. Mijn hormonen beginnen op te spelen. 'Nee niet doen.' Meteen stopt hij. 'Sorry.'
'Daar hoef je geen sorry voor te zeggen lieverd. Ik snap jou ook!' Hij lacht. 'Dankjewel.' Voor even is het weer stil. Ik had ook geen idee waar Blaine en Rosie waren. 'Zullen we een filmpje kijken op Netflix?' Michael knikt. 'Welke?' Hij kijkt even over het beeldscherm heen. 'The Duff.' De Duff betekend: Designated Ugly Fat Friend. En de films is super leuk. Stiekem heb ik deze al tien keer gezien, maar dat hoeft Mickey niet te weten. 'Ik van Bianca echt geniaal.' Zegt Michael over het meisje in de films. Ik had het te doen met Bianca ik vind het ook niet eerlijk dat er nog steeds labels voor je zijn. Ik ben nu dus. Zwangere tiener meisje. Michael freak. Ik vind dat gewoon zielig. Al helemaal voor de mensen die ons die namen gaven. Ik ben een beetje zoals Bianca heb ik het idee. We kijken de film door, lachen, met medelijden. En alles eigenlijk. Als de film af is kijk ik naar Michael. 'Goede film hé?' Michael knikt. 'Normaal hou ik hier niet zo van maar ja goede film!' Ik glimlach. 'Ik word elke dag steeds zenuwachtige.'
Michael knikt. 'Snap ik, alles komt goed dat weet ik zeker.' Ik kijk hem aan zucht. 'ik heb geen idee wat ik zonder jou zou moeten doen!' Hij lacht. 'Niks!'
Zacht sla ik hem tegen zijn arm. 'Ik hou van jou.'

College Girl❌ Michael Clifford #wattys2015Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu